ٹائے اسٹوری 2

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ٹائے اسٹوری 2
(انگریزی میں: Toy Story 2 ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Toy Story 2.jpg

ہدایت کار
جان لاسسیٹر[1][2][3]
لی انکرچ
ایش برنن  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف بڈی فلم،  فلیش بیک فلم،  فنٹاسی فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 92 منٹ[4]
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
میزانیہ 90000000 امریکی ڈالر[5]
باکس آفس 497400000 امریکی ڈالر[5]
تاریخ نمائش 24 نومبر 1999 (ریاستہائے متحدہ امریکا)
4 فروری 2000 (سویڈن)[6][7]
3 فروری 2000 (جرمنی)[8]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v181134  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0120363  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ٹائے اسٹوری 2 (انگریزی: Toy Story 2) ایک 1999 میں امریکی کمپیوٹر متحرک مزاحیہ فلم ہے جو جان لاسسیٹر کی ہدایت کاری میں ہے اور والٹ ڈزنی پکچرز کے لیے پکسر انیمیشن اسٹوڈیوز نے پروڈیوس کیا ہے۔[9] یہ کھلونا کہانی فرنچائز کی دوسری قسط ہے اور یہ ٹائے اسٹوری (1995) کا سیکوئل ہے۔

کہانی[ترمیم]

ینگ اینڈی ڈیوس اپنے کھلونا ووڈی کے ساتھ کاؤبای کیمپ جانے کی تیاری کرتا ہے ، لیکن پلے ٹائم کے دوران اتفاقی طور پر ووڈی کے بازو کو آنسو دیتا ہے۔ اینڈی ووڈی کے بغیر چھوڑ دیتا ہے ، جسے وہیزی کے ساتھ شیلف پر رکھا جاتا ہے ، ٹوٹا ہوا نچوڑ والا ایک نچوڑ والا کھلونا پینگوئن۔ جب اینڈی کی ماں وہزی کو ایک صحن فروخت میں ڈالتی ہے تو ووڈی نے اسے بچا لیا۔

ووڈی کو لالچی کھلونا جمع کرنے والا ال میک وِگگین ، نے ال کے کھلونا بارن کے مالک کے ذریعہ دیکھا اور چوری کیا۔ ال کے اپارٹمنٹ میں ، ووڈی نے جیسی ، بلسی اور اسٹنکی پیٹ سے ملاقات کی اور سیکھا کہ وہ 1950 کے دہائی کے ٹیلی ویژن شو کے مرکزی کردار پر مبنی ہے جس کو ووڈی کے راؤنڈ اپ کہتے ہیں۔ آل نے راؤنڈ اپ کی یادداشتوں سے بھرا پورا کمرہ اکٹھا کیا ہے ، لیکن اس میں "ووڈی" نایاب گڑیا کی کمی تھی۔ جب ووڈی نے رخصت ہونے کی کوشش کی تو ، جسی غص .ہ میں پڑ گیا اور پیٹ نے ٹوکیو میں ایک میوزیم کی وضاحت کی ، جاپان مکمل مجموعہ خریدنا چاہتا ہے۔ ووڈی کے بغیر ، انہیں اسٹوریج میں واپس کر دیا جائے گا ، جو جسی کے کلاسٹروفوبیا کو متحرک کرتا ہے۔

آل را اتفاقی طور پر اپ گینگ کی تصویر بناتے ہوئے اتفاقی طور پر ووڈی کے بازو کو مکمل طور پر پھاڑ دیتا ہے اور ایک کھلونا کلینر کو اگلی صبح ووڈی کو ٹھیک کرنے کے لیے آنے کو کہتے ہیں۔ اس رات ، جب آل سو رہے تھے ، ووڈی نے اپنا بازو بازیافت کرنے اور فرار ہونے کی کوشش کی ، لیکن ٹی وی آن ہونے پر اور ال کو بیدار کرنے پر ناکام ہو گیا۔ ووڈی غصے سے جیسی کو مورد الزام ٹھہراتا ہے جب اسے ٹیلی ویژن کا ریموٹٹ اس کے سامنے مل جاتا ہے اور جب وہ اس سے انکار کرتی ہے تو دونوں لڑتے ہیں۔

اگلے دن ، کلینر نے ووڈی کے بازو کو دوبارہ دیکھا۔ ووڈی کو پتہ چلا کہ جیسسی کا تعلق ایک بار ایملی نامی لڑکی سے تھا ، جو آخر کار اس سے آگے نکل گئی اور اسے چھوڑ دیا۔ پیٹ نے ووڈی کو خبردار کیا کہ جب اینڈی کے بڑے ہوجائیں گے تو وہی انجام اس کا انتظار کرے گا ، جبکہ وہ میوزیم میں ہمیشہ کے لیے رہے گا۔ ووڈی نے باقی رہنے کا فیصلہ کیا ، جو دوسروں کی خوشی کا باعث ہے۔

دریں اثنا ، بز ، ہام ، مسٹر پوٹاٹو ہیڈ ، سلنکی ڈاگ اور ریکس الوئے کھلونا بارن میں ووڈی کو بچانے کے مشن پر نکلے۔ ووڈی کی تلاش کے دوران ، بز کو یوٹیلیٹی بیلٹ بز لائٹئیر ایکشن شخصی نے گتے کے خانے میں قید کر دیا ، جو سمجھتا ہے کہ بز ایک بدمعاش خلائی رینجر ہے۔ یوٹیلیٹی بیلٹ بز دوسرے کھلونوں سے مل جاتی ہے ، جو اینڈی بز کے غلطی اس سے غلطی کرتے ہیں۔ ال کا منصوبہ دریافت کرنے کے بعد ، وہ لفٹ شافٹ کے ذریعے اس کے اپارٹمنٹ کی عمارت میں داخل ہوئے۔ اینڈی بز فرار ہوکر ان کا پیچھا کرتا ہے ، لیکن اتفاقی طور پر ایک شیطان شہنشاہ زور ایکشن شخصیت کو آزاد کرتا ہے ، جو اسے تباہ کرنے کے ارادے سے بز کی پیروی کرتا ہے۔

