فوجی قانون

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
:چھلانگ بطرف رہنمائی، تلاش

فوجی قانون (مارشل لا / martial law) ایسے قانون اور ضابطے کو کہتے ہیں جو کسی ملک یا علاقے کا نظم و نسق چلانے کے لیۓ ، ایک عسکریہ یا فوج کی جانب سے نافذ العمل کیا گیا ہو۔ اجنبی حکومت یا سویلین حکام مؤثر طریقے سے کام کرنے میں ناکام رہے جب مارشل لاء عام طور پر ایک عارضی بنیاد پر عائد کیا جاتا ہے (مثال کے طور پر، حکم اور سلامتی کو برقرار رکھنے کے، یا ضروری خدمات فراہم کرتے ہیں). مکمل پیمانے پر مارشل لاء میں، سب سے زیادہ درجہ بندی فوجی افسر اس طرح گزشتہ ایگزیکٹو، قانون سازی، اور حکومت کی عدالتی شاخوں سے تمام طاقت کو ہٹانے کے، فوجی گورنر کے طور پر یا حکومت کے سربراہ کے طور پر، سے زیادہ لے جائے گا، یا نصب کیا جائے. [1]

مارشل لاء عوام پر ان کی حکمرانی کو نافذ کرنے کی حکومتوں کی طرف سے استعمال کیا جا سکتا. اس طرح کے واقعات میں ایک بغاوت کے بعد (جیسا کہ 2006 اور 2014 میں تھائی لینڈ کے طور پر) ہو سکتا ہے؛ مقبول احتجاج طرف سے دھمکی دی جب (چین، 1989 تیانآنمین چوک احتجاج)؛ سیاسی مخالفت (1981 میں پولینڈ) کو دبانے کے لئے؛ یا فتنہ پسندی یا سمجھا فتنہ پسندی (کینیڈا، 1970 کے اکتوبر کے بحران) کو مستحکم کرنے کے. مارشل لاء بڑی قدرتی آفات کی صورت میں قرار دیا جا سکتا ہے؛ تاہم، سب سے زیادہ ممالک اس طرح کے ہنگامی حالت کے طور پر، ایک مختلف قانونی تعمیر استعمال.

مارشل لاء بھی تنازعات کے دوران اور کسی دوسرے سول حکومت کی غیر موجودگی ایک غیر مستحکم آبادی کے لئے فراہم کرتا ہے جہاں پیشوں، کے مقدمات میں عائد کیا گیا ہے. فوجی حکومت کے اس فارم کی مثالیں جرمنی اور جاپان میں پوسٹ دوسری عالمی جنگ تعمیر نو کے ساتھ ساتھ امریکی سول جنگ کے بعد جنوبی تعمیر نو شامل ہیں.

عام طور پر، مارشل لاء کے نفاذ کے کرفیو، سول قانون، شہری حقوق، قیدی پرتیکشیکرن، اور عام شہریوں کو فوجی قانون یا فوجی انصاف کی درخواست یا توسیع کی معطلی کے ساتھ. مارشل لاء کی خلاف ورزی شہریوں فوجی عدالت (کورٹ مارشل) کو نشانہ بنایا جا سکتا.

فوجی قانون سے متاثره ممالک[ترمیم]

وه ممالک جو اندھادندھ اس آفت کے ایک لمبے عرصہ سے شکار رہے ہیں;

جنگ ایکٹ فوجی عدالتوں کے ہاتھوں میں رہتا ہے، انصاف نہیں ہے یعنی، مارشل لاء کے مختصر روکنے، حکومت نے ہنگامی اختیارات صاف فرض کرنے کی اجازت دی ہے کہ ایک کینیڈین قانون تھا اقدامات. ایکٹ تین بار لاگو کیا گیا ہے: 1988 میں دوسری عالمی جنگ میں، دوسری عالمی جنگ کے، اور 1970. اکتوبر کے بحران کے دوران، جنگ کے اقدامات ایکٹ ہنگامی ایکٹ کی طرف سے تبدیل کر دیا گیا.

قبل 1837 کے لئے، مارشل لاء کا اعلان کیا گیا تھا اور 1775-1776 میں امریکی کانٹینینٹل کانگریس کی فوج کی طرف سے کینیڈا کے حملے کے دوران صوبہ کویئبیک کے علاقے میں لاگو کیا.

یہ بھی فتنہ پسندی 1837-1838 کے دوران زیریں کینیڈا کے علاقے میں دو بار درخواست کیا گیا تھا. 5 دسمبر، نومبر 1837 کے واقعات کے بعد، مارشل لاء لوئر کینیڈا کی پارلیمنٹ میں قانون ساز اسمبلی کی حمایت کے بغیر، گورنر Gosford طرف مونٹریال کے ضلع میں اعلان کیا گیا تھا. یہ اس وقت کے گورنر جان Colborne اداکاری کی طرف سے 27 اپریل تک، 1838. مارشل لاء 4 نومبر، 1838 پر ایک دوسری بار اعلان کیا گیا تھا نافذ کیا گیا تھا، اور 24 اگست، 1839. تک مونٹریال کے ضلع میں لاگو کیا گیا تھا [2]

موجود ہ متاثره ممالک[ترمیم]

ایسے ممالک جو اب بھی اس مصیبت میں مبتلا ہیں;