پس ان بوٹس (2011ء فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
پس ان بوٹس
(انگریزی میں: Puss in Boots ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ہدایت کار
کرس ملر  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
فلم ساز اینڈریو ایڈمسن  ویکی ڈیٹا پر (P162) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف فلیش بیک فلم،  فنٹاسی فلم،  مزاحیہ فلم،  ہنگامہ خیز فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
سلسلہ ڈریم ورکس انیمیشن فیچر فلمیں (الترتيب: 23)  ویکی ڈیٹا پر (P179) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موضوع بلی  ویکی ڈیٹا پر (P921) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 90 منٹ[1]
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ پیراماؤنٹ پکچرز[2]
میزانیہ
باکس آفس
تاریخ نمائش 28 اکتوبر 2011 (ریاستہائے متحدہ امریکا، کینیڈا، میکسیکو اور فلپائن)[3]
23 اکتوبر 2011 (Austin Film Festival)[3]
8 دسمبر 2011 (جرمنی)[4]
30 نومبر 2011 (فرانس)  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v490433  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
tt0448694  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

پس ان بوٹس (انگریزی: Puss in Boots) ایک 2011 میں امریکی کمپیوٹر متحرک ایڈونچر فلم ہے جو ڈریم ورکس انیمیشن کے ذریعہ تیار کی گئی ہے اور اسے پیراماؤنٹ پکچرز کے ذریعہ تقسیم کیا گیا ہے۔ اس فلم کی ہدایت کاری کرس ملر نے کی تھی ، جس نے ٹریک وہیلر کے اسکرین پلے اور برائن لنچ ، ول ڈیوس اور وہیلر کی ایک کہانی سے ، شریک دی تھرڈ (2007) بھی ہدایت کی تھی۔ اس میں انتونیو بنڈیرس ، سلمی حایک ، زچ گالیفیاناکس ، بلی باب تھورنٹن اور ایمی سیڈرس نے ادا کیا ہے۔

پس ان بوٹس پرستانی کہانی کی بجائے شِرک فرنچائز کا ایک اسپن آف اور پرکیل ہے ، اس فلم میں شریک 2 (2004) میں اپنی پہلی نمائش سے قبل اپنی مہم جوئی میں پس ان بوٹس کے کردار کی پیروی کی تھی۔ اس کے دوستوں ، ہمپٹی ڈمپٹی اور کٹی سافٹ پائوز کے ہمراہ ، پرس جیک اور جِل کے خلاف ہے ، جو افسانوی جادو کی پھلیاں کے مالک ہونے میں دو قاتلانہ اقدام ہیں جو ایک بہت بڑی خوش قسمتی کا باعث بنے ہیں۔

فلم 28 اکتوبر ، 2011 کو 2D ، ڈیجیٹل تھری اور IMAX 3D فارمیٹس میں تھیئٹرز میں ریلیز ہوئی۔[5][6] دی ایڈونچرز آف پس ان بوٹس کے نام سے بننے والی فلم کا ایک ٹیلی ویژن سیریز اسپن آف 2015 میں نیٹ فلکس پر پریمئر ہوا تھا۔[7] پس ان بوٹس: دی لسٹ خواہش کے نام سے ایک سیکوئل 23 ستمبر 2022 کو ریلیز ہونے والا ہے۔[8]

کہانی[ترمیم]

