عربیات

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search


ثقافت و معاشرہ[ترمیم]

عرب دنیا کی ٹقافت اور معاشرہ، ساخت، ادارے، فنون، شاعری، حروف تہجی، اعمال، اور شناخت کی تعریف، انسانیات، عمرانیات، ادب اور مطالعہ مذہب کی بنیاد پر۔

ترقی[ترمیم]

عرب دنیا میں ترقی اور سیاسی معیشت، جس نے معاشی اور معاشرتی ترقی، تعلیم، انسانی امداد، اور صنفی اور ترقی کے ماحولیاتی پہلوؤں پر توجہ دی ہے۔ یہ معاشی تاریخ، سیاسی معیشت، سماجیات اور سیاست پر مبنی ہے۔

سیاست[ترمیم]

عرب دنیا اور مشرق وسطی میں معاصر سیاسی پیشرفت۔ اس پروگرام میں جبریت، قوم پرستی، مقامی اداروں، سیاست، جنگ، امن سازی، شناخت، سیکیورٹی کی پالیسیاں اور ماحولیاتی تحفظ کے مطالعہ کا احاطہ کیا گیا ہے۔ یہ تقابلی پالیسیاں، بین الاقوامی تعلقات، تاریخ، سائنس، سیاسی معیشت اور ترقی پر مشتقل کرتا ہے۔ یہ تقابلی پالیسیاں، بین الاقوامی تعلقات، تاریخ، سائنس، سیاسی معیشت اور ترقی پر مشتقل ہے۔

موضوعات[ترمیم]

عربوں کی تاریخ[ترمیم]

عربوں کی توسیعات عرب سلطنت۔
  فتوحات ماتحت محمد بن عبد اللہ، 622-632
  خلافت راشدہ، 632-661 کے دوران میں توسیع
  خلافت امویہ، 661-750 کے دوران میں توسیع

عربوں کی تاریخ کو سمجھنے کے لئے، عربوں اور ان کی ثقافت کے تمام پہلوؤں کو سمجھنے کے لئے ایک ناگزیر بنیاد مہیا کی گئی ہے۔ خصوصی دلچسپی کے موضوعات یہ ہیں:

الہیات[ترمیم]

کلام (علم الکلام) اسلام کے "مذہبی سائنس" میں سے ایک ہے۔ عربی زبان میں اس لفظ کے معنی ہیں "مباحثہ" اور اس سے مراد جدلیات کے ذریعہ مذہبی اصولوں کی تلاش کی عربی روایت ہے۔ کلام کے ایک عالم کو متکلم کے نام سے جانا جاتا ہے۔

فلسفہ[ترمیم]

13 ویں صدی کا عربی نسخہ جس میں سقراط کو اپنے شاگردوں سے گفتگو کرتے ہوئے دکھایا گیا ہے

اسلامی فلسفہ عربیات کا حصہ ہے۔ یہ عقیدہ، استدلال یا فلسفہ اور عربوں کی مذہبی تعلیمات کے مابین ہم آہنگی پیدا کرنے کی ایک دیرینہ کوشش ہے۔اس میدان میں مصروف مسلمان کو عربی فلسفی کہا جاتا ہے۔ اس کے کئی شعبے ہیں:

سائنی علوم[ترمیم]

عرب سائنس عربوں کے روایتی نظریات کے تناظر میں سائنس ہے، جس میں اس کی اخلاقیات اور ممانعتیں بھی شامل ہیں۔ اس شعبے میں مصروف ایک عرب کو مسلمان سائنس دان کہا جاتا ہے یہ سائنس کی طرح نہیں ہے، جیسا سیکولر سیاق و سباق میں کسی مسلمان نے کیا تھا۔

ارب[ترمیم]

"علی بابا" از میکس فیلڈ پاریش۔

معماری[ترمیم]

عربی فن تعمیر فن تعمیر کا پورا سلسلہ ہے جو عرب ثقافت کے اندر عربوں کی تاریخ کے دوران میں تعمیر ہوا ہے۔ لہذا اس اصطلاح میں مذہبی عمارتوں کے ساتھ ساتھ غیر مذہبی، تاریخی نیز جدید عمارات اور ان تمام مقامات کی تیاری بھی شامل ہے جو مختلف نوعیت کے اسلامی اثر و رسوخ کے تحت آچکے ہیں۔

فن[ترمیم]

قابل ذکر ماہرین عربیات[ترمیم]

مزید دیکھیے[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

سانچہ:Regional Cultural Studies