کومیلا وکٹورینز

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے

کومیلا وکٹورینز ( (بنگالی: কুমিল্লা ভিক্টোরিয়ান্স)‏ ) ایک بنگلہ دیشی پیشہ ور مردوں کی کرکٹ ٹیم ہے جو بنگلہ دیش پریمیئر لیگ ، ایک ٹوئنٹی 20 کرکٹ لیگ میں حصہ لیتی ہے۔ ٹیم کومیلا میں مقیم ہے۔ کومیلا وکٹورینز بی پی ایل کی سب سے کامیاب ٹیموں میں سے ایک ہے، جو تین بار چیمپئن بن چکی ہے۔ [1] [2] ٹیم اس وقت نفیسہ کمال کی ملکیت ہے۔ 16 نومبر 2019ء کو بنگلہ دیش کرکٹ بورڈ نے خود کو ٹیم کے سپانسر کے طور پر اعلان کیا اور اس کا نام بدل کر کومیلا واریئرز رکھ دیا گیا۔ [3] 2021–22 بنگلہ دیش پریمیئر لیگ سے قبل سابقہ مالکان کی واپسی کے بعد ٹیم کی جگہ کومیلا وکٹورینز نے لے لی۔

تاریخ[ترمیم]

کومیلا وکٹورینز کو اس وقت بنایا گیا جب ٹیموں کی تعداد کو بڑھانے اور مقابلے کے تیسرے سیزن کے لیے ڈویژن کی نمائندگی کرنے والی ٹیموں سے شہر کی نمائندگی کرنے والی ٹیموں میں جانے کا فیصلہ کیا گیا۔ بنگلہ دیش پریمیئر لیگ کی اصلاح کے ساتھ دلچسپی رکھنے والے بولی دہندگان کے لیے کومیلا پر مبنی فرنچائز کے لیے بولی لگانے کی گنجائش پیدا کی گئی، جو چٹاگانگ ڈویژن کے سب سے بڑے شہر میں سے ایک ہے۔ [4] قانونی فرنچائز کے حقوق نفیسہ کمال (لیجنڈز سپورٹنگ لمیٹڈ) کو فروخت کیے گئے جو کہ اب ناکارہ فرنچائز سلہٹ رائلز کی سابقہ مالک ہیں۔ یہ حقوق پانچ سال کے لیے 27.50 ملین امریکی ڈالر میں خریدے گئے۔ اکتوبر 2015ء کے دوران، کومیلا وکٹورینز کا باضابطہ طور پر قیام عمل میں آیا، اس طرح چٹاگانگ ڈویژن میں کسی شہر کی نمائندگی کرنے والی واحد دوسری ٹیم بن گئی۔ ٹیم نے اپنا پہلا ٹائٹل 2015-16 بنگلہ دیش پریمیئر لیگ جیتا لیکن وہ 2016-17 بنگلہ دیش پریمیئر لیگ سیزن میں ٹائٹل اپنے پاس رکھنے میں ناکام رہی۔ 

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Bangladesh Premier League Cricket Team Records & Stats | ESPNcricinfo.com". Cricinfo. 
  2. "Bangladesh Premier League Cricket Team Records & Stats | ESPNcricinfo.com". Cricinfo. 
  3. "7 teams announced for Bangabandhu BPL". daily Bangladesh. 16 November 2019. 16 نومبر 2019 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 12 اگست 2022. 
  4. "'Comilla Legends' turned 'Comilla Victorians'". bdcricteam.com. اخذ شدہ بتاریخ 18 اکتوبر 2015.