جنگلی (2019ء فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
Junglee
Junglee film poster.jpg
Theatrical release poster
ہدایت کارChuck Russell
پروڈیوسرVineet Jain
Priti Shahani
تحریرAkshat Ghildhial
Suman Adhikary
(dialogue)
منظر نویسAdam Prince
Raghaav Dar
کہانیRohan Sippy
Charudutt Acharya
Umesh Padalkar
Ritesh Shah
ستارےودیوت جاموال
Pooja Sawant
Asha Bhat
Atul Kulkarni
Thalaivasal Vijay
Akshay Oberoi
موسیقیSongs:
Sameer Uddin
Score:
Sameer Uddin
Tanuj Tikku
سنیماگرافیMark Irwin
Sachin Gadankush
ایڈیٹرJayesh Shikarkhane
Vasudevan Kothandath
پروڈکشن
کمپنی
تقسیم کارAA Films
UFO Moviez
تاریخ نمائش
  • 29 مارچ 2019ء (2019ء-03-29)[1]
دورانیہ
115 minutes[2]
ملکبھارت
زبانHindi
بجٹ22 کروڑ[3]
باکس آفساندازاً۔ 24.70 crore[4][5]

جنگلی ( سانچہ:Trans وائلڈ ) 2019 کی ایک بھارتی ہندی زبان کی ایکشن ایڈونچر فلم ہے [6] امریکی فلمساز چک رسل کی ہدایت کاری میں اس فلم کو جنگلی پکچرز نے پروڈیوس کیا ہے۔ ودیوت جاموال ، پوجا ساونت ، آشا بھٹ ، اتل کلکرنی ، اور تھلائیواسل وجے (اپنے پہلی ہندی فلم میں) مرکزی کردار میں ہیں۔ یہ فلم ایک ویٹرنری ڈاکٹر ( ودیوت جاموال) کے گرد گھومتی ہے ، جو اپنے والد (وجے) ہاتھیوں کے ریزرو واپس آنے پر ، ایک بین الاقوامی پوچر کی ریکیٹ کے خلاف مقابلہ اور لڑائی لڑتا ہے۔ فلم میں ودیوت جموال نے مارشل آرٹ اور ایکشن اسٹنٹ کا مظاہرہ دکھایا ہے. ایکشن تھرلر رومیو اکبر والٹر کو سولو ریلیز دینے کے لئے ابتدائی ریلیز کی تاریخ ایک ہفتہ کے بعد پیش کی گئی تھی۔ [7] ابتدائی طور پر 19 اکتوبر 2018 ، اور پھر 5 اپریل کے لئے ، کو 29 مارچ 2019 کو جاری کیا گیا تھا۔ ناقدین نے خود جاموال کے ادا کردہ ایکشن سین کی تعریف کرتے ہوئے فلم کو ملے جلے تبصرے دیئے ہیں۔ [8]

کہانی[ترمیم]

