تھر (فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
تھر
تقسیم کنندہ نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
IMDb logo.svg
tt14479746  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

'تھر 2022ء کی بھارتی ہندی زبان کی نو-مغربی ہنگامہ خیز فلم ہے جسے راج سنگھ چودھری نے لکھا اور ہدایت کاری کی ہے اور اسے انیل کپور اور ہرش وردھن کپور نے پروڈیوس کیا ہے۔ [1] 80 کی دہائی میں، تھر شہر کے ایک آدمی کی پیروی کرتا ہے جو کسی کام کی تلاش کے لیے بیابان میں واقع گاؤں میں چلا جاتا ہے، لیکن اس کے لیے آنکھوں سے ملنے کے علاوہ اور بھی بہت کچھ ہے۔ اس میں انیل کپور، ہرش وردھن کپور اور فاطمہ ثنا شیخ ہیں۔ [2] [3] [4]

یہ 6 مئی 2022ء کو نیٹ فلکس پر ریلیز ہوئی۔ ناقدین سے مثبت جائزوں کے ساتھ ملا جلا، جنہوں نے ہدایت کاری، سنیماٹوگرافی، پرفارمنس، ڈائیلاگ، بیک گراؤنڈ سکور اور مغربی سٹائل کو خراج تحسین پیش کیا، حالانکہ کچھ نے اس کی متوقع کہانی، اسکرین پلے اور ترامیم پر تنقید کی۔

بنیاد[ترمیم]

1985ء میں، سدھارتھ کمار، ایک پراسرار نوادرات کا سوداگر، پاکستان کی سرحد کے قریب صحرائے تھر میں واقع ایک دور افتادہ راجستھانی گاؤں مناباؤ سے گزرتا ہے، جو حال ہی میں پرتشدد ہلاکتوں سے لرز اٹھا ہے۔ مناباؤ کے انسپکٹر کے طور پر، سریکھا سنگھ، ان ہلاکتوں کی تحقیقات کرتے ہیں، جب وہ سدھارتھ کے ساتھ راستے سے گزرتے ہیں۔

کردار[ترمیم]

  • انیل کپور بطور انسپکٹر سریکھا سنگھ
  • ہرش وردھن کپور بطور سدھارتھ کمار
  • فاطمہ ثنا شیخ بطور چیتنا
  • جتیندر جوشی بطور پنا
  • اکشے اوبرائے ارجن سنگھ کے کردار میں
  • ستیش کوشک بھورے کے طور پر
  • مکتی موہن بطور گوری
  • راہول سنگھ بطور ڈاکو حنیف خان
  • مندانہ کریمی بطور چیرل

استقبالیہ[ترمیم]

دی ویک کی پوجا بیریا جیسوال نے فلم کو 3.5/5 ستاروں کی ریٹنگ دی اور لکھا "تھر کے دل گرفتہ ماحول، جو 1985 میں ترتیب دیا گیا تھا، کو شریا دیو دوبے نے واضح طور پر پکڑا ہے، جیسا کہ داستان صحرا کے خوفناک پھیلاؤ میں سامنے آتی ہے"۔[5] بالی وڈ ہنگامہ کے ترن آدرش نے فلم کو 3.5/5 ستاروں کی ریٹنگ دی اور لکھا " تھر موسم کا ایک سرپرائز ہے اور اس کے پلاٹ، ڈائریکشن، میوزک سکور اور راجستھان کے پہلے کبھی نہ دیکھے گئے مقامات کے لیے دیکھنے کے قابل ہے"۔ [6] دی گارڈین کے پیٹر بریڈشا نے فلم کو 3/5 ستاروں کی ریٹنگ دی اور لکھا "راجستھان کے سیٹ پر اسرار میں اداکار اور اس کے بیٹے کی اداکاری میں سرجیو لیون اور کارمیک میک کارتھی کے اشارے ہیں"۔ [7] لہرین کے بھارتی پردھان نے فلم کو 3/5 ستاروں کی ریٹنگ دی اور کہا "ظالم اور مجبور"۔ [8] ٹائمز آف انڈیا کی رینوکا ویاہارے نے فلم کو 3/5 ستاروں کی ریٹنگ دی اور لکھا "انیل کپور کی فلم کے انتخاب صرف عمر کے ساتھ بہتر اور بولڈ ہوتے جا رہے ہیں۔ تھر ہو یا اے کے بمقابلہ اے کے، وہ ہزار سالہ اور او ٹی ٹی قبیلے کو دکھا رہا ہے کہ ایک سند یافتہ فلمی ستارہ کس چیز سے بنا ہے۔" [9] نیٹ فلکس جنکی کے ریوبن کوٹینہو نے لکھا " وسیع و عریض صحرائی منظر نامے کے شاٹس ایک ایسا کلاسک مغربی احساس دیتے ہیں جو انہیں وقت کے ساتھ ساتھ کلاسک مغربی یا یہاں تک کہ اسپگیٹی ویسٹرن تک لے جا سکتا ہے۔" [10] آؤٹ لک انڈیا کے پرتیک سور نے فلم کو 3/5 ستاروں کی ریٹنگ دی اور لکھا "جبکہ چودھری نے ایک ڈارک نیو نوئر تھرلر کو سامنے لانے کی بہت کوشش کی ہے، لیکن اسے دو گھنٹے سے کم رکھنے کی جلد بازی میں، اس نے صرف ضائع کر دیا۔ ہاتھ میں ایک عظیم سازش" [11]

