ایسٹر

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
یہاں جائیں: رہنمائی، تلاش کریں
ایسٹر
Easter (Pasch / Resurrection Sunday)
Resurrection (24).jpg
قیامت کا منظر، مع مسیح، لات مارتے ہوئے اور آدم حوا کو قبروں سے نکالتے ہوئے۔ مسیح کے دائیں اولیا ہیں، اور سامنے شیطان، ایک بوڑھے آدمی کی صورت میں ظاہر کیا گیا ہے، جو پابند ہے اور زنجیروں سے باندھا ہوا۔ (دیکھیے Resurrection of Jesus in Christian art۔)
قسم Christian، cultural
اہمیت Celebrates the resurrection of Jesus
تقاریب Church services، تہوار کا خاندانی طعام، Easter egg سجاوٹ، اور تحائف کا تبادلہ
رسومات Prayer، تمام رات بتیاں روشن، sunrise service
2016 
تاریخ
27 مارچ (مغربی)
1 مئی (مشرقی)
2017 
تاریخ
16 اپریل (مغربی)
16 اپریل (مشرقی)
منسلک Passover، of which it is regarded the Christian fulfillment; Septuagesima، Sexagesima، Quinquagesima، Shrove Tuesday، Ash Wednesday، Clean Monday، Lent، Great Lent، Palm Sunday، Holy Week، Maundy Thursday، Good Friday، اور Holy Saturday which lead up to Easter; اور Thomas Sunday، Ascension، Pentecost، Trinity Sunday، اور Corpus Christi which follow it.

ایسٹر (Easter) یا جی اٹھنے کا اتوار (Resurrection Sunday) ، عیسائیوں کا سب سے بڑا تہوار جو یسوع مسیح (اسلامی نام:حضرت عیسی ابن مریم) کے زندہ ہونے کی یاد میں منایا جاتا ہے۔ مدتوں‌ اس کی تاریخ انعقاد میں اختلاف رہا۔ 325ء میں رومی بادشاہ، قسطنطین اول نے ایشائے کوچک (ترکی) کے مقام پر ازنک میں عیسائی علما کی ایک کونسل بلائی جسے نائسیا کی پہلی کونسل کہتے ہیں۔ لیکن یہ کونسل بھی ، مشرقی اور مغربی کیلنڈوں‌میں اختلاف کے باعث کوئی متفقہ تاریخ مقرر نہ کر سکی۔ آرتھوڈاکس ایسٹرن چرچ ایسٹر کی تاریخ کا تعین جولین کیلنڈر سے کرتا ہے۔ مغربی ممالک میں یہ تہوار 22 مارچ سے 25 اپریل تک کسی اتوار کو منایا جاتا ہے۔

ایسٹر موسم بہار کی اینگلوسکسین دیوی تھی۔ اور یہ جشن دراصل بہار کا جشن ہے جو حضرت مسیح سے قبل بھی منایا جاتا تھا۔ ہندوستان میں یہ تہوار ہولی کے نام سے ، انہیں دنوں اوراسی طریقے سے منایا جاتا ہے۔ ایران میں‌اسے نوروز کہتے ہیں اور وہاں یہ 21 مارچ کو منایا جاتا ہے۔