کھلونے ملتے ہیں کہ ووڈی اور اینڈی بز ان میں دوبارہ شامل ہوجاتے ہیں ، لیکن ووڈی نے گھر جانے سے انکار کر دیا۔ بز ووڈی کو یاد دلاتا ہے کہ کھلونے کا اصل مقصد کھیلنا ہے ، جس کا تجربہ وہ کبھی میوزیم میں نہیں کرسکتا تھا۔ ووڈی کو احساس ہوا کہ بز ٹھیک ہے اور راؤنڈ اپ گینگ کو اپنے اور دوسرے کھلونوں کے ساتھ گھر آنے کو کہتے ہیں۔ جسی اور بلسی نے اس سے اتفاق کیا ، لیکن پیٹ نے ان کی راہ میں رکاوٹیں کھڑی کیں ، انکشاف کیا کہ وہ دراصل ووڈی کی فرار سے قبل کی کوشش کو ناکام بنانے کے لیے ذمہ دار تھا۔ اس کی اصل پیکیجنگ میں رہتے ہوئے ، اس کے ساتھ کبھی نہیں کھیلا گیا اور میوزیم جانا چاہتا ہے۔ پھر واپس ، راؤنڈ اپ گینگ کو ایک سوٹ کیس میں رکھتا ہے اور ہوائی اڈے کے لیے روانہ ہوتا ہے۔

اینڈی کے کھلونے ال کا تعاقب کرتے ہیں لیکن وہ لفٹ شافٹ میں زور کے ہاتھوں پکڑے جاتے ہیں ، جو یوٹیلیٹی بیلٹ بز کا مقابلہ کرتا ہے اور خود کو بز کا باپ ظاہر کرتا ہے۔ ریکس نادانستہ طور پر زورگ کو شافٹ سے نیچے گھٹاتا ہے۔ یوٹیلیٹی بیلٹ بز نے زور کے ساتھ صلح کی ہے اور رہتا ہے ، جو زوال سے بچ گیا ، جبکہ اینڈی کے کھلونے ، تین کھلونا ایلینز کے ساتھ ، پیزا سیارے کی ترسیل کا ٹرک چوری کرتے ہیں اور ال کو ائیرپورٹ تک جاتے ہیں۔ وہاں ، وہ سامان ہینڈلنگ سسٹم میں چپکے رہے اور ال کا اٹیچی مل گیا۔ پیٹ نے ووڈی کے بازو کو چیر دیا اور دھمکی دیتا ہے کہ اگر وہ فرار ہونے کی کوشش کرے تو ووڈی کو بھی ساتھ لے جائے گا ، لیکن اینڈی کے کھلونے پیٹ کو محکوم کرتے ہیں اور اسے ایک چھوٹی بچی کے بیگ کے اندر رکھتے ہیں۔ انہوں نے بلسی کو آزاد کرایا ، لیکن جسی جاپان کے لیے جانے والے ہوائی جہاز پر ہی ختم ہو گئی۔ بز اور بلسی کی مدد سے ، ووڈی جہاز میں داخل ہوئے اور جیسی کو آزاد کرایا۔ وہ جہاز سے اترتے ہی فرار ہو گئے اور ٹرک میں گھر لوٹ گئے۔

اینڈی کیمپ سے واپس آئے اور جسی ، بلسی اور ایلینز کو اپنا نیا کھلونا قبول کیا ، پھر ووڈی کے بازو کی مرمت کردی۔ وہزی چیخنے والا کے ساتھ ساتھ مقرر کیا گیا ہے۔ جب باقی کھلونے مناتے ہیں تو ووڈی نے بز کو بتایا کہ اسے اینڈی کے بڑھتے ہوئے بڑھ جانے کی کوئی فکر نہیں ہے ، کیوں کہ ان کے پاس اب بھی ایک دوسرے کے ساتھ کمپنی ہوگی۔

کاسٹ[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. https://www.imdb.com/title/tt0120363/ — اخذ شدہ بتاریخ: 15 جولا‎ئی 2021
  2. https://www.adorocinema.com/filmes/filme-22323/ — اخذ شدہ بتاریخ: 15 جولا‎ئی 2021
  3. https://www.interfilmes.com/filme_14633_Toy.Story.2.html — اخذ شدہ بتاریخ: 15 جولا‎ئی 2021
  4. "Toy Story 2". نیو یارک ٹائمز. November 24, 1999. September 21, 2018 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ September 21, 2018. 
  5. ^ ا ب "Toy Story 2 (1999)". باکس آفس موجو. May 22, 2012 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ August 20, 2016. 
  6. http://www.sfi.se/sv/svensk-filmdatabas/Item/?itemid=40952&type=MOVIE&iv=Basic
  7. http://www.d-zine.se/filmer/toystory2.htm
  8. http://www.imdb.com/title/tt0120363/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 14 اپریل 2017
  9. "Toy Story 2". ٹرنر کلاسک موویز. اٹلانٹا: Turner Broadcasting System (Time Warner). June 13, 2018 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ July 10, 2017. 
  10. ^ ا ب پ ت ٹ ث ج چ ح خ د ڈ ذ ر​ ڑ​ ز "Toy Story 2 (1999)". Behind the Voice Actors. اخذ شدہ بتاریخ 15 جون 2021. 

بیرونی روابط[ترمیم]