گل بابا

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
گل بابا
Gul Baba.JPG
 

معلومات شخصیت
پیدائش 15ویں صدی  ویکی ڈیٹا پر (P569) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اماسیا  ویکی ڈیٹا پر (P19) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
وفات 2 ستمبر 1541[1]  ویکی ڈیٹا پر (P570) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
شہریت Flag of Turkey.svg ترکی  ویکی ڈیٹا پر (P27) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
عملی زندگی
پیشہ فلسفی،  شاعر،  مصنف  ویکی ڈیٹا پر (P106) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پیشہ ورانہ زبان ترک  ویکی ڈیٹا پر (P1412) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
P islam.svg باب اسلام
گل بابا کا مجسمہ بڈاپسٹ میں اس کے مزار کے باہرمیتین یاردانور کا بنایا ہوا ۔

گل بابا (وفات 1541) ، جسے جعفر بھی کہا جاتا ہے ، ایک عثمانی بیکتاشی درویش شاعر اور سلطان سلیمان اعظم کا ساتھی تھا ، جس نے محمد فاتح کے دور سے یورپ میں متعدد مہموں میں حصہ لیا۔  

سیرت[ترمیم]

مرزیفن (مارسیوین میں ولایت سواس ، اناطولیہ)، [2] کا رہنے والا ، وہ قطب العارفین ولی الدین ابن یالینکیلیچ کا بیٹا تھا۔ ہنگری میں ، گل بابا کو " گلاب کے باپ" کے نام سے جانا جاتا ہے ، ترکی میں ان کے ناموں کے معنی کا لفظی ترجمہ۔ کہا جاتا ہے کہ اس نے پھول کو ملک میں متعارف کرایا تھا۔ تاہم ، یہ غالبا ترک نام کے استعاراتی معنی کی ایک غلط فہمی ہے ، جس نے درویش کی اس حیثیت کا ذکر کیا جو اس کے اللہ کے گہرے صوفیانہ علم سے اخذ کیا گیا تھا۔ عثمانیوں کے حملے کے وقت ، گلاب ، جنگلی اور گھریلو ، ہنگری میں پہلے ہی موجود تھے۔

خیال کیا جاتا ہے کہ گل بابا 1515 کی عثمانی فتح کے بعد منعقدہ پہلی مسلمان مذہبی تقریب کے دوران بوڈا میں فوت ہوا تھا ، یا متبادل طور پر 21 اگست 1541 کو شہر کی دیواروں کے نیچے لڑتے ہوئے مارا گیا تھا۔ سلیمان ، جو خلیفہ بھی تھے ، نے انہیں شہر کا سرپرست ولی قرار دیا اور مشہور ہے کہ تابوت اٹھانے والوں میں سے ایک تھا۔گل بابا کی اولادیں مرزی اوغلو خاندان ہیں ، جن میں سے کچھ ترابیزون ولایت کے پاشا تھے۔

مقبرہ[ترمیم]

بوڈاپسٹ میں گل بابا کی قبر

گل بابا کا ہشت پہلو مقبرہ ( تربت ) مکیٹ (مسجد) گلی ، بوڈاپسٹ پر واقع ہے ، یہ ضلع روضادومب کے ضلع میں مارگریٹ پل سے ایک چھوٹا سا سفر ہے۔ اسے ہنگری میں عثمانی حکام نے بودا کے تیسرے پاشا کے حکم پر 1543 اور 1548 کے درمیان تعمیر کیا تھا ، اور اس میں سطحی گنبد ہے جو سیسہ پلیٹوں اور لکڑی کے ٹائلوں سے ڈھکا ہوا ہے۔ [3] گل بابا کی قبر کو کوئی نقصان نہیں پہنچا جب 1686 میں بوڈا کی دوسری جنگ کے دوران ہیبسبرگ فوجوں نے اس علاقے پر قبضہ کیا ، لیکن اس کو یسوعیوں نے رومن کیتھولک چیپل میں تبدیل کردیا ، جس نے اس کا نام "سینٹ جوزف چیپل" رکھ دیا۔

مفتاح[ضدابہام درکار] 'الغیب کے مصنف حروفیہ-استاد گل بابا کی قبر ایک اہم زیارت گاہ ہے
اولیا چلبی, سیاحت نامہ, کے مصنف نے اطلاع دی ہے کہ بوداپست, مجارستان میں ان کی نماز جنازہ 200,000 مسلمانوںنے شرکت کی
قرآن مجید سے مختلف " آیات مقطعات " اس کے تابوت کے سرے پر لکھے ہوئے ہیں۔
گل بابا کو مجارستانکی فتح پر عثمانی سلطان سلیمان اولبوداپست شہر کا ولی (سرپرست بزرگ) قرار دیا
سیرامک گلیز کے ساتھ تحریریں تشاکلی اسلامی خطاطی اس تربت کی دیوار پر دیکھا جاتا ہے: "لا الہ الاللہ " دائیں سے اوپر، اور " محمد رسول اللہ " اوپر، بائیں میں مندرجہ بالا تصویر؛ اور اللہ - بسم اللہ - محمد دائیں سے بائیں۔

یہ زمین بعد میں جونوس واگنر کی ملکیت میں آگئی ، جس نے اس جگہ کو برقرار رکھنے اور سلطنت عثمانیہ سے آنے والے مسلمان حجاج کو رسائی کی اجازت دی ( ہنگری میں اسلام دیکھیں )۔ 1885 میں ، عثمانی حکومت نے ہنگری کے ایک انجینئر کو قبر کی بحالی کے لئے ذمہ داری سونپی اور جب 1914 میں کام مکمل ہوا تو اسے قومی یادگار قرار دیا گیا۔ سائٹ کو 1960 کی دہائی میں اور بالآخر 2018 میں دوبارہ بحال کیا گیا۔ [4] اور اب یہ جمہوریہ ترکی کی ملکیت ہے۔ اکتوبر 2018 میں ایک بڑے پیمانے پر تزئین و آرائش کا کام مکمل کیا گیا تھا ، جب اس جگہ کا افتتاح ہنگری کے وزیر اعظم وکٹر اوربن اور ترک صدر رجب طیب ایردوان نے کیا تھا ۔

گیلری[ترمیم]

سیرامک گلیز کے ساتھ تحریریں تشاکلی اسلامی خطاطی اس تربت کی دیوار پر دیکھا جاتا ہے: "لا الہ الاللہ " دائیں سے اوپر، اور " محمد رسول اللہ " اوپر، بائیں میں مندرجہ بالا تصویر؛ اور اللہ - بسم اللہ - محمد دائیں سے بائیں۔

مذید دیکھیئے[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. دائرۃ المعارف بریطانیکا آن لائن آئی ڈی: https://www.britannica.com/biography/Gul-Baba — بنام: Gul Baba — اخذ شدہ بتاریخ: 9 اکتوبر 2017 — عنوان : Encyclopædia Britannica
  2. Houtsma, M Th et al. (Eds.). (1993). E.J. Brill's First Encyclopaedia of Islam, 1913–1936. Brill. آئی ایس بی این 90-04-09796-1, p. 181.
  3. Peterson, Andrew (1994). Dictionary of Islamic Architecture. London: Routledge. آئی ایس بی این 0-415-06084-2, p. 112.
  4. Peterjon Cresswell (11 October 2018). "Renovated Landmark Unveiled to Showcase Ottoman Budapes". welovebudapest.com. اخذ شدہ بتاریخ 14 مئی 2019. 

بیرونی روابط[ترمیم]

ویکیمیڈیا العام پر گل بابا سے متعلقہ وسیط