وار (2019 فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
وار
War official poster.jpg
فِلم کا پوسٹر
ہدایت کارسِدّھارتھ آنند
پروڈیوسرآدِتیہ چوپڑا
تحریر
منظر نویسشریدھر راگھون
سِدّھارتھ آنند
کہانی
ستارے
موسیقی
سنیماگرافیبنجامن جیسپر
ایڈیٹرعارف شیخ
پروڈکشن
کمپنی
تقسیم کاریش راج فلمز
تاریخ اجراء
  • 2 اکتوبر 2019ء (2019ء-10-02)
دورانیہ
154 منٹ[1]
ملکبھارت
زبانہندی
بجٹ200 کروڑ[2]
باکس آفساندازاً۔ 76.35 کروڑ[3]

وار 2019 کی ایک بھارتی ہندی زبان کی ایکشن تھرلر فلم ہے جس کی ہدایت کاری سدھارتھ آنند نے کی ہے۔ یہ آدتیہ چوپڑا نے اپنے بینر یش راج فلمز کے تحت تیار کی ہے اور اس فلم کے مرکزی کردار میں ہریتک روشن اور ٹائیگر شروف جبکہ وانی کپور ، اشوتوش رانا ، اور انوپریہ گوینکا معاون کردار میں شامل ہیں۔ فلم میں ایک ہندوستانی فوجی کی کہانی بیان کی گئی ہے جو اپنے سابق سرپرست کو ختم کرنے کے لئے تفویض کیا گیا ہے ، جو بدمعاش رہا ہے۔

فلم کی پرنسپل فوٹوگرافی ستمبر 2018 کے دوسرے ہفتے میں شروع ہوئی ، اور مارچ 2019 میں اختتام پذیر ہوئی۔ ابتدائی طور پر فلم کا نام فائٹرز منسوب کیا گیا، لیکن بعد میں اس فلم کا نام جولائی 2019 میں آفیشل ٹیزر کے اجراء کے بعد تبدیل کردیا گیا تھا۔ فلم کی موسیقی وشال شیکھر نے تشکیل دی تھی اور کمار نے گیت لکھے ، جنہیں YRF میوزک کے بینر تلے جاری کیا گیا تھا۔

2 اکتوبر 2019 کو گاندھی جینتی کے موقع پر ہندوستان میں وار 4DX تھیٹر میں جاری کی گئی تھی۔ [4] فلم میں روشن اور شروف کی پرفارمنس کی تعریف کے ساتھ عام طور پر ناقدین کے مثبت جائزے ملے تھے۔ وار نے ہندوستان میں بالی ووڈ فلم کے لئے سب سے زیادہ افتتاحی دن کے مجموعہ کا ریکارڈ قائم کیا۔ [5]

فلم کی کہانی[ترمیم]

خالد نے ایک بھارتی ریسرچ اینڈ اینالیسس ونگ (را) کا ایجنٹ ہے، جسے تفویض کیا جاتا ہے کہ وہ کبیر، ایک سابق فوجی جو باغی ہوگیا ہے، کو ختم کرے، جس نے خالد کی سرپرستی بھی کی ہے۔ اپنے ساتھیوں کو دھوکا دینے سے دو سال قبل ، کبیر ، خالد اور دیگر ایجنٹوں کے ساتھ ، کاروباری شخصیت کے بھیس میں چھپے مجرم رضوان الیاسی کی تلاش میں تھے۔ تاہم ، ایک ساتھی ایجنٹ ، سوروبھ نے ان سے دھوکا کیا۔ فائرنگ کے تبادلے میں ، کبیر زخمی ہوگیا ہے اور اسے اسپتال میں داخل کرایا گیا ہے ، جب کہ خالد کچھ دنوں بعد ایک ساحل پر بے ہوش ملا تھا۔

جب کہ کبیر کا فوج سے بٖغاوت اور تعلق توڑ کے پیچے ایک مقصد ہے ، وہ دراصل خفیہ دستاویز (سیکیورٹی کوڈ ڈسک)کی تلاش میں خفیہ مشن پر ہے۔ خالد نے کبیر کا پیچھا کیا ، لیکن وہ فرار ہوگیا۔ خالد کو احساس ہوتا ہے کہ کبیر الیاسی کے ساتھیوں کو قتل کرکے خفیہ طور پر اپنے ملک کی خدمت کر رہا ہے۔ کبیر نے ان میں سے تین کو ہلاک کرنے کے بعد خالد اور کبیر ایک ساتھ مل کر الیاسی کے چوتھے ساتھی کی تلاش شروع کرتے ہیں۔ بہت سی رکاوٹوں کو عبور کرنے کے بعد ، کبیر اور خالد اپنی ساتھی کارکن ادیتی کی شادی میں کیرالا پہنچتے ہیں، جہاں انہیں ڈسک مل جاتی ہے۔ نے

