جنود المہدی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
جنود المہدی
the شامی خانہ جنگی میں شریک
JunudAlMakhdiFlag.png
جنود المہدی کا پرچم
متحرکJuly 2016 - Present
نظریاتIslamism
Tatar Nationalism
گروہJamaat Bulgar
Jaish al-Shomal al-Islami
رہنماہانSayfuddin al-Tatari
صدر دفترمحافظہ لاذقیہ, سوریہ
کاروائیوں کے علاقےمحافظہ لاذقیہ, سوریہ
قوت400
اتحادی تحریر الشام
Turkistan Islamic Party in Syria
Syrian Turkmen Brigades
مخالفینFlag of Syria.svg سوریہ
Flag of Russia.svg روس
Flag of the United States.svg ریاستہائے متحدہ
Flag of Iran.svg ایران
حزب اللہ
لڑائیاں اور جنگیںشامی خانہ جنگی

کتائب جنود المہدی (عام طور پر صرف جنود المہدی کے نام سے جانا جاتا ہے) ایک فعال مسلح جہادی گروپ ہے جو شمالی شام میں سرگرم دو چھوٹے گروپوں کے انضمام کے ذریعہ تشکیل دیا گیا ہے ، جو خصوصی طور پر تاتارستان اور بشکورستان کے ساتھ ساتھ روس میں تاتار اور بشکیر آبادی والے دوسرے علاقوں کے تاتار اور باشکیر جنگجوؤں پر مشتمل ہے۔ ۔

تاریخ[ترمیم]

یہ گروپ جماعت بلغار اور جیش الشمال الاسلام کے انضمام کے ذریعہ 2016 کے وسط میں بنایا گیا تھا (ہر ایک روس سے تعلق رکھنے والے تاتار جنگجوؤں پر مشتمل تھا)۔ جماعت بلغار کی ابتدا داغستان کے ایک آوار نے وزیرستان میں اس کے صدر دفتر کے ساتھ ہی افغانستان میں کی تھی اور اس کے جنگجو 10 سال تک باضابطہ طور پر اس کا حصہ نہ بننے کے دوران طالبان کے ساتھ مل کر لڑے تھے۔ [2] اور دوران شام کی خانہ جنگی میں ملوث بن گیا 2012 میں آنے والے متعدد جنگجوؤں کے ساتھ شروعات۔ دوسرے گروپ کی بنیاد شام میں اسد حکومت سے نمٹنے کے لیے کی گئی تھی ۔ جیش الشمال الاسلام کا قائد جنود المہدی کا موجودہ رہنما ہے۔ [3]

یہ گروپ ترک زبانوں میں لسانی مماثلتوں کی وجہ سے شام میں ترکستان اسلامی پارٹی کے ساتھ ساتھ لتاکیہ گورنریٹ میں مقامی شامی ترکمن بریگیڈ کے ساتھ تعاون کرتا ہے ۔ اس گروپ نے روسی مسلمانوں سے بھی مطالبہ کیا ہے کہ وہ اپنی صفوں میں شامل ہونے کے ساتھ ساتھ اندرونی طور پر جنگ بھی لڑیں اور یہ دعویٰ کیا ہے کہ وہ روس اور یمن دونوں ممالک میں سرگرم ہیں۔ [4]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Caleb Weiss (11 July 2016). "Foreign jihadists advertise role in Latakia fighting". FDD's Long War Journal. اخذ شدہ بتاریخ 06 اگست 2018. 
  2. "آرکائیو کاپی" (PDF). 27 مارچ 2018 میں اصل (PDF) سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 04 جولا‎ئی 2020. 
  3. "The Path of Jihad from Turkestan to Syria". Syrian War Daily. 11 April 2017. 27 مارچ 2018 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 04 جولا‎ئی 2020. 
  4. Joanna Paraszczuk (3 July 2016). "More Deailed Information & Interview With Newly-Formed Tatar Group Junud Al-Makhdi Whose Amir Trained in North Caucasus With Khattab". From Chechnya to Syria. اخذ شدہ بتاریخ 06 اگست 2018.