وی بئر بیئرز

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
وی بئر بیئرز
We Bare Bears wordmark.svg
 

صنف مزاح  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا[1]  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی[1][2]  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد سیزن 4 [3]  ویکی ڈیٹا پر (P2437) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد اقساط 140   ویکی ڈیٹا پر (P1113) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو کارٹون نیٹورک اسٹوڈیو  ویکی ڈیٹا پر (P272) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کار وارنر بروز۔ ٹیلی ویژن اسٹوڈیو،  نیٹ فلکس،  ہولو  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
چینل کارٹون نیٹ ورک  ویکی ڈیٹا پر (P449) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پہلی قسط 27 جولا‎ئی 2015  ویکی ڈیٹا پر (P580) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
بیرونی روابط
ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb.com صفحة البرنامج  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

وی بئر بیئرز (انگریزی: We Bare Bears) ایک امریکی متحرک ٹیلی ویژن سیریز ہے جو ڈینیل چونگ نے کارٹون نیٹ ورک کے لیے تیار کیا ہے۔ اس شو کے بعد تین ریچھوں، گریزلی، پانڈا اور آئس بیئر (بالترتیب ایرک ایڈیلسٹین، بوبی موہیان اور ڈیمیٹری مارٹن نے آواز دی ہے) اور سان فرانسسکو بے ایریا میں انسانی دنیا کے ساتھ مربوط کرنے کی ان کی عجیب کوششوں کے بعد دکھایا گیا ہے۔

کہانی[ترمیم]

وی بارے بیئرس تین گود لینے والے بھائی ریچھوں کا پیچھا کرتے ہیں: گریزلی (جسے اکثر گرز کہا جاتا ہے)، پانڈا (اکثر پین پین کہا جاتا ہے) اور آئس ریچھ۔ ریچھ انسانی معاشرے سے وابستہ ہونے کی کوشش کرتے ہیں، جیسے کھانا خرید کر، انسانی ساتھی بناتے ہیں یا انٹرنیٹ پر مشہور ہونے کی کوشش کرتے ہیں، حالانکہ ان کوششوں کو ریچھ انسانوں کی تہذیب پسندانہ نوعیت اور اپنی ہی جانوروں کی جبلت کی وجہ سے ایسا کرنے کی جدوجہد کرتے ہوئے دیکھتے ہیں۔[4] تاہم، آخر میں، انھوں نے اندازہ لگایا کہ ان کے پاس ایک دوسرے کے تعاون کی ضرورت ہے۔[5]

ریچھ اکثر "ریچھ کا ڈھیر" بناتے ہیں، جسے وہ شہر کے آس پاس حاصل کرنے کے لیے استعمال کرتے ہیں۔[6] یہ اسٹیک شاید شو کی سب سے زیادہ شناختی تصویر بن گیا ہے، [4] حالانکہ وہ خود ہی سفر کرتے ہیں۔ کبھی کبھار، ریچھ اپنے دوستوں کے ساتھ مہم جوئی بانٹتے ہیں، جیسے چائلڈ پروڈیجی کلو پارک، بگ فٹ چارلی، انٹرنیٹ سنسنی، کوالہ نام، پارک رینجر ٹیبس اور سیلز وومن لسی تیار کرتے ہیں۔ کچھ فلیش بیک اقساط ریچھوں کی مہم جوئی کو بطور مکان ڈھونڈنے کی کوشش کر رہے ہیں۔

کردار[ترمیم]