کہانی شروع ہوتی ہے فلم کے ہیرو راج نائیر (وِدیوت جموال) کے ساتھ، جو کہ ممبئی میں جانوروں کا ڈاکٹر ہے۔ راج 10 سالوں سے ممبئی میں رہ رہا ہوتا ہے، اُسکی ماں کی برسی پر اُسکے والد اُسے واپس اُڑیسا کے اپنے آبائی گاؤں واپس آنے کو کہتے ہیں۔ راج کے والد دیپانکر نائیر ہاتھی کا ایک محفوظ ٹھکانہ ریزرو چلاتے ہیں لیکن جنگل کے حالات اب خراب ہوگئے ہیں کیونکہ شکاری ہاتھیوں کو اپنی ٹسک کےلیے کثرت سے مار رہے ہیں۔ راج ، اپنی ماں کی 10 ویں برسی کے موقع پر جنگل پہنچا ہے، راج کے ساتھ ممبئی سے ایک جرنلسٹ میرا (آشا بھٹ) بھی ساتھ جاتی ہے، جو اُسکے والد کا اںٹرویو کرنا چاہتی ہے۔ گاںو پہںچ کر راج کی ملاقات بچپن کی دوست شںکرا (پوجا ساوںت) سے ہوتی ہے، جو خود ایک مہاوت ہوتی ہے۔ ساتھ ہی راج کی دوستی دو ہاتھِیوں سے ہو جاتی- دیدی ہتھنی اور بھولا ہاتھی۔ جو بچپن میں اُس کے ساتھ ہی بڑے ہُئے ہوتے ہیں۔ لیکن کہانی میں موڑ اُس وقت آتا ہے جب کیشو (اتل کلکرنی) اپنے دوستوں کے ساتھ ملکر ہاتھِیوں کے داںت کی تسکری کرنے لگتا ہے۔ کیشیو ، بھولا ہاتھی کے بہت بڑے دانتوں پر نظر رکھتا ہے جو اسے اچھی خاصی رقم دلاسکتا ہے۔ کیشو نے اپنی ٹسکیوں کے لئے بھولا کو مار ڈالتا ہے اور دیپانکر بھی جو اسے بچانے کی کوشش کرتا ہے۔ پولیس اہلکار دیپانکر کی آخری رسومات پر پہنچے اور اسے شکاریوں کے ساتھ ملے رہنے کا جھوٹا الزام لگاتے ہیں اور اس کے لئے راج کو بھی گرفتار کرلیا جاتاہے ۔ جیل میں لے جانے کے بعد ، راج، جس کے ہاتھ ابھی بھی بندھے ہوئے ہیں۔ لیکن اس کے باوجود وہ ان سب سے لڑتا ہے ، اور دیدی ہتھنی راج کے بچپن کی دوست ، شنکرا کے ساتھ کھڑکی کھینچنے کے بعد اپنے آپ کو آزاد کرتا ہے ۔ راج پر یہ بھی انکشاف ہوتا ہے کہ انسپکٹر جس نے اسے شکاریوں کے ساتھ ہونے کا الزام لگایا تھا ، اسی گروہ میں سے ایک ہے جو ہاتھی کے ٹسک اسمگلنگ کرتا ہے۔ دیو، راج کا سب سے اچھا دوست ، کا بھی شکار کرنے والوں کے ساتھ ملے ہونے کا انکشاف ہوتا ہے۔ دیو اور راج لڑتے ہیں ، جس کے بعد شکاری آتے ہیں۔ وہ راج کو بری طرح زخمی کردیتے ہیں، لیکن دیو راج کو بچانے کی کوشش میں مرجاتا ہے۔ شکاری بھی شنکرا کو اغواکرلیتے ہیں ، جب کہ میرا اسے ڈھونڈ نکالتی ہے۔ راج کا استاد گجا گرو ، میرا کے ساتھ راج کا علاج کرتا ہے۔ راج ، ایک مردہ شکاری کے فون کے ساتھ ، یہ جانتا ہے کہ خریدار پیردیپ میں ہیں ، جہاں شنکرا کو بھی رکھا ہوا ہے۔ راج حویلی پر حملہ کرتا ہے ، اور تمام محافظوں اور شکاریوں کو مار دیتا ہے۔ وہ شنکرا کو بچاتاہے اور وہیں میرا اور جیش (راج کا ایک اور بچپن کا دوست) بھی پہنچ جاتے ہیں۔ راج کیشو پر حملہ کرتا ہے اور اسے قریب سے بیہوش کردیتا ہے ، اور دوسروں کو بچانے کے لئے جاتا ہے ، ایسے میں کیشو اپنی بندوق اٹھاتا ہے ، لیکن گیجا گرو اور دیدی ہتھنی آجاتے ہیں ، جس میں دیدی ہتھنی کیشو کو مار ڈالتی ہے۔ خریداروں کو پولیس نے پکڑ لیا۔ جبکہ دیدی ہتنھنی اپنے بچے کو جنم دیتی ہے۔ 3 ماہ بعد ، دیپانکر نائیر کا آخری پیغام دکھایا جاتا ہے جو میرا نے انٹرویو میں لیا تھا، جس میں وہ بتاتا ہے کہ ہاتھیوں کو ہر 15 منٹ میں ان کے ٹسک کے لئے ہلاک کیا جاتا ہے ، اور ہم ابھی بھی ٹسک سے تیار کردہ مصنوعات نہ خرید کر اس عمل کو روک سکتے ہیں۔ وہیں دیدی کا بچہ ، آشا بھی دکھایا گیا ہے۔ آخر کار ، اپنی نوکری کی واپسی پر چلاجاتا ہے۔

کردار[ترمیم]

  • ودیوت جاموال -بطور- راج نائیر
  • پوجا ساونت -بطور- شنکرا
  • آشا بھٹ -بطور- میرا
  • اتل کلکرنی -بطور- کیشو کوٹیاں
  • تھالیواسل وجے -بطور- دیپانکر نائیر (بابا)
  • اکشے اوبرائے -بطور- دیو
  • مرکند دیش پانڈے -بطور- گجا گرو
  • کشل مینن -بطور- ڈون
  • لارس جیلسن -بطور- مسٹر وین

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Taran Adarsh [@] (11 March 2019). "New release date for #Junglee... Will now release on 29 March 2019 [was slated for release on 5 April 2019 initially]... Official announcement: t.co/HcPToXS5G1" (ٹویٹ) – ٹویٹر سے. 
  2. "Junglee 2019 | British Board of Film Classification". Bbfc.co.uk. 25 March 2019. 
  3. "Day 1 Box Office Prediction of Junglee and Notebook". Jagran. اخذ شدہ بتاریخ 30 مارچ 2019. 
  4. "Junglee Box Office". Bollywood Hungama. اخذ شدہ بتاریخ 12 اپریل 2019. 
  5. "2019 Junglee Box Office Collection Day Wise Worldwide". 19 April 2019. اخذ شدہ بتاریخ 20 اپریل 2019. 
  6. "Junglee (2019)". باکس آفس موجو. 
  7. "Junglee gets preponed by a week, Romeo Akbar Walter to get solo release". Bollywood Hungama (بزبان انگریزی). 12 March 2019. اخذ شدہ بتاریخ 13 مارچ 2019. 
  8. "JUNGLEE". روٹن ٹماٹوز. اخذ شدہ بتاریخ 30 مارچ 2019. 

بیرونی روابط[ترمیم]