تبادلۂ خیال:عیسی ابن مریم

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
  • عجیب و غریت انداز میں لکھا گیا مضمون ہے ، ارادہ حذف کرنے کا تھا مگر چونکہ اصل مضون کی ایک سرخی بن سکتی ہے اور یہ سوچ کر رہنے دیا کہ شائد کوئی اصلاح کر دے۔ سمرقندی
  • مضمون کو درست کرنے کی اشد ضرورت ہے۔

--Urdutext 00:09, 2 اکتوبر 2007 (UTC)

اس مضمون کو انگریزی مضمون اسلام میں مسیح سے جوڑا جائے، عربی میں ایسا ہی کیا گيا ہے، کیوں کہ یہ اس وقت مسیحی نظریہ مسیح (عیسی) کے لیے لکھے گئے، انگریزی مضمون سے منسلک ہے۔ جب کہ عیسی اسلامی نام ہے اور اس پر انگریزی اور دیگر زبانوں میں الگ سے مضمون ہے۔ اسے اسلام میں مسیح اور اسلام میں عیسیٰ سے رجوع مکرر کیا جائے، اور اس کا عنوان بھی عیسیٰ ابن مریم]] زیادہ مناسب ہے۔ کیوں کہ قرآن ان کو اسی نام سے پکارتا ہے، روح القدس کیوں کہ لقب ہے اس لیے اس پر الگ سے مضمون مسیحیت اور اسلامی نقطہ نظر سے موجود ہے۔--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 16:13, 18 دسمبر 2015 (م ع و)
اس مضمون کو بگاڑ کر رکھ دیا گیا ہے یسوع اور مسیح دو علیحدہ چیزیں ہیں اور حضرت عیسی ایک علیحدہ تصور کا نام ہے یہان سب کچھ مخلوط کر دیا گیا ہے۔ اور اسلام میں انبیاء کی تصاویر کی اجازت نہیں ہے اگر تصویر دینا ہے تو اس اسلامی نام والے صفحے پر نہ دی جائے بلکہ مسیح کے نام پر صفحہ بنا کر دیں۔ نیز یسوع کے تصور کے لئے علیحدہ صفحہ بنایا جائے۔علی نقی (تبادلۂ خیالشراکتیں) 03:12, 30 مئی 2017 (م ع و)
@Syedalinaqinaqvi: علی بھائی، مضمون یسوع کے نام سے موجود ہے۔(شاید مسیحی اردو برادری یسوع کو مجرد یسوع نہیں کہتی بلکہ یسوع مسیح کہتی ہے)۔ اگر قابل احترام منتظمین چاہیں تو اسلامی نقطہ نظر کے علاوہ مسیحی مواد کو یسوع میں منتقل کر سکتے ہیں۔ ٹھیک اسی طرح ویکی پر کئی مضامین ایسے ہیں جن کا نقطہ نظر زیادہ تر اسلامی ہوتا ہے یا زیادہ تر مسیحی۔   (چند ایک کو چھوڑ کر جو نامکمل ہیں مگر عیسیٰ علیہ السلام نامکمل نہیں ہے اس میں کئی دن سے مضمون نگار نے تبدیلی نہیں کی)  ان مسیحی یا اسلامی مضامین کا ویکی ڈیٹا بھی غلط ہوتا ہے ٹھیک اسی طرح میں نے کل یحییٰ علیہ السلام کا ویکی ڈیٹا درست کیا (جو ایک اسلامی نقطہ نظر کا صفحہ تھا)۔ مریم علیہا السلام ایک خالص مسیحی مواد پر مبنی مضمون ہے جس میں اسلامی نقطہ نظر کم ملتا ہے اس مضمون کو اگر کوئی معزز منتظم چاہے تو مریم یا کنواری مریم کر سکتا ہے اور اسلامی نام علیہا السلام مریم بنت عمران (والدہ عیسی) (اسلامی نقطہ نظر) کو دے سکتا ہے۔ --- بخاری سعید تبادلہ خیال 06:57, 30 مئی 2017 (م ع و)