موسم گرما

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
:چھلانگ بطرف رہنمائی، تلاش

موسم گرما (Summer) منطقہ معتدلہ کے چار موسموں میں سے ایک ہے۔ اس میں دن بڑے ہوتے ہیں اور راتیں چھوٹی۔ درجہ حرارت زیادہ ہوتا ہے۔ سال کا سب سے بڑا دن 21 جون کو اس موسم میں ہوتا ہے۔ جب شمالی نصف کرے میں موسم گرما ہوتا ہے تو جنوبی نصف کرے میں سردیاں۔ گرمیوں کا موسم تب ہوتا ہے جب سورج کی شعائیں سیدھی پڑتی ہیں۔

پاکستان میں گرمیوں کا آغاز اپریل سے ہو جاتا ہے۔ جون جولائی سخت گرم مہینے ہوتے ہیں۔ 15 جولائی کو ساون کی پہلی تاریخ کو جب مون سون پاکستان پہنچتا ہے تو موسم کم گرم ہو جاتا ہے۔ یہاں یہ موسم ستمبر تک رہتا ہے۔

گرمیوں میں پھلوں کی بے شمار قسمیں بازار میں آتی ہیں۔

مذید دیکھیے[ترمیم]

بیرونی روابط[ترمیم]

چھٹیاں اسکولوں اور یونیورسٹیوں میں عام طور پر گرم موسم اور طویل دنوں کا فائدہ اٹھانے کے لئے موسم گرما کے بہترین موسم ہے. تاریخ مختلف ہوتی ہیں اگرچہ تقریبا تمام ممالک میں بچوں کو موسم گرماکے دوارن چھٹیاں دی جاتی ہیں۔بھارت میں اپریل کی شروعات میں ہی چھٹیاں دے دی جاتی ہیں اور جون کے آخر یا جولائی کے آغاز میں اسکول دوبارہ شروع ہو جاتا ہے۔ انگلینڈ اور ویلز میں اسکول جولائی کے وسط میں ختم ہوتا ہے اور ابتدائی ستمبرمیں دوبارہ شروع ہوتا ہے۔اسکاٹ لینڈ میں موسم گرما کی چھٹی جون کے آخر میں شروع ہوتی ہیں اورستمبر کے آغاز میں ختم ہوتی ہیں ۔

 پاکستان میں اسکول  عام طور پر جون کے اوائل میں ختم ہو جاتی ہے اور وسط ستمبر میں دوبارہ شروع کر دیا جاتا ہے۔

عوامی تعطیلات عوامی تعطیلات کا ایک وسیع سلسلہ، موسم گرما کے دوران : برطانیہ اور آئر لینڈ میں بینک تعطیلات یوم آزادی (امریکہ) آسٹریلیا کا دن (26 جنوری)؛ جنوبی نصف کرہ میں بھی کرسمس اور نئے سال

سرگرمیاں لوگ موسم گرما کے دوران باہر زیادہ سے زیادہ وقت صرف کر کے گرم درجہ حرارت کا فائدہ اٹھاتےہیں۔ اس طرح ساحل سمندر اور پکنک کا سفر کرنے کا وقت عام طور پر موسم گرما کے مہینوں کے دوران ہوتا ہے. اس طرح باسکٹ بال، فٹ بال، والی بال، اسکیٹ بورڈینگ ،بیس بال، سافٹ بال، کرکٹ، ٹینس، اور واٹر پولو کے کھیل بھی کھیلے جاتے ہیں. پانی کے کھیل بھی پائے جاتے ہیں اس میں پانی کی سکیٹگ، بورڈنگ، سوئمنگ، سرفنگ وغیرہ شامل ہیں۔