توت الارض

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
(تُوت الارض سے رجوع مکرر)
Jump to navigation Jump to search

رسبری گلاب کےخاندان کی نسل روبس میں پودوں کی بہت

سی قسم کی نسل کا خوردنی پھل ہے۔  جن میں سے بیشتر سبجینس Ieeobatus میں ہیں۔

نام خود ان پودوں پر بھی لاگو ہوتا ہے۔  راسبیری ووڈی تنوں کے ساتھ بارہماسی ہیں۔

راسبیری کا نام جرمنی سے تعلق رکھنے والی ، "میٹھی گلاب کی رنگت والی شراب" (15 ویں صدی کے وسط میں) ، اینگلو لاطینی ونم رسپیوں سے ، یا رسپی سے لیا گیا ہے ، جس کا مطلب "جھاڑی" ہے ، جس کا مطلب جرمنی سے ہے۔  یہ نام اس کی ظاہری شکل سے متاثر ہوا ہو گا

کیوں کہ انگریزی رسپ یا "کسی نہ کسی طرح" سے متعلق کسی کھردری سطح کی ہے۔

راسبیری روایتی طور پر سردیوں میں غیرت کی کین کے طور پر لگائی جاتی ہیں ، حالانکہ ٹشو کلچر کے ذریعہ تیار کردہ ٹینڈر ، پلگ پودوں کا پودا زیادہ عام ہوگیا ہے۔

"لانگ کین کی پیداوار" نامی ایک خصوصی پیداوار کے نظام میں اسکاٹ لینڈ یا اوریگون یا واشنگٹن جیسی شمالی آب و ہوا میں ایک سال کے لئے اگنے والی کین شامل ہوتی ہے۔

جہاں مناسب بڈ وقفے کے لئے ٹھنڈک کی ضرورت پوری ہوجاتی ہے ، یا پودے لگانے کی آخری جگہ سے پہلے حاصل کی جاتی ہے۔

اس کے بعد یہ کین کھودی جاتی ہے ، جڑیں اور سبھی ، جو گرم موسم جیسے اسپ

حین میں دوبارہ لگائی جاسکتی ہیں ، جہاں وہ جلدی سے پھول لیتے ہیں اور موسم کی جلد کی فصل تیار کرتے ہیں۔  پودوں کو عام طور پر زرخیز ، اچھی طرح سے خشک مٹی میں 2-6 فی میٹر میٹر لگایا جاتا ہے۔  رسبری عام طور پر اٹھائے بستروں / کھیتوں میں لگائے جاتے ہیں.

رسبری کی تمام اقسام کی بارہماسی جڑیں ہوتی ہیں ، لیکن بہت ساری بارہماسی ٹہنیاں نہیں ہوتی ہیں۔  

دراصل ، زیادہ تر راسبیریوں میں ٹہنیاں ہوتی ہیں جو دو سالہ ہیں (یعنی ٹہنیاں پہلے بڑھتے ہوئے سیزن میں اگتی ہیں اور پھل دوسرے بڑھتے ہوئے سیزن کے دوران ان ٹہنوں پر پھل اگاتے ہیں)۔  شہد کی مکھیوں اور دیگر جرگوں کے لئے پھول امرتسر کا ایک اہم ذریعہ ہوسکتے ہیں۔

راسبیری زوردار ہیں اور یہ مقامی طور پر ناگوار ہوسکتی ہیں۔  وہ بیسل ٹہنیاں (جسے چوسنے والے کے نام سے بھی جانا جاتا ہے) کا استعمال کرتے ہوئے پروپیگنڈا کرتے ہیں ، زیر زمین ٹہنیاں پھیلاتے ہیں جو جڑوں اور انفرادی پودوں کو ترقی دیتے ہیں

وہ مرکزی پودے سے کچھ دور نئی کینوں کو چوس سکتے ہیں۔  اس وجہ سے ، رسبری اچھی طرح پھیلتی ہے ، اور اگر باغات کو چیک نہ کیا گیا تو وہ باغات پر قبضہ کرسکتا ہے۔  راسبیری اکثر کٹنگوں کا استعمال کرتے ہوئے پھیلاتے ہیں ، اور مٹی کی نم نمی میں آسانی سے جڑیں گے۔

