کوچی ٹسکرز کیرالہ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے

کوچی ٹسکرز کیرالہ ایک فرنچائز کرکٹ ٹیم تھی جو انڈین پریمیئر لیگ میں کھیلی تھی جو کیرالہ کے شہر کوچی کی نمائندگی کرتی تھی۔ یہ ٹیم پونے واریئرز انڈیا کے ساتھ 2011ء کے سیزن کے لیے آئی پی ایل میں شامل کی گئی دو نئی فرنچائزز میں سے ایک تھی۔ ٹیم فرنچائز کوچی کرکٹ پرائیویٹ لمیٹڈ کی ملکیت تھی جو متعدد کمپنیوں کا کنسورشیم تھا۔ کوچی ٹسکرز کیرالہ کی ٹیم صرف ایک سیزن کے لیے 2011ء میں کھیلی بعد ازاں اگلے سال اسے ختم کر دیا گیا۔

تاریخ[ترمیم]

انڈین پریمیئر لیگ کے لیے ابتدائی آٹھ فرنچائزز کو بڑھانے کے لیے نیلامی 22 مارچ 2010ء کو ہوئی تھی۔ اس میں پونے, احمد آباد, کوچی, ناگپور, کانپور, دھرم شالہ, وشاکھاپٹنم, راجکوٹ, کٹک, وڈودرا, اندور اور گوالیار شامل تھے . 12 شہروں میں سے دو نئی ٹیمیں منتخب کی گئیں۔ سہارا گروپ نے نیلامی میں سب سے زیادہ بولی لگائی اور پونے میں اپنی ٹیم کو US$370m (1702 کروڑ) کی لاگت سے رکھنے کا انتخاب کیا۔ [1] Rendezvous Sports World نے US$333.2m (1533 کروڑ) کی دوسری سب سے زیادہ بولی لگائی اور کوچی میں اپنی ٹیم کی بنیاد رکھنے کے لیے منتخب ہوا۔ دو نئی فرنچائزز کو اصل 8 فرنچائزز کی مشترکہ قیمت خرید سے زیادہ مشترکہ رقم میں فروخت کیا گیا تھا۔ [2]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Sahara Pune Warriors' IPL contract terminated by BCCI". Dnaindia.com. 26 October 2013. اخذ شدہ بتاریخ 20 اکتوبر 2019. 
  2. Pune, Kochi named new IPL teams, Times of India