فرزانہ ناز

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
فرزانہ ناز
معلومات شخصیت
پیدائش 3 مارچ 1991 (30 سال)  ویکی ڈیٹا پر (P569) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
کابل  ویکی ڈیٹا پر (P19) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
شہریت Flag of Pakistan.svg پاکستان  ویکی ڈیٹا پر (P27) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
عملی زندگی
پیشہ گلو کارہ  ویکی ڈیٹا پر (P106) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

فرزانہ ناز (انگریزی: Farzana Naz) (ولادت: 3 مارچ 1985ء) افغان گلوکارہ ہیں۔ افغانستان میں وہ بنیادی طور پر پشتو گانے گاتی ہیں ۔ فرزانہ ناز پاکستان کے پشاور میں جز وقتی گلوکارہ ہیں۔

حالات زندگی[ترمیم]

فرزانہ ناز کی والدہ کی مادری زبان دری ہے جبکہ ان کے والد کا تعلق پشتون قبیلے سے ہے۔ فرزانہ ناز کا گانا پگھلا دےکابل 2010ء میں افغانستان میں سب سے زیادہ مقبول ہوا تھا۔ شمشاد ٹی وی اور خیبر جیسے پشتو تفریحی چینلز میں انٹرویو دینے کے بعد فرزانہ زیادہ مقبول ہوگئیں۔ فرزانہ ناز نے ایران سمیت بہت ساری جگہوں پر گانا گایا ہے۔ فرزانہ کا سب سے مشہور کنسرٹ ہلمند کے لشکر گاہ میں ہوا تھا۔[1][2] اس کنسرٹ میں بارہ ہزار افراد شریک ہوئے اور انہیں مقامی حکام نے کامیابی کے طور پر سراہا۔ قبائلی رہنماؤں کے ناراض ہونے کے بعد، مقامی نائب کو گورنر کو عہدے سے برطرف کر دیا گیا، ان کا کہنا تھا کہ انہیں بغیر کسی سکارف والی ایک افغان خاتون کو اسٹیج پر گانے کے لئے اجازت نہیں دینی چاہیے تھی ، حالانکہ افغان قانون خواتین کو سکارف پہننے پر مجبور نہیں کرتا ہے۔[3][4] فرزانہ ناز کے شمل[5] گانے آنے کے بعد، انہیں لوگوں نے بہت پسند کیے۔[6]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Afghanistan, donne cantano a capo scoperto Cacciato il vice governatore dell'Helmand". La Repubblica. April 1, 2011. 
  2. "Of Facts And Fables In Afghanistan". RadioFreeEurope/RadioLiberty. 
  3. "President Karzai sacks Helmand's Deputy Governor over pop concert" – www.thetimes.co.uk سے. 
  4. Sarwary، Bilal (March 28, 2011). "Afghan sacked over female singers" – www.bbc.co.uk سے. 
  5. "Did you know Farzana Naz?". Afghanistan Online. 10 اکتوبر 2019 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 24 فروری 2021. 
  6. "آرکائیو کاپی". 10 اکتوبر 2019 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 24 فروری 2021.