کوکو (2017ء فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
کوکو
(ہسپانوی میں: Coco ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ہدایت کار
لی انکرچ  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف میوزیکل فلم،  فنٹاسی فلم،  مہم جویانہ فلم،  سراغ رسانی فکشن،  خاندانی فلم،  ڈراما فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ایگزیکٹو پروڈیوسر جان لاسسیٹر  ویکی ڈیٹا پر (P1431) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 105 منٹ[1]
زبان انگریزی،  ہسپانوی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موسیقی مائیکل گیاچینو[2]
ایڈیٹر لی انکرچ  ویکی ڈیٹا پر (P1040) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ والٹ ڈزنی اسٹوڈیوز موشن پکچرز،  نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
باکس آفس
تاریخ نمائش 22 نومبر 2017 (ریاستہائے متحدہ امریکا)
30 نومبر 2017 (جرمنی)[4]
24 نومبر 2017 (عوامی جمہوریہ چین، تائیوان، ویتنام، انڈونیشیا، رومانیہ، پولینڈ اور بلغاریہ)[5]
19 جنوری 2018 (ترکی)
8 فروری 2018 (ڈنمارک)
29 نومبر 2017 (فرانس)
23 نومبر 2017 (ہنگری)[6]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v563671  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt2380307  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

کوکو (انگریزی: Coco) ایک 2017 امریکی کمپیوٹر متحرک فنتاسی فلم ہے جو پکسر انیمیشن اسٹوڈیوز نے تیار کی ہے اور والٹ ڈزنی پکچرز کے ذریعہ ریلیز کی گئی ہے۔ لی انکرچ کے ایک اصل خیال پر مبنی ، اس کی ہدایتکاری ان کے ذریعہ کی گئی ہے اور ایڈرین مولینا نے اس کی مشترکہ ہدایت کاری کی ہے۔ فلم کی آواز میں کاسٹ کرنے والے افراد میں انتھونی گونزالیز ، گیل گارسیا برنال ، بینجمن براٹ ، آلنہ ایباچ ، رینی وکٹر ، آنا اویلیہ مرگیویا اور ایڈورڈ جیمز اولموس شامل ہیں۔ یہ کہانی میگوئل نامی ایک 12 سالہ لڑکے کے بعد ہے جسے حادثاتی طور پر لینڈ آف ڈیڈ پہنچایا گیا ہے ، جہاں وہ زندہ لوگوں میں اپنے کنبہ کے پاس لوٹنے کے لئے اپنے مرنے والے موسیقار عظیم دادا کی مدد لیتا ہے۔ خاندان پر موسیقی پر پابندی۔

کہانی[ترمیم]

میکسیکو کے سانتا سیسیلیا میں ، میگوئل کا موسیقار بننے کا خواب ہے ، حالانکہ اس کے اہل خانہ نے سختی سے اس سے منع کیا ہے۔ آئلڈا نامی اس کی نانی کی نانی کی شادی ایک ایسے شخص سے ہوئی تھی جس نے موسیقی اور کیریئر کو آگے بڑھانے کے لئے اس کی اور ان کی بیٹی کا نام کوکو چھوڑ دیا تھا ، اور جب وہ واپس نہیں آیا تو ، ایملڈا نے جوتے بنانے کا کاروبار شروع کرنے سے پہلے اپنے کنبہ کی زندگی سے ہی موسیقی پر پابندی لگا دی۔ میگوئل اب بوڑھے بزرگ کوکو اور ان کے کنبہ کے ساتھ رہتا ہے ، بشمول میگوئل کے والدین اور اس کی ابولیٹا ، جو سب جوتے بنانے والے ہیں۔ وہ ارنسٹو ڈی لا کروز کی مجسمہ سازی کرتا ہے ، اور خفیہ طور پر خود کو ارنسٹو کی پرانی فلموں سے گٹار بجانا سکھاتا ہے۔ یوم مرگ کے موقع پر ، میگوئل نے حادثاتی طور پر اس تصویر کے فریم کو نقصان پہنچایا جس میں اس کی والدہ کے ساتھ کوکو کی تصویر رکھی گئی تھی۔ یہ نتیجہ اخذ کرتے ہوئے کہ ارنسٹو اس کے نانا دادا ہیں ، میگوئل نے اپنے اہل خانہ کے اعتراضات کو نظرانداز کیا ، لہذا وہ یوم مرگ کے لئے ایک ٹیلنٹ شو میں جانے کے لئے روانہ ہوگئے۔