فرسٹ پوسٹ کے انا ایم ایم ویٹیکاڈ نے فلم کو 2.75/5 ستاروں کی ریٹنگ دی اور لکھا "انل کپور کا خاموش کرشمہ اور فطری اپیل فلم کو اس وقت بھی جاری رکھتی ہے جب اس کی تحریر گہرے پانیوں میں داخل ہو جاتی ہے"۔ [12] این ڈی ٹی وی کے سائبل چٹرجی نے فلم کو 2.5/5 ستاروں کی ریٹنگ دی اور لکھا کہ "کپور سینئر ایک روکا ہوا پرفارمنس پیش کرتے ہیں، اور کپور جونیئر خود کو ایک ایسے کردار سے نمٹتے ہوئے پاتے ہیں جو ان کی تنگ گلی میں دکھائی دیتا ہے۔ فاطمہ ثناء شیخ متواضع اور باری باری دھواں دیتی ہیں" [13] دی انڈین ایکسپریس کی شبھرا گپتا نے فلم کو 2.5/5 اسٹارز کی ریٹنگ دی اور لکھا کہ "یہ ان فلموں میں سے ایک ہے جہاں کی ترتیب ہی اصل ہیرو ہے-- جہاں تک آنکھ دیکھ سکتی ہے، 'ماروستال' (صحرا) پھیلا ہوا ہے، خستہ حال قلعے، ننگے درخت معمولی سایہ فراہم کرتے ہیں، ناقابل تسخیر، سخت خوبصورتی"۔ [14] ریڈف کی سوکنیا ورنا نے فلم کو 2.5/5 ستاروں کی ریٹنگ دی اور لکھا " تھر اسکرین پر کسی بھی جوش کو بھڑکانے میں ناکام ہے"۔ [15] پنک ولا کے اویناش لوہانہ نے فلم کو 2.5/5 ستاروں کی ریٹنگ دی اور لکھا کہ " تھر میں بے پناہ صلاحیت تھی اور وہ اسے برقرار رکھنے کا بھی انتظام کرتا ہے، لیکن مایوس کن بات یہ ہے کہ کہانی میں کافی موڑ، پیشین گوئی کے قابل موڑ اور ناگزیر اضافے کا فقدان ہے"۔ . [16] نیوز 18 کے گوتم بھاسکرن نے فلم کو 2/5 اسٹار کی ریٹنگ دی اور لکھا "انیل کپور بطور پولیس افسر مایوس ہیں کہ وہ صفوں میں نہیں بڑھ پا رہے ہیں، ایک اچھا کام کرتے ہیں۔ لیکن کپور کے بیٹے کی طرف سے کچھ زیادہ نہیں آرہا ہے۔" [17] ہندوستان ٹائمز کی سومیا سریواستو نے کہا کہ "انیل کپور نے فلم میں بیٹے ہرش وردھن کپور کو پیچھے چھوڑ دیا، جو راجستھان میں ایک مغربی سیٹ کے طور پر شروع ہوتا ہے لیکن جلد ہی تشدد کی فحش صنف میں اتر جاتا ہے"۔ [18]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Thar: बेटे हर्षवर्धन के साथ अनिल कपूर की फिल्म 'थार' की रिलीज डेट का हुआ एलान, इस दिन नेटफ्लिक्स पर होगी स्ट्रीम". Amar Ujala. اخذ شدہ بتاریخ 10 اپریل 2022. 
  2. "Anil Kapoor teams up with son Harsh Varrdhan Kapoor for Netflix's film Thar". انڈیا ٹوڈے. 21 February 2022. اخذ شدہ بتاریخ 10 اپریل 2022. 
  3. "When Anil Kapoor's son Harsh Varrdhan said he would get naked, kiss a man to get a role". ٹائمز ناؤ. 1 April 2022. اخذ شدہ بتاریخ 10 اپریل 2022. 
