تبادلۂ خیال:محمد الیاس قادری

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

اسپرلچست صاحب آپ کو کیا تکلیف ہے، اّپ بار بار الیاس کتیانہ کہا جاتا ہے والا جملہ کیوں شامل کر رہے ہیں؟ آپ کے پاس کیا دلیل ہے کہ الیاس کتیانہ کہا جاتا ہے، ؟--عبید رضا 10:33, 30 اپریل 2014 (م ع و)

مجھے تو کوئی تکلیف نہیں ہے لیکن لگتا ہے کہ آپ کو خاصی تکلیف ہورہی ہے۔ یہ وکی پیڈیا ہے اور یہاں غیر جانبدارانہ حقائق لکھے جاتے ہیں جو کہ سچ پر مبنی ہوتے ہیں۔ کتیانہ میمن برادری سے تعلق رکھنے والے حضرات کتیانہ ہی کہلاتے ہیں۔ اُمید ہے کہ آپ اس بات کو اپنی انا کا مسئلہ نہیں بنائیگے۔ مزیدبرآیکہ یہ مضمون سراسر جانبدارانہ و عقیدتمندانہ مواد پر مشتمل ہے جو کہ وکی پیڈیا کے قوانین و ضوابط کی کھلی خلاف ورزی ہے۔ لہذا برائے کرم باربار اس پر لگایا گیا سانچہ حذف نہ کریں۔ --اسپریچولسٹ (گفتگو) 10:40, 30 اپریل 2014 (م ع و)
احباب سے دست بستہ گذارش ہے کہ سخت کلامی سے حتی الامکان گریز کریں، اور شائستہ انداز گفتگو کو ترجیح دیں۔ کافی انتظار اور طویل جد وجہد کے بعد اردو ویکیپیڈیا پر اب کافی سرگرمی نظر آرہی ہے اور متحرک ساتھیوں کی تعداد میں اضافہ ہورہا ہے۔ دوسری بات اس مضمون سے متعلق یہ کہنا ضروری ہے کہ مضمون کے مواد کو مکمل دوبارہ تحریر کریں، کیونکہ اس وقت جن حروف میں یہ مضمون لکھا گیا ہے وہ اردو یونیکوڈ میں نہیں ہے۔ میں نے شاید عبید بھائی سے یہ بات پہلے بھی کہی ہے اردو یونیکوڈ میں مضمون کو تبدیل کریں۔ امید ہے احباب گرامی قدر کسی بات کا برا نہ مناتے ہوئے اردو ویکیپیڈیا پر مکمل ہم آہنگی کے ساتھ اپنے علمی سفر کو جاری رکھیں گے۔ ممنون :) یہ صارف منتظم ہے—خادم—  10:58, 30 اپریل 2014 (م ع و)
شعیب بھائی،شکریہ کہ آپ نے توجہ فرمائی۔اگر آپ اس مضمون دیکھیں تو وکی پیڈیا کے قوانین و ضابطوں کے برعکس انتہائی جانبدارانہ اور عقیدت میں ڈوبا ہواہے۔ شدید ضرورت ہے کہ اس مضمون کو وکی پیڈیا کے معیار کے مطابق بنایا جائے، یہ وکی پیڈیاہے کسی جماعت کا کوئی تشہیری پلیٹ فارم نہیں۔
اگر میں غلط ہوں تو برائے کرم تصحیح فرمائیں۔--اسپریچولسٹ (گفتگو) 11:04, 30 اپریل 2014 (م ع و)
جی، میرے خیال میں چونکہ عبید بھائی ابھی اس ویکی دنیا میں نووارد ہیں اس لیے مکمل طور پر ویکیپیڈیا اسلوب میں نہ لکھ پائیں۔ اگر ہم عبید بھائی کے تحریر کردہ مضامین میں اسلوبی ترامیم کردیں تو انہیں مزید تجربہ بھی ہوجائے گا اور عملی نمونہ بھی میسر آجائے گا :) یہ صارف منتظم ہے—خادم—  11:38, 30 اپریل 2014 (م ع و)
لیکن اگر ہمارا تحریر کردہ مضمون ان کے قابل ِ قبول نہ ہوا تو؟--اسپریچولسٹ (گفتگو) 11:40, 30 اپریل 2014 (م ع و)
ممکن ہے ہوجائے، بس یہ خیال رہے کہ اس میں کسی بھی لفظ سے بے جا دل شکنی کا سامان پیدا نہ ہو۔ لیکن سب سے پہلے تو اسے اردو یونیکوڈ میں تحریر کریں۔ :) یہ صارف منتظم ہے—خادم—  12:04, 30 اپریل 2014 (م ع و)
لیکن یہ کام کون کرے گا؟ کیونکہ اگر میں نے اپنی خدمات پیش کیں تو ممکن ہے کہ پھر اس مضمون پر بحث و مباحثےو ترامیم کا نہ رکنے والا سلسلے شروع ہوجائیگا۔--اسپریچولسٹ (گفتگو) 12:07, 30 اپریل 2014 (م ع و)
میں کوشش کرتا ہوں ان شاء اللہ۔ آپ کی توجہ دوسرے اہم مضامین کی جانب زیادہ ضروری معلوم ہوتی ہے۔ ان کے روابط بھی میں نے آپ کو تبادلۂ خیال پر دے دیے ہیں :) یہ صارف منتظم ہے—خادم—  12:13, 30 اپریل 2014 (م ع و)

فین پیج؟[ترمیم]

کیا یہ کوئی فین پیج ہے؟ اُسلوب سے لگ رہا ہے۔ وکیپیڈین مضمون اسی سطح کے ہوا کرتے ہیں کیا؟عبدالرزاق قادری (تبادلۂ خیالشراکتیں) 23:00, 20 جون 2016 (م ع و)

اگر کچھ غلط ہے تو آپ درست فرما دیں، یا نشاندہی کر دیں۔--امین اکبر (تبادلۂ خیالشراکتیں) 18:13, 24 جون 2016 (م ع و)

فیضان عطار جاری رہے گا Muhammad Sanaullah Qadri (تبادلۂ خیالشراکتیں) 17:51, 12 جولا‎ئی 2016 (م ع و)

تصوف باب[ترمیم]

باب:تصوف کو اس مضمون یا کسی دوسرے مضمون میں شامل کرنے سے ایک تصویر کی جگہ 24x21px لکھا ہوا آرہا ہے۔ کوئی اس کی درستی کردے۔ بخاری سعید تبادلہ خیال 16:34, 29 مئی 2017 (م ع و)

Edit request on 3 ستمبر 2018[ترمیم]

دینی تعلیم کے ادارے مدرسۃ المدینہ کی 2500 سے زیادہہے کجبکہ عالم کورس کیلئے قائم جامعات کی تعداد پانچ سو سے زیادہ ہے۔