  • گریزلی (عرفیت: گریزلی) (ایرک ایڈلسٹن نے آواز دی)[7] - ایک خاکستری ریچھ ہے۔ بھائیوں کا سب سے قدیم اور حقیقت پسند رہنما، گریز ایک تفریح پسند ریچھ ہے جو دوسروں کو مضحکہ خیز اور غیر منقطع حالات میں ڈالنے کی کوشش کرتا ہے۔ گریز متضاد طور پر انتہائی ملنسار ہے لیکن معاشرتی طور پر نااہل ہے۔ اس کے باوجود، وہ مسلسل نئے لوگوں سے ملنا چاہتا ہے اور ہر ایک سے دوستی کرنے کی کوشش کرتا ہے۔
  • پانڈا (بوبی موئنہان نے آواز دی)[7] - ایک بہت بڑا پانڈا ہے وہ درمیانی بھائی ہے اور اس کا نام پان پان ہے جس کے ذریعہ گریز ہے۔ وہ نرم دل ہے اور آسانی سے بےچینی یا شرمندہ ہو جاتا ہے۔ "پانڈا 2" میں یہ انکشاف کیا گیا ہے کہ ایک بار پانڈا چین کے شہر شنگھائی کے ایک افسانوی ورژن کے قریب کنٹرولڈ پانڈا کی دیوار میں رہتا تھا۔
  • آئس بیئر (ڈیمٹری مارٹن نے آواز دی)[7] - ایک قطبی ریچھ ہے۔ وہ تینوں بھائیوں میں سب سے چھوٹا ہے۔ آئس ریچھ اکثر بجائے اسٹاک ہوتا ہے اور شاذ و نادر ہی بولتا ہے۔ جب وہ کرتا ہے تو، وہ زیادہ تر تیسرے شخص میں بولتا ہے اور اس کے نام پہلے میرے نام پہلے کہتا ہے جیسا کہ "آڈیشن" میں دکھایا گیا ہے۔ "یوری اور ریچھ" میں یہ انکشاف ہوا ہے کہ آئس ریچھ کو یوری نامی ایک روسی شخص نے اس کی ماں کے شکاریوں کے ذریعہ قتل کرنے کی تجویز پیش کرنے کے بعد اٹھایا تھا۔
  • چلو پارک (چارلی یی نے آواز دی)[7] - کوریائی نسل کی ایک 8 سالہ لڑکی ہے جو سب سے پہلے ان سے تعلیم حاصل کرنے کی کوشش کرتے وقت ریچھ سے ملی اور ان سے دوستی کی۔ بچی کی عمدہ بچی، وہ کالج میں پڑھتی ہے لیکن اس کے ریچھوں کے علاوہ اور بھی زیادہ دوست نہیں ہیں اور اس کے زیادہ عمر کے ساتھیوں سے متعلق مشکل وقت ہے۔
  • نام نام (پیٹن اوسوالٹ نے آواز دی)[7] - ایک متفرق خود غرض کوآلا ہے۔ وہ ایک مشہور انٹرنیٹ اسٹار ہے، جو پہلے دو سیزن کے دوران میں اپنی پیاری ویڈیوز اور مرکزی مخالف کے لیے جانا جاتا ہے، اس نے تیسرے سیزن کے بعد سے سست چھٹکارا شروع کیا۔ اگرچہ وہ اپنی کسی بھی ویڈیو میں بات نہیں کرتا ہے، نوموم اکثر ہر اس فرد کی طرف غصے سے چیختا ہے، جس سے اس کا رابطہ ہوتا ہے، خاص طور پر ریچھ۔ گریزلی نے اس سے بات کرنے کے لیے اسے کافی حد تک مسلط کر دیا اور اعتراف کیا کہ اسے اپنی ویڈیو پسند ہے، لیکن نوم نوم خودساختہ اور مادیت پسند چیزوں سے زیادہ دلچسپی رکھتے ہیں اور بہت خودغرض ہیں اور کسی کو بھی پسند کرتے ہیں جسے وہ پسند نہیں کرتا ہے۔
  • چارلی (جیسن لی نے آواز دی)[7] - ایک دوستانہ بگ فٹ ہے جو سان فرانسسکو کے جنگل میں تنہا گھومتا ہے جب تک کہ وہ "چارلی" میں بیئرز سے نہیں ملتا ہے، جہاں وہ اس بات پر راضی ہوجاتے ہیں کہ وہ اسے کیو شیئر نامی ویب سائٹ کے ذریعہ تھوڑی دیر کے لیے اپنے غار میں رہنے دیں۔ وہ لمبا ہے اور اس کے پورے جسم میں ایک سے زیادہ جوڑ ہیں۔
  • رینجر ٹیبز (کیمرون ایسپوسیٹو نے آواز دی)[7] - ایک پارک رینجر ہے۔ وہ اس پارک میں واقع ٹریلر طرز کے موبائل ہوم میں رہتی ہے جہاں ریچھ رہتے ہیں۔ وہ پہلے اس سے "رینجر ٹیبز" میں ملتے ہیں جہاں وہ گمشدہ پیکیج تلاش کرنے میں ان کی مدد کرتی ہے۔ وہ حد سے زیادہ پراعتماد، مستقل اور یہاں تک کہ لوگوں کی مدد کرنے کے خواہاں میں سراسر جنونی دکھاتی ہیں۔

مزید دیکھیے[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. ^ ا ب https://www.fernsehserien.de/we-bare-bears-baeren-wie-wir — اخذ شدہ بتاریخ: 10 جون 2020
  2. https://www.imdb.com/title/tt4839610/ — اخذ شدہ بتاریخ: 2 جون 2021
  3. ربط : آئی ایم ڈی بی - آئی ڈی 
  4. ^ ا ب "Annecy: Daniel Chong on Cartoon Network's Big New Play, 'We Bare Bears' (EXCLUSIVE)". 
  5. "Cartoon Network Unveils Upfront Slate For 2014–15". Deadline Hollywood. مارچ 10, 2014. دسمبر 5, 2014 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ دسمبر 22, 2014. 
  6. Armitage، Helen (2019-08-30). "We Bare Bears Season 3 Finale Explained". ScreenRant (بزبان انگریزی). اخذ شدہ بتاریخ جنوری 21, 2021. 
  7. ^ ا ب پ ت ٹ ث ج "We Bare Bears (2015)". Behind the Voice Actors. اخذ شدہ بتاریخ 15 مئی 2021. 

بیرونی روابط[ترمیم]