پس ان بوٹس ایک ہسپانوی بشریاتی بات کرنے والی بلی ہے ، جس کے نام اس کے دستخطی جوتوں کے نام پر رکھے گئے ہیں۔ قانون سے بھاگنے میں مفرور ، پرس اپنی کھوئی ہوئی عزت بحال کرنے کی کوشش کر رہا ہے۔ اسے معلوم ہوا کہ غیر قانونی جوڑے جیک اور جِل کے پاس جادو کی پھلیاں ہیں جن کی وہ اپنی زندگی کی بیشتر تلاش کر رہی ہے ، جس کی وجہ سے وہ دیوہیکل کے محل تک جا سکتی ہے۔ محل میں سونے کے قیمتی قیمتی انڈے ہیں۔ جب پس ان کو آؤٹ لیؤز کے کمرے سے چوری کرنے کی کوشش کرتا ہے تو ، ایک بے رحمانہ ہٹ کیٹ جسے اسے روکنے کے لیے رکھا گیا تھا ، اسے روکتا ہے اور دونوں ناکام ہوجاتے ہیں۔ ہٹ کیٹ میں ایک کِٹی سافٹ پاؤس نامی ایک لڑکی بلی نکلی ہے اور ہمپٹی الیگزینڈر ڈمپٹی ، جو دوستانہ بات کرنے والا انڈا ہے اور یتیم خانے میں پُس کے طویل عرصے سے بچپن کا سب سے اچھا دوست ہے جہاں اس کی پرورش ہوئی تھی۔ پرس نے کٹی کو اپنی اصل کہانی اور نوجوان جوڑے کی کارروائی کے بارے میں اپنے سے دھوکا دہی کے احساسات سناتے ہیں جب ہمپٹی نے اپنے آبائی شہر سان ریکارڈو میں بینک ڈکیتی کے ارتکاب میں پس کو دھوکا دیا۔ جب سے پرس چل رہا ہے۔ ہمپٹی نے بالآخر پھلیاں کو ڈھونڈنے اور سنہری انڈے بازیافت کرنے میں ان کے ساتھ شامل ہونے کا قائل کر لیا۔

یہ تینوں جیک اور جل سے پھلیاں چوری کرتی ہیں اور صحرا میں لگاتے ہیں۔ پُس اور کٹی کا رشتہ رومانٹک ہو جاتا ہے۔ گولڈن انڈوں کی حفاظت کرنے والا ایک زبردست عفریت ، عظیم دہشت سے بچنے کے دوران ، دیر سے دیو کے قلعے کو ڈھونڈنے کے لیے یہ تینوں بادلوں پر پھسلتی ہے۔ جب انھیں احساس ہوتا ہے کہ سنہری انڈے لے جانے کے ل. بہت زیادہ بھاری ہیں ، تو وہ گوز چوری کرتے ہیں ، جو محض ایک گوسل ہے اور قلعے سے فرار ہوجاتا ہے۔ اپنی فتح کا جشن مناتے ہوئے ، اس گروپ پر جیک اور جِل نے گھات لگا کر حملہ کیا ، جس نے پِس کو بے ہوش کر دیا۔

جب پیس بیدار ہوتا ہے تو ، وہ جیک اور جل کو سان رکارڈو کا سراغ لگاتا ہے جہاں اسے یہ معلوم ہوتا ہے کہ ہمپٹی نے اسے گھر میں گرفتار کرنے کا لالچ دینا ایک سازش تھی ، جب اس کی جوانی کی ڈکیتی خراب ہو گئی تو اسے حکام کے پاس چھوڑ دینے کا بدلہ تھا۔ جیک ، جل اور کٹی ، جو ہمپٹی کے لیے کام کر رہے ہیں ، کان میں شامل تھے۔ آئلڈا کی طرف سے ان کی گود لینے والی والدہ کی التجا کے بعد ، پس اپنے آپ کو محافظوں میں شامل کرتا ہے جبکہ ہمپٹی نے اس شہر کو بہت سے سنہری انڈے عطیہ کر دیے اور ہیرو بن گیا۔

