امریندر گل

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
امریندر گل
Director Simerjit Singh With Actor Amrinder Gill (cropped).jpg 

معلومات شخصیت
پیدائش 11 مئی 1976 (43 سال)  ویکی ڈیٹا پر تاریخ پیدائش (P569) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
امرتسر  ویکی ڈیٹا پر مقام پیدائش (P19) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
رہائش چندی گڑھ  ویکی ڈیٹا پر رہائش (P551) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
شہریت Flag of India.svg بھارت  ویکی ڈیٹا پر شہریت (P27) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
عملی زندگی
پیشہ اداکار، گلو کار  ویکی ڈیٹا پر پیشہ (P106) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ویب سائٹ
ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر باضابطہ ویب سائٹ (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
IMDB پر صفحہ  ویکی ڈیٹا پر آئی ایم ڈی بی - آئی ڈی (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

امریندر گِل پنجابی گلوکار ،اداکار اور فلم پروڈیوسر ہیں جو اپنا پروڈکشن ہاؤس "ردھم بوائز انٹرٹینمنٹ" چلاتے ہیں انہوں نے اپنے کیریئر کا آغا 2001 میں گلوکاری سے کیا۔ اپنا پہلا البم "اپنی جان کے" کے نام سے نکالا۔ اس وقت وہ پنجابی فلموں کے سب سے کامیاب اداکار کے طور پر مانے جاتے ہیں۔

ابتدائی زندگی[ترمیم]

امریندر سنگھ نے اپنا بچپن بورچند، امرتسر، پنجاب میں گزارا۔ خالصہ کالج سے پڑھائی مکمل کی  اور زراعتی سائنس میں ماسٹرز ڈگری [1] حاصل کی۔ گورو نانک دیو یونیورسٹی  کے سابقہ طالب علم بھی ہیں اپنی تعلیم کے دوران میں کالج میں مختلف بھنگڑا پرفارمنس میں حصہ لیتے رہے یہاں تک کہ سربجیت چیمہ کے ساتھ بھی بھنگڑا [2] ڈالا۔ اپنی گائیکی کے آغاز سے پہلے انہوں نے فیروزپور سینٹر کوآپریٹو بینک مینیجر [3] کے طور پر بھی کام کیا۔

پیشہ ورانہ زندگی[ترمیم]

اپنا پہلا گانا جلندر دوردرشن پروگرام  کالا ڈوریا کے لیے ریکارڈ کرایا لیکن انھیں شہرت اپنے پہلے گانے پیغام سے ملی۔۔مشہور گانوں میں دارو،میل کریں، دل داریاں شامل ہیں ان کے البم جدا کو ابھی تک پنجابی البمز میں سب سے زیادہ کامیاب مانا جاتا ہے اور اسے 2012 میں بریٹ ایشیا ایوارڈ بھی حاصل ہوا۔2014 میں انھوں نے جدا ٹو کے نام سے ایک دوسرا البم نکالا جسے پنجاب میں بہت زیادہ پزیرائی حاصل ہوئی

فلمیں[ترمیم]

انہوں نے اپنی اداکاری کا آغاز 2009 میں منموہن سنگھ کی پنجابی فلم "منڈے یوکے دے" میں معاون اداکار کے طور پر کیا بعد میں منمون سنگھ کی فلم "ایک کڑی پنجاب میں" مرکزی کردار بھی ادا کیا۔ آنے والے دنوں میں انہوں نے مختلف فلموں میں اداکاری کرکے اپنی اداکاری کا لوہا منوایا۔

ساڈی لوسٹوری ڈیڈی کول منڈے فول گوریاں نوں دفع کرو گوریاں نوں دفعہ کرو(2014) انگریج (2015) لو پنجاب لاہوریے (2016) اکشے (2018)

ان کی اب تک کی سب سے بہترین  فلم "انگریج" کو جانا جاتا ہے۔ ناقدین نے اس فلم میں ان کی اداکاری کو بہت زیادہ سراہا ہے یہاں تک کہ انہیں اس میں بہترین اداکار کا پنجابی فلم ایوارڈ بھی ملا۔ بعد میں آنے والی فلموں میں "لاہوریے" اور "لو پنجاب میں" بھی ان کی اداکاری کو بہت پسند کیا گیا۔ انہوں نے بھی کامیابی کا ٹائم کیا 2018 میں ریلیز ہونے والی فلم "اکشے" بھی کامیاب فلم گنی جاتی ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Charandeep Singh (26 اگست 2010)۔ "Paajis of pop"۔ India Today۔ مورخہ 24 دسمبر 2018 کو اصل سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ 29 اکتوبر 2011۔
  2. "North Zone Inter-University Youth Festival from tomorrow"۔ The Tribune۔ 6 نومبر 2012۔ مورخہ 24 دسمبر 2018 کو اصل سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ 22 جون 2013۔
  3. "Interview with Amrinder Gill"۔ PunjabiPortal۔ مورخہ 7 اگست 2013 کو اصل سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ 21 جون 2013۔ |archiveurl= اور |archive-url= ایک سے زائد مرتبہ درج ہے (معاونت); |archivedate= اور |archive-date= ایک سے زائد مرتبہ درج ہے (معاونت)