  4. "Anil Kapoor, Harsh Varrdhan Kapoor's Thar to premiere on Netflix in May". The Print. 9 April 2022. اخذ شدہ بتاریخ 10 اپریل 2022. 
  5. "Thar review: Old wine in a rustic but beautiful bottle". The Week. اخذ شدہ بتاریخ 06 مئی 2022. 
  6. "Thar Movie Review: Thar is worth watching for its plot, direction, music score.". بالی وڈ ہنگامہ. اخذ شدہ بتاریخ 06 مئی 2022. 
  7. "Thar review – Anil Kapoor's violent cop thriller puts the punch in Rajasthan". دی گارڈین. اخذ شدہ بتاریخ 06 مئی 2022. 
  8. "Thar Review: Cruel & Compelling". Lehren. اخذ شدہ بتاریخ 06 مئی 2022. 
  9. "Thar Review : An Interesting Reimagining Of Western Noir". دی ٹائمز آف انڈیا. اخذ شدہ بتاریخ 06 مئی 2022. 
  10. Coutinho، Reubyn (2022-05-07). "Thar (2022) on Netflix is An Essential Piece of Cinema for Western Aficionados". Netflix Junkie (بزبان انگریزی). اخذ شدہ بتاریخ 23 ستمبر 2022. 
  11. "Thar Movie Review: Anil Kapoor's Heroics And The Rugged Terrific Locales Salvage This Dark Gritty Thriller". آؤٹ لک. اخذ شدہ بتاریخ 08 مئی 2022. 
  12. "Thar movie review: Anil Kapoor and the atmospherics make it work". فرسٹ پوسٹ. اخذ شدہ بتاریخ 06 مئی 2022. 
  13. "Thar Review: The Focus Is Squarely On Father-Son Duo Of Anil Kapoor And Harsh Varrdhan". اخذ شدہ بتاریخ 06 مئی 2022. 
  14. "Thar movie review: The setting is the real hero in this Anil Kapoor, Harsh Varrdhan Kapoor film". دی انڈین ایکسپریس. اخذ شدہ بتاریخ 06 مئی 2022. 
  15. "Thar Review". اخذ شدہ بتاریخ 06 مئی 2022. 
  16. "Thar Review: Anil Kapoor, Harsh Varrdhan Kapoor & other performances are impressive but predictable plot isn't". Pinkvilla. اخذ شدہ بتاریخ 06 مئی 2022. 
  17. "Thar Movie Review: Anil Kapoor Does Decent Job; Harsh Varrdhan Fails to Impress in Convoluted Film". News 18. اخذ شدہ بتاریخ 06 مئی 2022. 
  18. "Thar movie review: Anil Kapoor outshines his protagonist son Harsh Varrdhan in this Saw sequel masquerading as a Western". ہندوستان ٹائمز. اخذ شدہ بتاریخ 06 مئی 2022. 

بیرونی روابط[ترمیم]