جیل میں رہتے ہوئے ، پس اصل اینڈی بینسٹلک ، "جیک اور بینسٹلک" کے جیک سے ملتا ہے ، جس سے ہمپٹی نے پھلیاں پہلے جگہ سے چوری کی تھیں۔ اس نے پوس کو خبردار کیا کہ دراصل زبردست دہشت گردی گوز کی ماں ہے اور وہ اپنے بچے کو واپس لانے کے لیے کسی بھی چیز سے باز نہیں آئے گی۔ ہنپٹی کا احساس ہو رہا ہے کہ وہ سینٹرکارڈو کو تباہ کرنے کے عظیم دہشت گردی کے ہنگامے کو استعمال کرے گا (جیسا کہ ہمپٹی نے محسوس کیا تھا کہ وہ کبھی اس کا نہیں تھا) ، پس سے درخواست ہے کہ کٹی جیل سے باہر نکلنے میں اس کی مدد کرے اور وہ اسے یہ بھی بتاتی ہے کہ وہ اس سے پیار کرتی ہے۔ عظیم دہشت گردی کے آنے کے ساتھ ہی اس کا سراغ لگانا ، پس ہمپٹی کو اس عظیم دہشت گردی سے لڑنے میں مدد کرنے کے لیے قائل کرتا ہے ، کہتے ہیں کہ وہ جانتا ہے کہ ہمپٹی ایک اچھا شخص ہے۔ گوز کو بیت المال کے طور پر استعمال کرتے ہوئے ، پُس اور ہمپٹی شہر سے باہر ہونے والی عظیم دہشت کو راغب کرتے ہیں۔ تعاقب کے دوران ، جیک اور جِل ڈبل کراس ہمپٹی کی مدد کریں اور گوز کو لینے کی کوشش کریں ، لیکن زبردست دہشت گردی سے دوچار ہو گئے۔ ہمپٹی اور گوز نے پل باندھ دیے اور پرس ان پر تھامے ہوئے تھا۔ ہمپٹی جانتی ہے کہ پرس ان دونوں کو تھام نہیں سکتا ، لہذا وہ گوز اور قصبے کو بچانے کے لیے خود کو قربان کردیتا ہے۔ ہمپٹی مرتے ہی سنہری انڈے میں بدل جاتا ہے۔ زبردست دہشت گردی پھر گوز اور ہمپٹی کو دیو ہیکل کے قلعے میں لے جاتی ہے۔

اگرچہ اب بھی اسے قانون کے ذریعہ ایک مجرم سمجھا جاتا ہے ، لیکن سان ریکارڈو کو بچانے کے لیے پیش کی کوششوں نے انھیں ایک بار پھر قصبے کے لوگوں اور آئیلڈا میں ہیرو بنا دیا۔ پولیس آتے ہی پرس ایک نئے ایڈونچر کی طرف روانہ ہوا ، پھر بھی اسے یقین ہے کہ وہ ایک مجرم ہے اور اس نے اپنے جوتے چوری کرنے والی کٹی سے الوداعی کہا ہے۔ منقولہ میں ، جیک اور جِل اپنی چوٹوں سے صحت یاب ہو رہے ہیں ، ہمپٹی اپنی اصلی شکل میں واپس ، گوز اور عظیم دہشت کے ساتھ ، آسمان میں محل میں نظر آتے ہیں اور پُس اور کٹی ایک ساتھ رقص کرتے ہیں ، جہاں وہ آخر کار مشترکہ ہیں ایک بوسہ۔

کاسٹ[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. سانچہ:Cite BOM
  2. "Puss in Boots"۔ AFI Catalog of Feature Films۔ March 12, 2018 میں اصل سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ March 11, 2018 
  3. https://www.imdb.com/title/tt0448694/releaseinfo/ — اخذ شدہ بتاریخ: 2 جولا‎ئی 2023
  4. http://www.imdb.com/title/tt0448694/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 20 اگست 2016
  5. "Holiday Movie Release Date Moves: A Recap"۔ Deadline۔ September 30, 2011۔ October 1, 2011 میں اصل سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ October 2, 2011 
  6. لوا خطا ماڈیول:Citation/CS1/Utilities میں 38 سطر پر: bad argument #1 to 'ipairs' (table expected, got nil)۔
  7. لوا خطا ماڈیول:Citation/CS1/Utilities میں 38 سطر پر: bad argument #1 to 'ipairs' (table expected, got nil)۔
  8. Anthony D'Alessandro (17 March 2021)۔ "DreamWorks Animation's 'Puss In Boots' Sequel & 'The Bad Guys' Get Release Dates At Universal"۔ Deadline۔ March 20, 2021 میں اصل سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ 17 مارچ 2021 
  9. ^ ا ب پ ت ٹ ث ج چ "Puss in Boots (2011)"۔ Behind the Voice Actors۔ اخذ شدہ بتاریخ 24 جولا‎ئی 2021 

بیرونی روابط[ترمیم]