ناروھال

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

ناروھال ایک سمندری جانور ہے جو وھیل کی نسل سے تعلق رکھتا ہے۔ یہ ممالیہ جانور ہے اور کینیڈا، گرین لینڈ اور روس کے شمالی سمندروں میں پایا جاتا ہے۔ اس کا اوسط وزن آدمی کے وزن سے 20 گنا زیادہ ہوتا ہے۔ اس جانور کی خاص بات یہ ہے کہ نر جانورکے سامنے ہاتھی کے دانت کی طرح ایک لمبا سا دانت ہوتا ہے جو بالکل سیدھا ہوتا ہے اور اس پر کسی اسکرو کی طرح ہلکی سی پیچ دار چوڑی بنی ہوتی ہے۔ یہ ہمیشہ ناروھال کا بایاں دانت (canine) ہوتا ہے۔ شاذ و نادر ناروھال کا دایاں دانت بھی لمبا ہو سکتا ہے۔ ہاتھی کے دانت (Tusk) کی طرح ناروھال کا دانت بھی اوپری جبڑے سے جڑا ہوتا ہے۔
ڈولفن اور بیشتر وھیل مچھلیوں کے گردن کے مہرے (vertebrae) آپس میں جُڑے ہوئے ہوتے ہیں لیکن ناروھال کی گردن کے مُہرے انسان کی گردن کی طرح الگ الگ ہوتے ہیں۔ انسان سمیت سارے ممالیہ جانوروں کی گردن کے مہروں کی تعداد سات ہوتی ہے۔ زرافے کی گردن میں بھی سات ہی مہرے ہوتے ہیں۔
ناروھال سارا سال آرکٹک سمندروں میں ہی گزارتے ہیں اور وھیل مچھلیوں کی طرح ہجرت نہیں کرتے۔گرمیوں میں نر ناروھال اکثر 5000 فٹ کی گہرائی تک غوطہ لگاتے ہیں اور 25 منٹ تک سانس روکے رکھتے ہیں۔ وھیل مچھلیوں کی طرح ناروھال بھی آواز نکالتے ہیں اور ایک دوسرے سے آواز کے ذریعہ ربط بنائے رکھتے ہیں۔

ناروھال کی عمر لگ بھگ 50 سال ہوتی ہے۔ کبھی کبھار یہ پانی جم جانے کی وجہ سے برف کے نیچے سانس نہ ملنے کے باعث دم گھٹ کر مر جاتے ہیں۔ ایک اندازہ کے مطابق اس وقت ان کی کل تعداد 75000 رہ گئی ہے۔ شمالی کینیڈا کے انویٹ لوگ اب بھی زندہ رہنے کے لیے ناروھال کا شکار کرتے ہیں۔

اضغط هنا للاطلاع على كيفية قراءة التصنيف

Narwhal[1]

Side and bottom views of an individual
Side and bottom views of an individual

Size compared to an average human
Size compared to an average human
صورت حال

أنواع قريبة من خطر الانقراض (IUCN 3.1)[2]
اسمیاتی درجہ نوع[3][4]  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں صنف بندی درجہ (P105) ویکی ڈیٹا پر
جماعت بندی
الجنس: Monodon
النوع: monoceros
سائنسی نام
Monodon monoceros[3][4][5]  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں صنف بندی نام (P225) ویکی ڈیٹا پر
لنی اس ، 1758  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں صنف بندی نام (P225) ویکی ڈیٹا پر
حمل کی مدت 1 سال  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں مدت حمل (P3063) ویکی ڈیٹا پر
The frequent (solid) and rare (striped) occurrence of narwhal populations
The frequent (solid) and rare (striped) occurrence of narwhal populations

[[file:|16x16px|link=|alt=]]  خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں کومنز نگارخانہ (P935) ویکی ڈیٹا پر
ایک ناروھال اور ایک بیلوگا وھیل کی تصویر

مزید دیکھیے[ترمیم]


حوالہ جات[ترمیم]

  1. J.G. Mead؛ R. L. Jr. Brownell (2005)۔ "Order Cetacea"۔ میں D.E. Wilson؛ D.M Reeder۔ Mammal Species of the World: A Taxonomic and Geographic Reference (اشاعت 3rd)۔ Johns Hopkins University Press۔ صفحات 723–743۔ آئی ایس بی این 978-0-8018-8221-0۔ او سی ایل سی 62265494۔ 
  2. Jefferson, T.A., Karczmarski, L., Laidre, K., O'Corry-Crowe, G., Reeves, R.R., Rojas-Bracho, L., Secchi, E.R., Slooten, E., Smith, B.D., Wang, J.Y. & Zhou, K. (2008). [http://www.iucnredlist.org/apps/redlist/details/13704 Monodon monoceros۔. : آئی یو سی این 2008 میں. آئی یو سی این سرخ فہرست برائے معدومیت کے خطرے میں شامل انواع. اخذ کردہ 18 December 2008.
  3. ^ ا ب پ عنوان : Integrated Taxonomic Information System — شائع شدہ از: 13 جون 1996
  4. ^ ا ب پ عنوان : Mammal Species of the World
  5.   خاصیت کی حیثیت میں تبدیلی کریں دائرۃ المعارف حیات آئی ڈی (P830) ویکی ڈیٹا پر"معرف Monodon monoceros دائراۃ المعارف لائف سے ماخوذ"۔ eol.org۔ اخذ کردہ بتاریخ 10 اکتوبر 2018۔