ارنسٹو کے مقبرے کو توڑتے ہوئے ، میگوئل اپنے گٹار کو شو میں استعمال کرنے کے لئے لے جاتا ہے ، لیکن ایک بار جب اس نے اس کی آواز سنائی تو وہ گاؤں کے پلازہ میں ہر ایک کے لئے پوشیدہ ہوجاتا ہے۔ تاہم ، وہ اپنے کنکال مردہ رشتہ داروں کے ساتھ بات چیت کرسکتا ہے ، جو چھٹی کے دن لینڈ آف ڈیڈ سے مل رہے ہیں۔ اسے اپنے ساتھ لے جانے کے بعد ، وہ یہ سیکھتے ہیں کہ آئیلڈا سے ملاقات نہیں ہوسکتی ہے ، چونکہ میگل نے اتفاقی طور پر اس کی تصویر کو سے ہٹا دیا تھا۔ میگوئل کو پتہ چل گیا ہے کہ وہ مُردوں میں سے چوری کرنے پر لعن طعن ہوا ہے ، اور طلوع آفتاب سے پہلے وہ لازما؛ سرزمینِ زندگی میں واپس آجائے گا ، یا وہ مُردوں میں سے ایک بن جائے گا۔ ایسا کرنے کے وہ ، اسے اپنے کنبے کے ممبر کی طرف سے ایک نعمت حاصل کرنا ہوگی۔ ایملڈا نے میگوئیل کو اس شرط پر ایک نعمت کی پیش کش کی ہے کہ وہ موسیقار بننے کے اپنے خواب کو ختم کرتا ہے ، لیکن میگوئیل نے انکار کردیا اور اس کے بجائے ارنسٹو کی برکت حاصل کرنے کا عزم کرلیا۔ وہ ہیکٹر سے ملتا ہے ، جس نے اعلان کیا ہے کہ وہ ارنسٹو کو جانتا ہے ، اور اس کی مدد کرنے کی پیش کش میگوئل کے ساتھ اس کی تصویر اپنے ساتھ لے گیا ، تاکہ وہ اس کی بیٹی کو بھول جانے سے پہلے ہی اس کی عیادت کرے ، جس کی وجہ سے وہ مکمل طور پر غائب ہو گیا۔ ہیکٹر ارگنسٹو کی حویلی میں داخلے جیتنے کے جیت میگوئل کو ایک ٹیلنٹ مقابلے میں جانے میں مدد کرتا ہے ، لیکن میگوئل کے اہل خانہ نے اسے پیچھے چھوڑ دیا ، اور اسے بھاگنے پر مجبور کردیا۔ میگوئل حویلی میں گھس گیا ، جہاں ارنسٹو نے اسے اپنی اولاد کے طور پر خیرمقدم کیا ، لیکن ہیکٹر نے ان کا مقابلہ کیا ، اور ایک بار پھر میگوئل سے درخواست کی کہ وہ اپنی تصویر لینڈ آف دیونگ تک لے جائے۔ ارنسٹو اور ہیکٹر نے زندگی میں اپنی شراکت سے دلیل کی تجدید کی ، اور میگوئل کو احساس ہوا کہ جب ہیکٹر نے اپنے اہل خانہ میں واپس آنے کے لئے جوڑی کو چھوڑنے کا فیصلہ کیا تو ارنسٹو نے اسے زہر دے دیا ، پھر اپنے گیتوں سمیت اپنے گٹار کو بھی چرا لیا ، اور خود ان کی اپنی حیثیت سے رخصت ہوگیا۔ مشہور اپنی وراثت کی حفاظت کے ، ارنسٹو نے اس تصویر کو اپنے پاس لے لیا اور اس کے حفاظتی محافظوں نے میگوئل اور ہیکٹر کو ایک سینٹو گڑھے میں پھینک دیا۔ وہاں ، میگوئل کو احساس ہوا کہ ہیکٹر اس کا اصل دادا ہے ، اور یہ کہ کوکو ہیکٹر کی بیٹی ہے۔

