مندرجات کا رخ کریں

الندوا (اخبار)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
الندوا
قسمروزنامہ
بانیاحمد السبیل
ناشرمکہ اشاعت اور اطلاعات اسٹبلشمینٹ
ایڈیٹر ان چیفاحمد بن صالح
آغازسن 1958ء
سیاسی صف بندی
  • Pro-government
  • Religiously conservative
زبانعربی
اختتامفروری 2013ء میں
صدر دفترجدہ

الندوا ( عربی: الندوة The Forum ) مکہ، سعودی عرب سے شایع ہونے والا روزنامہ تھا۔ [1] یہ روزنامہ سنہ 2013ء تک گردش میں رہا یہاں تک کہ اس کا نام "مکہ" سے تبدیل کردیا گیا۔ [2]

تاریخ اور تعارف[ترمیم]

الندوہ کی بنیاد سنہ 1958ء میں مکہ میں رکھی گئی۔ [3] اس کے بانی احمد الصبائی تھے۔ درحقیقت، الندوہ نے ایک اور اخبار، حرا ( اسلام میں مقدس پہاڑ کا نام) کے ساتھ شامل کیا۔ [4] اخبار کا آغاز ہفت روزہ اخبار کے طور پر ہوا اور سنہ 1960ء میں اس کی اشاعت روزانہ کی بنیاد پر ہونے لگی۔ [5] [6]

اس مقالے کا ناشر مکہ پرنٹنگ اینڈ انفارمیشن اسٹیبلشمنٹ تھا۔ [7] عبد العزیز بن محی الدین خوجا مکہ اسٹیبلشمنٹ برائے اشاعت و طباعت کی جنرل اسمبلی کے چیئرمین تھے۔ اس کے مدیر اعلیٰ احمد بن صالح تھے۔ [8] [9]

سنہ 2003ء میں، اخبار کو شدید مالی مشکلات کا سامنا کرنا پڑا۔ فروری 2013ء میں، اسے غیر ادا شدہ مالی واجبات کی وجہ سے بند کر دیا گیا تھا۔

اخبار کو حکومت کا حامی سمجھا جاتا تھا۔ [10]

الندوہ کی سن 1962ء میں 7,000 کاپیاں اور سنہ 1975ء میں 15,000 کاپیاں فروخت ہوئیں۔ [6] اس کی سنہ 2003ء کی اشاعت 30,000 کاپیاں تھی۔ [1]

اگرچہ اس اخبار کی اشاعت کی سطح زیادہ نہیں تھی، لیکن خاص مکہ شہر [11] سے تعلق ہونے کی وجہ سے اور اچھی ادارتی تحریروں کی وجہ سے اسے ایک خاص حیثیت حاصل تھی۔ [12]

مواد[ترمیم]

ابن سینا ، زکریا رازی اور ابو ریحان البیرونی کے بارے میں سنہ 1964ء میں الندوہ سانچہ:'s مضمون نے سعودی عرب اور شاہی ایران کے درمیان اس وجہ سے سفارتی بحران پیدا کر دیا تھا کہ اخبار نے انھیں عرب مفکرین کے طور پر بیان کیا تھا۔ [13]

امریکی سفارتی کیبلز نے اطلاع دی ہے کہ سنہ 1990ء میں کویت پر عراقی حملے کی مذمت کرنے والا واحد اخبار الندوہ تھا جس سے قبل سعودی حکومت نے اس واقعہ کے بارے میں واضح سرکاری موقف ظاہر کیا تھا۔ [14][ بہتر ذریعہ مزید ] ، سنہ 1990ء کی دہائی میں، اخبار میں انتہا پسندانہ خیالات پر تنقید کرنے والے مضامین کا ایک سلسلہ شائع ہوا۔ ان تنقیدوں کا ہدف ابتدا میں غیر سعودی اسلامی شخصیات جیسے سوڈانی حسن الترابی تھے۔ [15] تاہم، بعد میں اخبار نے صفر الحوالی اور عائض القرنی پر تنقید شروع کر دی۔ ان دونوں سعودی اسلامی شخصیات کے خلاف تنقید عوام میں غصے کا باعث بنی۔ [15] نتیجے کے طور پر، کالم نگار یوسف دامن ہوری کو اخبار کے بورڈ آف ایڈیٹرز سے ہٹا دیا گیا۔ [15] اس اخبار نے کئی دیگر سعودی روزناموں کے برعکس سنہ 2002ء میں مکہ میں لڑکیوں کے اسکول میں آگ لگنے کے واقعے کی بھی اطلاع دی تھی، جس میں مطووں کی جانب سے امدادی کارکنوں کی کوششوں کو روکنے کے نتیجے میں پندرہ طالبات ہلاک ہو گئی تھیں۔ [16] مزید برآں، اخبار کے اس وقت کے چیف ایڈیٹر عبد الرحمٰن سعد الوربی نے خواتین رپورٹرز کو متاثرہ خاندان کی خواتین اور زندہ بچ جانے والی طالبات سے انٹرویو کرنے کے لیے ملازم رکھا۔