لیکن واقعات کے ایک موڑ میں ، خالد کبیر کو زہر دیتا ہے اور دستاویز (ڈسک) کو حاصل کرلیتا ہے اور ساتھ ہی یہ انکشاف بھی کرتا ہے کہ دو سال قبل جب خالد سوربھ کا پیچھا کررہا تھا ، اسے پہلے ہی الیاسی نے ہلاک کردیا تھا ، اور بعد میں سوروبھ کی پلاسٹک سرجری کرواکر اسے خالد کے بھیس میں بھیجا ہے۔ سوروبھ ایک ماسک کے استعمال سے اپنے چہرے پر معمولی داغ چھپا دیتا ہے۔ زہر دینے کے بعد سوروبھ نے کبیر کے بظاہر بے جان جسم کو ندی میں پھینک دیا۔

سوروبھ سیکیورٹی کوڈ ڈسک لیے اپنے ہیڈ کوارٹر میں واپس لوٹتاہے –جو ایک مکمل طور پر مسلح ہتھیاروں سے لیے بحری جہاز ہے اور ہند وستانی سیکیورٹی سیٹلائیٹ پر ایک میزائل داغنے کی کوشش کرتے ہیں۔ لیکن کبیر جہاز پر حملہ کرتا ہے اور سوروبھ سے مقابلہ کرتا ہے اور اس بات کا انکشاف کرتا ہے کہ اس نے پہلے ہی اس کی نشانہ بازی کا انداز اور شراب پینے کی عادت دیکھ کر محسوس کرلیا تھا کہ وہ خالد نہیں ہے، کیونکہ کبیر نے سوروبھ کا پیچھا کیا ، اور ایک چرچ میں شدید لڑائی کے بعد ، کبیر سورابھ پر قابو پالیتا۔ چرچ کا گنبد سوروبھ پر آگرتا ہے جس سے وہ جاں بحق ہوجاتاہے۔

خفیہ ایجنسی خالد کی ان کی قربانی کے بدلے اعزاز دیتی ہے ، جبکہ کبیر فوج سے باہر رہتے ہوئے ہی اپنا خفیہ مشن جاری رکھتاہے۔

اداکار[ترمیم]

  • ہریتک روشن - بطور - کبیر لوتھرا
  • ٹائیگر شروف - بطور - خالد خان / سوروبھ
  • وانی کپور - بطور - نینا
  • آشوتوش رانا - بطور - کرنل لوتھرا
  • انوپریہ گوینکا - بطور - ادیتی
  • دیپنیتا شرما - بطور - ڈاکٹر ملیکا سنگھل
  • سونی رازدان - بطور - خالد کی والدہ
  • سوروپا گھوش - بطور - شیرنا پٹیل
  • سنجیو واستا - بطور - رضوان الیاسی
  • عارف زکریا - بطور - ڈاکٹر اتپل بسباس
  • موہت چوہان - بطور - کے نائیڈو
  • سلمین شیریف - بطور - اوسلاف
  • عمران احمد - بطور - سائینی
  • شہباز اختر - بطور - وشال
  • شریکنت دیوویدی - بطور - ڈیرک
  • جیسی لیور - بطور -میتھو۔
  • مدحت اللہ خان - بطور -سعید آدم
  • روی آوانا - بطور -بشیر حسیب

باکس آفس[ترمیم]

وار اپنے پہلے ہی دن 53.35 کروڑ₹53.35 کروڑ وصولی کے ساتھ افتتاح کیا۔ یہ بالی ووڈ فلموں میں اب تک ریلیز ہونے والا سب سے زیادہ افتتاحی دن کا مجموعہ ہے۔ [5] دوسرے دن اس نے 22.5 کروڑ اکٹھا کیا ، کیوں کہ جمعرات کو کام کرنے کا دن تھا ، اس کا کلیکشن گرا ہوا ہے ، اس کا کل مجموعہ 74 کروڑ ہے۔ [6]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "WAR (2019)". British Board of Film Classification. اخذ شدہ بتاریخ 27 ستمبر 2019. 
  2. "War Budget & First Day Box Office Collection: All Time Record". Bollymoviereviewz (باللغة انگریزی). 2019-10-02. اخذ شدہ بتاریخ 03 اکتوبر 2019. 
  3. "War Box Office". Bollywood Hungama. اخذ شدہ بتاریخ 03 اکتوبر 2019. 
  4. "Hrithik Roshan and Tiger Shroff starrer War to be screened in 4DX :Latest Bollywood News". The Prime Time. 
  5. ^ ا ب "War Box Office Collection Day 1: Hrithik-Tiger Film Becomes Highest Opener Ever, Earns Rs 53.35 Crore". News18. 3 October 2019. 
  6. https://boxofficeindia.com/report-details.php?articleid=5491

بیرونی روابط[ترمیم]