آئلڈا اور اہل خانہ نے اس جوڑے کو بچانے کے بعد ، میگل نے ہیکٹر کی موت کے بارے میں سچائی ظاہر کردی۔ آئیلڈا اور ہیکٹر میں صلح ہوئی ، اور یہ خاندان ہیکٹر کی تصویر کو بازیافت کرنے کے لئے ارنسٹو کے کنسرٹ میں گھس گیا۔ ارنسٹو کے جرائم سامعین کے سامنے آچکے ہیں ، جو اسٹیڈیم سے باہر پھینکتے ہی اس کا مذاق اڑایا جاتا ہے ، پھر دیوہیکل گھنٹی سے کچل دیا جاتا ہے۔ افراتفری میں ، تاہم ، ہیکٹر کی تصویر کھو گئی ہے۔ جیسے جیسے سورج طلوع ہوتا ہے ، کوکو کی زندگی اور یادداشت ختم ہوتی جارہی ہے۔ ایملڈا اور ہیکٹر نے میگئل کو برکت دی ، تاکہ وہ سرزمینِ آف زندہ باد میں واپس آجائے۔ میگوئل کے "مجھے یاد رکھیں" کے ڈراموں کے بعد ، کوکو میگوئل کے ساتھ روشن اور گاتا ہے۔ وہ انکشاف کرتی ہے کہ اس نے ہیکٹر کے چہرے پر خاندانی تصویر کے پھٹے ہوئے ٹکڑے کو بچایا تھا ، پھر اپنے والد کے بارے میں اپنے کنبہ کی کہانیاں سناتا ہے ، اس طرح اس کی یاد کو بچانے کے ساتھ ساتھ سرزمین میں اس کے وجود کو بھی بچایا جاتا ہے۔ میوئل کے اہل خانہ نے میوزک پر پابندی کو ختم کرتے ہوئے ، اس کے ساتھ صلح کیا۔ ایک سال بعد ، میگوئیل اپنے نئے بچی بہن سوکرو کو خاندانی آفرینڈا (جس میں اب متوفی کوکو بھی شامل ہے) پیش کرتا ہے۔ ہیکٹر کے کوکو کے جمع کردہ خطوط سے یہ ثابت ہوتا ہے کہ ارنسٹو نے ان کے گانوں کو چرا لیا ، جس سے ارنسٹو کی میراث کو ختم کیا گیا اور ہیکٹر کو اس کی جگہ پر مناسب طور پر اعزاز ملنے دیا گیا۔ دی لینڈ آف دیڈ میں ، ہیکٹر اور آئیلڈا نے اپنا رومانس دوبارہ زندہ کرتے ہوئے ، کوکو میں شمولیت کے لئے جانے کی غرض سے ملاقات کی ، جہاں ایک ماریچھی لباس پہنے میگوئل اپنے رشتہ داروں ، زندہ اور مردہ دونوں کے لئے گاتا ہے اور کھیلتا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Coco (2017)". British Board of Film Classification. December 20, 2017. December 27, 2017 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ December 26, 2017. 
  2. Giardina، Carolyn؛ Kit، Borys (July 14, 2017). "New Incredibles 2, Toy Story 4 Details Revealed at D23". The Hollywood Reporter. July 15, 2017 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ July 14, 2017. 
  3. https://www.boxofficemojo.com/chart/top_lifetime_gross/?area=XWW — اخذ شدہ بتاریخ: 21 ستمبر 2021
  4. http://www.imdb.com/title/tt2380307/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 9 اپریل 2017
  5. http://www.imdb.com/title/tt2380307/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 28 نومبر 2017
  6. http://nmhh.hu/dokumentum/198182/terjesztett_filmalkotasok_art_filmek_nyilvantartasa.xlsx

بیرونی روابط[ترمیم]