اس مقالے نے مکہ کے منفی طبعی حالات کے بارے میں کھل کر لکھا۔ مثال کے طور پر، اس نے سنہ 2007ء میں اطلاع دی کہ اگرچہ البیاری، ایک پرانی گلی، جو مسجد الحرام کے قریب ہے، لیکن یہ بجلی اور پانی کی سہولیات کی کمی کے ساتھ ساتھ سیوریج کے مسائل سے بھی دوچار ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. ^ ا ب William A. Rugh (2004)۔ Arab Mass Media: Newspapers, Radio, and Television in Arab Politics۔ Westport, CT; London: Praeger۔ صفحہ: 61۔ ISBN 978-0-275-98212-6 
  2. Abdullah Almaghlooth۔ The Relevance of Gatekeeping in the Process of Contemporary News Creation and Circulation in Saudi Arabia (مقالہ) 
  3. William A. Rugh (2003)۔ "Arab cultures and newspapers"۔ $1 میں Shannon E. Martin، David A. Copeland۔ The Function of Newspapers in Society: A Global Perspective۔ Westport, CT; London: Praeger۔ ISBN 0-275-97398-0 
  4. Abdulrahman S. Shobaili۔ An historical and analytical study of broadcasting and press in Saudi Arabia (مقالہ) 
  5. Terki Awad۔ The Saudi press and the Internet : how Saudi journalists and media decision makers at the Ministry of Culture and Information evaluate censorship in the presence of the Internet as a news and information medium (مقالہ) 
  6. ^ ا ب Bilal Ahmad Kutty۔ Saudi Arabia under King Faisal (PDF) (مقالہ) 
  7. "Makkah Printing and Information Establishment"۔ Gulfoo۔ 16 جنوری 2014 میں اصل سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ 17 مئی 2012 
  8. "Arab media review" (PDF)۔ Anti-defamation League۔ July–December 2011۔ 05 اپریل 2012 میں اصل (PDF) سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ 15 مئی 2012 
  9. "Arab Media Review (January-June 2012)" (PDF)۔ Anti-Defamation League۔ 2012۔ 25 ستمبر 2013 میں اصل (PDF) سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ 21 ستمبر 2013 
  10. "Al Nadwa"۔ World Press۔ اخذ شدہ بتاریخ 17 مئی 2012 
  11. Tom Pierre Najem، Martin Hetherington، مدیران (2003)۔ Good Governance in the Middle East Oil Monarchies۔ New York: Routledge Courzon۔ صفحہ: 114۔ ISBN 978-0415297400 
  12. Anders Jerichow (1998)۔ The Saudi File: People, Power, Politics۔ New York: St. Martin's Press۔ صفحہ: 209۔ ISBN 0-312-21520-7 
  13. Banafsheh Keynoush (2016)۔ Saudi Arabia and Iran. Friends or Foes?۔ New York: Palgrave Macmillan۔ صفحہ: 79۔ ISBN 978-1-137-58939-2۔ doi:10.1007/978-1-137-58939-2 
  14. "The Saudi Press: Profiles of individual papers"۔ Wikileaks۔ April 1991۔ اخذ شدہ بتاریخ 16 مئی 2012 
  15. ^ ا ب پ Mansoor Jassem (2011)۔ Islam and Political Reform in Saudi Arabia: The Quest for Political Change and Reform۔ New York: Routledge۔ صفحہ: 112۔ ISBN 9780203961124