اس پھل کی کٹائی اس وقت ہوتی ہے جب وہ آسانی سے استقبال سے دور آجاتا ہے اور اس نے گہرا رنگ (سرخ ، کالا ، ارغوانی ، یا سنہری پیلے رنگ کی شکل اختیار کرلی ہے ، جس کی ذات اور نسل پر منحصر ہے)۔

یہ تب ہوتا ہے جب پھل سب سے زیادہ خوبصورت اور میٹھے ہوتے ہیں۔

اونچی سرنگ بریمبل پیداوار دیر کے موسم خزاں اور موسم بہار کے آخر میں دستیابی میں خلا کو ختم کرنے کا موقع فراہم کرتی ہے۔

مزید برآں ، اونچی سرنگیں کم ہارڈ فلوریکین فروئنگ رسبریوں کو آب و ہوا میں اونچے مقام پر جانے کی اجازت دیتی ہیں جہاں وہ دوسری صورت میں زندہ نہیں رہ سکتے ہیں۔  سرنگ میں پودوں کو عام طور پر سرنگ کی تعمیر سے پہلے قریب فاصلے پر قائم کیا جاتا ہے۔

راسبیری ایک اہم تجارتی پھل کی فصل ہے ،

جو دنیا کے تمام تپش آمیز علاقوں میں بڑے پیمانے پر اگائی جاتی ہے۔  بہت سے اہم جدید تجارتی ریڈ رسبیری کاشتیاں جو R. idaeus اور R. strigosus کے درمیان ہائبرڈ سے ماخوذ ہیں۔

بلیک رسبری ، روبس اوسیڈینٹالس ، کاشت بھی کی جاتی ہے ، جو تازہ اور منجمد پھل ، نیز جام ، محفوظ اور دیگر مصنوعات مہی'ا کرتا ہے جو اس نوع کے مخصوص ذائقہ کے ساتھ ہے۔

جامنی رسبری لال اور سیاہ رسبریوں کی باغبانی ہائبرڈائزیشن کے ذریعہ تیار کی گئی ہے ، اور کچھ جگہوں پر جنگل میں بھی پایا گیا ہے (مثال کے طور پر ، ورمونٹ میں) جہاں امریکی سرخ اور کالی رسبری دونوں قدرتی طور پر اگتے ہیں۔

جامنی رنگ کے پھل دار رسبریوں کی تجارتی پیداوار شاذ و نادر ہی ہے۔

نیلی رسبری ایک مقامی نام ہے جو پرنس ایڈورڈ کاؤنٹی ، اونٹاریو ، کینیڈا میں کھیتی دار 'کولمبیا' کے لئے استعمال کیا جاتا ہے ، جو آر سٹرگوسس اور آر واقعیڈلس کا ایک ہائبرڈ (جامنی رنگ کا رسبری) ہے۔

نیلی رسبری وائٹ بارک رسبری ، آر لیوکوڈرمیس کا بھی حوالہ دے سکتی ہ

ایسے پودوں کے پھلوں کو سنہری رسبری یا پیلے رنگ کی رسبری کہا جاتا ہے۔  اسی طرح کی ظاہری شکل کے باوجود ، وہ اپنی نوعیت کے مخصوص ذائقہ (سرخ یا سیاہ) کو برقرار رکھتے ہیں۔  

مشرقی ریاستہائے متحدہ میں تجارتی طور پر فروخت ہونے والی بیشتر پیلا پھل رسبری سرخ رسبریوں کے مشتق ہیں۔  کبھی کبھی گھر کے باغات میں کالی رسبری کے پیلے رنگ کے فروٹ قسمیں اگائی جاتی ہیں۔

روبوس جینس کے دوسرے سبجینرا میں بھی ریڈ رسبریوں کو مختلف پرجاتیوں کے ساتھ عبور کیا گیا ہے ، جس کے نتیجے میں متعدد ہائبرڈ پیدا ہوئے ، جن میں پہلا لوگن بیری تھا۔  بعد میں قابل ذکر ہائبرڈ میں اویلیری بیری ، بوائےسین بیری ، ماری بیری ، اور ٹائی بیری شامل ہیں۔  سب کثیر الجہتی ہائبرڈ ہیں۔

واقف کاشت کی گئی سرخ رسبریوں اور روبس کی کچھ ایشیائی نسلوں کے مابین ہائبرڈائزیشن بھی حاصل کرلی گئی ہے۔

حوالہ جات