آسیا آل الشیخ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
آسیا آل الشیخ
(عربی میں: آسيا ال الشيخ ویکی ڈیٹا پر (P1559) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Asyasheikh.jpg
 

معلومات شخصیت
شہریت Flag of Saudi Arabia.svg سعودی عرب  ویکی ڈیٹا پر (P27) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
عملی زندگی
پیشہ کمپنی منیجر  ویکی ڈیٹا پر (P106) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مادری زبان عربی  ویکی ڈیٹا پر (P103) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پیشہ ورانہ زبان عربی  ویکی ڈیٹا پر (P1412) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

آسیا الشیخ (عربی : آسيا الشيخ) پہلی سعودی ماہر ہیں جو کارپوریٹ سماجی ذمہ داری میں مہارت رکھتی ہیں۔ وہ مملکت سعودی عرب میں پائیدار حل کے لیے تمکین کمپنی کی بانی اور سی ای او ہیں۔

انہیں شوریٰ کونسل (2008ء - 2012ء) میں پارٹ ٹائم کنسلٹنٹ مقرر کیا گیا تھا اور اب وہ کونسل آف سعودی چیمبرز میں نیشنل کنسلٹنٹس کی نائب صدر اور جدہ چیمبر آف کامرس میں سی ایس آر کمیٹی کی رکن ہیں۔

آسیا سعودی عرب میں مختلف فلاحی اور غیر سرکاری تنظیموں کے ساتھ کام کرنے کے ذریعے سماجی کاموں میں 24 سال کا تجربہ رکھتی ہیں، ان کو مختلف ترقیاتی اداروں کے ساتھ کام کے ذریعے ترقی کے شعبے میں 12 سال کا تجربہ ہے۔ انھوں نے پائیداری اور کارپوریٹ سماجی ذمہ داری کے شعبے میں 8 سال کا عملی تجربہ بھی ہے۔

آسیا اب"انٹیگریشن" کے عنوان سے کارپوریٹ سماجی ذمہ داری کے ایک قومی منصوبے پر کام کر رہی ہیں جسے کونسل آف سعودی چیمبرز نے وزارت تجارت اور صنعت کے ساتھ شراکت میں شروع کیا ہے۔ اس منصوبےکا مقصد کارپوریٹ سماجی ذمہ داری کے لیے ایک قومی فریم ورک تیار کرنا ہے۔ [1]

وہ ریاض میں پیدا ہوئیں۔ ان کے والد سیکیورٹی کے سابق ڈائریکٹر عبداللہ بن عبدالرحمٰن الشیخ ہیں اور ان کی والدہ نورہ حسن الشیخ ہیں۔ ان کی پانچ بہنیں اور ایک بھائی اور ایک بیٹی (عالیہ) ہے۔

تمکین کمپنی[ترمیم]

آسیا الشیخ نے پائیدار حل کے لیے تمکین کمپنی کی بنیاد رکھی کیوں کہ پہلی سعودی کمپنی کے ایس اے میں نجی اور سرکاری دونوں شعبوں کو سی ایس آر کنسلٹنسی اور خدمات فراہم کرنے میں مہارت رکھتی ہے۔ کمپنی کا مقصد مملکت سعودی عرب کو پائیداری کے عالمی نقشے پر لانا ہے۔

تعلیم[ترمیم]

آسیا الشیخ نے عالمی بینک سے منظور شدہ کارپوریٹ سماجی ذمہ داری اور مسابقت میں سرٹیفکیٹ حاصل کیا۔ وہ یونیورسٹی آف میساچوسٹس، ایمہرسٹ (2002ء-2004ء) سے ترقی اور عالمگیریت کے نظریات پر خصوصی توجہ کے ساتھ پبلک پالیسی اور ایڈمنسٹریشن میں ماسٹر ڈگری کی حامل ہیں۔ انھوں نے کنگ سعود یونیورسٹی (1984ء-1988ء) سے انگریزی ادب میں بی اے کی ڈگری حاصل کی اور 1976ء میں ریاض سعودی عرب کے البنا سیکنڈری اسکول سے [2] کی ڈگری حاصل کی۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Diana Al-Jassem "Tamkeen CEO: Companies need to boost CSR expertise" "عرب نیوز" Saudi Arabia, 26 مارچ 2013
  2. http://www.lahamag.com/Details/12167/، جنوری 18, 2010

بیرونی روابط[ترمیم]