مندرجات کا رخ کریں

ان پیج اردو

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
InPage Urdu
ان پیج کے ورژن 3.05 پر یونی کوڈ میں لفظ ویکیپیڈیا مختلف فانٹس میں
حقیقی مصنفکانسپٹ سافٹ وئیر
تیار کردہان پیج عملہ
ابتدائی اشاعت1994؛ 30 برس قبل (1994)
مستحکم اشاعت3.65 / اگست 2015؛ 8 برس قبل (2015-08)
آپریٹنگ سسٹم
دستیاب زبانیںانگریزی
صنفبرمیزی اشاعت
اجازت نامہملکیتی
ویب سائٹinpage.com

ان پیج اردو جو اردو، پنجابی، بلوچی، فارسی، پشتو، سندھی، عربی اور دیگر عربی رسم الخط کی حامل زبانیں لکھنے اور صفحات کی تزئین و آرائش کا ایک سافٹ وئیر ہے جس کا پہلا نسخہ 1994ء میں جاری ہوا۔ اسے بھارت کے کانسپٹ سافٹ وئیر نے تخلیق کیا ہے اور یہ صرف مائکروسافٹ ونڈوز آپریٹنگ سسٹم کے لیے جاری کیا جاتا ہے۔ ان پیج خاص طور پر اردو زبان کے نستعلیق رسم الخط لکھنے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ ان پیج میک او ایس کے لیے 2015ء میں ریلیز ہوا۔


انپیج اردو اور متعلقہ زبانوں کے لیے ایک صنعتی معیاری صفحہ سازی کا سافٹ ویئر ہے، 1994ء میں متعارف ہونے کے بعد سے، انپیج کو اخبارات، رسائل اور کتب وغیرہ کے لیے ہیوی ڈیوٹی پیج لے آؤٹ سے لے کر اشاعتی ضروریات کی وسیع اقسام کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ بروشرز اور گریٹنگ کارڈز کے لیے کچھ سادہ ڈیزائن۔ پچھلے سالوں میں انپیج کو مارکیٹ کے اس حصے میں نمبر ایک سافٹ ویئر پیکج کے طور پر قائم ہوتے دیکھا ہے۔

انپیج کی خصوصیات[ترمیم]

کچھ خصوصیات جنھوں نے انپیج کو اپنے صارفین میں مقبول بنایا وہ یہ ہیں:

  1. نستعلیق فونٹ کا استعمال کرتے ہوئے نستعلیق رسم الخط کی خطاطی طرز کی ہینڈلنگ
  2. تمام فارسی عربی رسم الخط کو درست، درست اور جمالیاتی طور پر ہینڈل کرنا
  3. ان زبانوں کو انگریزی اور دیگر بائیں سے دائیں زبانوں کے ساتھ آسانی سے ملانا
  4. استعمال میں آسان اور معیاری مائیکروسافٹ ونڈوز انٹرفیس تمام مائیکروسافٹ ونڈوز پلیٹ فارمز کے لیے سپورٹ کے ساتھ
  5. پیج لے آؤٹ فیچرز کی مکمل تکمیل بشمول پیجز، ٹیکسٹ باکسز، تصاویر، ٹیکسٹ رنراؤنڈ اور بہت سارے جدید ترین ٹائپوگرافک کنٹرول

ان پیج 3[ترمیم]

ان پیج نے اپنا نیا ورژن 3 کراچی، پاکستان میں منعقدہ ITCN نمائش ایشیا میں اگست 2008ء میں لانچ کیا۔ یہ ورژن یونیکوڈ پر مبنی ہے، مزید زبانوں کو سپورٹ کرتا ہے اور Kasheeda کے ساتھ دیگر نستعلیق فونٹس کو اوپن ٹائپ یونیکوڈ فونٹس کے ساتھ مطابقت کر کے اس کے ساتھ شامل کیا گیا ہے۔ ان پیج میں عربی، سرائیکی، اردو، ، پنجابی، بلوچی، پوٹھواری ، سندھی، فارسی اور پشتو کے علاوہ خطے کی دیگر زبانیں، جیسے دری، بلتی اور ہزارگی کو لکھا جاتا ہے۔

بیرونی روابط[ترمیم]

مزید دیکھیے[ترمیم]