آکس ٹیلز

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

آکس ٹیلز (جاپانی: げらげらブース物語) ایک ہالی ووڈ ٹیلی ویژن سیریز ہے۔ سبان انٹرٹینمنٹ کے تعاون سے ٹیلی کایبل بینیلکس بی وی اور کاسموس اسٹوڈیو کے ذریعہ تیار کردہ۔ یہ جاپان اور نیدرلینڈز کے مابین ایک ڈچ مزاحیہ پٹی بوس پر مبنی ایک مشترکہ پروڈکشن تھا جو ول ریمیکرز اور تھیجس ولیمز نے تیار کیا تھا۔ یہ سلسلہ جاپانی نیٹ ورک ٹی وی ٹوکیو پر 7 اپریل 1987[1] تا 29 مارچ 1988 تک جاری رہا۔

کہانی[ترمیم]

یہ سلسلہ اولی کی مہم جوئی اور غلط کاروائوں کے بعد عمل میں آیا ، ایک اچھ .و خود مختار لیکن آسان فہم اینتھروپومورفک بیل جس نے فنی فارم کے نام سے ایک جگہ چلائی ہے ، جس میں آپ کو دنیا میں ہر طرح کے جانور مل سکتے ہیں۔ اولی اس کی مہم جوئی میں اس کے سب سے اچھے دوست ، جیک کچھی کے ساتھ بھی شامل ہوتا ہے ، جو اولی کی ہیئر بریائنڈ اسکیموں کو ہمیشہ برباد کرنے پر اکثر وجوہ کی آواز کے طور پر کام کرتا تھا۔ اس سیریز کے دیگر کرداروں میں تویلا ، ایک طنزیہ طوفان شامل ہے جو سیریز کے کریکٹر بیانیہ کے طور پر کام کرتا تھا ، مو ، ایک تل ہے جو وقتا فوقتا ایک مزاحیہ صورت حال پر ہنسنے کے لیے آتا ہے ، آڈری ، شوترمرگ جن کا ہمیشہ سر رہتا ہے زمین میں ، سیمی ، اولی کا وفادار کتا اور اڈیورڈ ، ایک ہاتھی جو اولی اکثر آگ کی نلی کے طور پر استعمال کرے گا جب صورت حال اس کے ل. پکارتی ہے۔

کردار[ترمیم]

  • اولی - ایک بیل - اولی/بوس فینیش فارم کا مالک ہے اور فارم پر بالکل سبز گھاس نہیں ہے۔ اگرچہ اس کا مطلب ٹھیک ہے ، کچھ وجوہات کی بنا پر ، وہ حالات کو عام طور پر بدتر بنا دیتا ہے ، لیکن یہ عام طور پر شاذ و نادر ہی ہوتا ہے۔
  • جیک ٹرلسن - ایک کچھوا - جیک / ٹیڈ غالبا اولی کا سب سے اچھا دوست ہے ، کیونکہ وہ ہر واقعہ میں زیادہ تر اس کے ساتھ گھومتا ہوا نظر آتا ہے۔ تاہم ، ہر گندگی میں جس میں وہ اور اولی / بوس داخل ہوتے ہیں ، آپ شرط لگا سکتے ہیں کہ اس کا خول کم از کم ایک بار ٹوٹ جائے گا۔
  • سیمی - ایک کتا - اولی/بوس کا فارم پر سب سے زیادہ وفادار پالتو جانور جو اولی / بوس اور جیک / ٹیڈ کے ساتھ کچھ قسطوں میں اپنی مہم جوئی پر جاتا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. げらげらブース物語. Media Arts Database (بزبان جاپانی). Agency for Cultural Affairs. 04 مارچ 2016 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ May 22, 2015. 

بیرونی روابط[ترمیم]

آکس ٹیلز
Ox Tales (anime).jpg
اسکرین شاٹ
げらげらブース物語
(Geragera Būsu Monogatari)
صنفانیمے
طربیہ
اینیمے
ہدایتکارہیروشی ساساگاوا
پروڈیوسرکازو طباٹا
ڈینس لیون
مصنفمیٹسو جنبو
ٹونی دیرنی
روب ڈیرن
موسیقارشینسوک کازاتو
کلوس وین میکیلین
حائم سبان (سبان ورژن)
شوکی لیوی (سبان ورژن)
اسٹوڈیواسٹوڈیو کاسموس
ٹیلی ایبل بینی لیکس بی وی۔
لائسنس
سبان انٹرٹینمنٹ (1989-1990)
m4e (2010-موجودہ)
رلیز 7 اپریل ، 1987 29 مارچ ، 1988