"ریاستہائے متحدہ امریکا کا آئین" کے نسخوں کے درمیان فرق

Jump to navigation Jump to search
م
م (خودکار: اضافہ زمرہ جات +ترتیب (14.9 core): + 5 زمرہ)
تعارف اور ارتقاء
 
موجودہ وفاقی حکومت یو ایس اے 1789 کے سال میں ہونے والی تھی. [[ریاستہائے متحدہ امریکہ]] برطانیہ کی تہران کالونیوں پر مشتمل ہے. سال 1776 میں، اٹلانٹک کوسٹ کے ان کالونوں نے ماں ملک کے خلاف بغاوت کی اور 1783 میں آزاد بن گئے. اس مدت کو برقرار رکھنے کے دوران بغاوت کے کالونیوں نے 1777 ء میں پہلی آئین کے طور پر "کنفڈرڈ آرٹس" کو قائم کیا.
 
تاہم، یہ نظام بہت طویل نہیں ہوسکتا تھا. کوئی علیحدہ عام ایگزیکٹو نہیں تھا اور نہ ہی کسی مستقل عدلیہ تھی. ایک موثر مرکزی حکومت گھنٹے کی بنیادی ضرورت تھی. اس آئین کو فراموش کرنے کے مقصد کے لئے 1787 میں فلاڈیلفیا میں منعقد کیا گیا تھا. اس آئین کو اس کنونشن کی بنیاد پر تیار کیا گیا تھا اور اس نے 17،1787 ستمبر کو وفدوں کو دستخط کیا تھا. ان میں سے ایک بہت سے تبدیلیوں سے گزر چکے ہیں، ان میں سے ایک ریاستوں کی تعداد میں 1387 ء میں 1387 سے 50 تک اضافہ ہوسکتا ہے.
د) علیحدگی کی علیحدگی:
 
امریکی آئین "اصولوں کی علیحدگی" کے اصول پر مبنی ہے. آئین کے فریمرز کا خیال تھا کہ حکومت کے مختلف اداروں کی علیحدگی انفرادی آزادی کو یقینی بنانا اور ناپسندی کو دیکھنے کے لئے ضروری تھا. لہذا، [[صدارتی نظام]] کو اپنے لوگوں کو دیا. یو ایس میں تمام [[قانون سازی]] کا اقتدار صدر سے لطف اندوز ہے. وہ قانون سازی کے ذمہ دار نہیں ہے. کانگریس میں قانون سازی کی طاقتیں درج کی گئی ہیں. سپریم کورٹ میں عدالتی طاقتیں درج ہیں.
 
ای) چیک اور توازن
[[زمرہ:ریاستہائے متحدہ میں 1789ء کی تاسیسات]]
[[زمرہ:سیاسی منشورات]]
[[زمرہ:خودکار ویکائی]]

فہرست رہنمائی