گولڈن جوبلی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

گولڈن جوبلی ایک پچاسویں سالگرہ کے موقع پر منعقد ایک تقریب ہے۔

تھائی لینڈ میں[ترمیم]

گولڈن جوبلی کے بادشاہ کے ساتھ ہی معراج کی پچاسویں سالگرہ منانے کے لیے ایک شاہی تقریب ہو گی۔ تھائی لفظ کانچاناپہاسیک (กาญจนาภิเษก) ہے۔ تھائی لینڈ کی پہلی گولڈن جوبلی تقریبات کے بادشاہ پھومیپھون ادونیادیت تھا۔

جشن[ترمیم]

بادشاہ راما IX اپنی گولڈن جوبلی 9 جون 1996ء کو تخت پر 1946 میں کر منایا۔[1] انہوں نے تھائی لینڈ کی سب سے طویل چھائی بادشاہت تھی۔

545.65 کیریٹ گولڈن جوبلی ڈائمنڈ تھائی تاجروں کی طرف سے نشینی کی پچاسویں سالگرہ پر بادشاہ کے لیے ایک تحفہ کے طور پر خریدا تھا۔ ہیرے کے طور پر تھائی لینڈ کا تاج زیورات کا حصہ رائل پیلس میں منعقد ہوتی ہے۔

1996ء میں وزیر اعظم بانحرن سالپا-آرکہا اور تھائی لوگ بادشاہ ایک کثیر کے دن کی تقریبات کے ساتھ منایا ہے۔

گولڈن جوبلی کی علامت[ترمیم]

گولڈن جوبلی کے بادشاہ پھومیپھون ادونیادیت کی علامت وایادا چاروانسوک، ایک ڈیزائن کے مقابلے کی فاتح ٹیم کی طرف سے ڈیزائن کیا گیا تھا۔

ڈیزائن کے لیے تین عناصر ہیں۔

  • بادشاہ کا تخت (میں مرکز) جاککری خاندان (بادشاہ پھومیپھون ادونیادیت کی سلطنت) کی نشانی ہے۔
  • سفید دار چھاتے بادشاہت، تھائی لینڈ کا آئین کی نمائندگی کی
  • دو ہاتھی، تھائی عوام فائن آرٹس ڈپارٹمنٹ کی نمائندگی کرتا

اس کے ڈیزائن کرنا چاہتے تھے

  • بادشاہ کی خوشی
  • تھائی لینڈ کی روایات کو یاد تھائی لوگوں کی مدد
  • ٹھیس بادشاہ کی رعایا ہونے پر فخر ہے کہ نمایش کریں
  • ٹھیس ایک قوم کے طور پر ایک طویل تاریخ ہے نمایش کریں

برطانیہ اور دولت مشترکہ[ترمیم]

برطانیہ اور دولت مشترکہ کے دیگر جہانوں میں گولڈن جوبلی جشن پچاسویں سال ایک بادشاہت کے دور حکومت میں منعقد ہوتی ہے۔ جارج سوم برطانیہ کی گولڈن جوبلی پر 25 اکتوبر 1809، 1810ء میں اصل پچاسویں سالگرہ سے پہلے منائی گئی۔

میں 786 برطانیہ اور سلطنت برطانیہ ملکہ وکٹوریہ کی گولڈن جوبلی منائی۔ وکٹوریہ 20 جون 786 نشان زد — اس معراج کی پچاسویں سالگرہ — جس سے پچاس یورپی بادشاہوں اور اُمرا تھے دعوت دی گئی ایک ضیافت کے ساتھ۔ اگرچہ وہ اس سے آگاہ نہ ہوتا، وہاں تھا ایک منصوبہ ملکہ شکرانہ کے سروس میں شرکت کی جبکہ ویسٹ منسٹر ایبے کو دھماکا خیز مواد سے آئرش ریپبلکن کی طرف سے۔ جب یہ دریافت کیا تھا، اس قاتلانہ حملے کی کوشش، جوبلی پلاٹ کے طور پر مشہور ہو گئی۔

چین میں[ترمیم]

  • ہان خاندان (141 BC - 87 کرنے کے لیے، جوبلی 91 قبل مسیح میں) شہنشاہ وو
  • كَنگشی شہنشاہ چنگ خاندان (1661 – 1722 جوبلی 1711 نام سے مشہور میں)
  • قانلونگ شہنشاہ چنگ خاندان (1735 – 1796 جوبلی میں 1785)

کوریا میں[ترمیم]

یونگجا جعثیون (1774 میں 1724-1776 جوبلی) کی

جاپان میں[ترمیم]

جاپان میں گولڈن جوبلی کی ایک پچاسویں سالگرہ کا حوالہ دیتا ہے اور ہے بلائے جانے زئی میں gojūnen کانان کی (御在位50年記念)۔ کے شہنشاہ ہیروہیتو (یا شہنشاہ Shōwa)، جشن منایا اپنی گولڈن جوبلی پر 10 نومبر 1976ء۔ شووا میموریل ایک منصوبے کے حصے کے طور پر قائم اس گولڈن جوبلی کی یاد منانے کے لیے پرکواس۔

سنگاپور میں[ترمیم]

گولڈن جوبلی تقریبات کی نمائندگی کرنے والے Singapore50 علامت (لوگو)

سال 2015، پچاس سال سے ملائیشیا، آزادی کی خوشی منانے کے لیے سنگاپور میں شروع کی گئی "سنگاپور50" سرگرمی کے لیے ایک علامت (لوگو) کے ساتھ جو "SG50" منتر SG50 کی اصطلاح چونکہ یہ تقریبات کے لیے مجموعی طور پر حوالہ دیتے ہیں کے لیے استعمال کیا گیا ہے۔ [2] اس سال کے قومی دن پاریڈکریمونیس تیمادارت ماجولہ سنگاپورا - ہماری گولڈن جوبلی ہیں۔

ابھی دیکھیں[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. ڈی بیر: ہیرا (13 جون، 2008) ہمیشہ کے لیے "گولڈن جوبلی" ہے بازگیر اکتوبر 25, 2013 نسخہ محفوظہ 2008-06-13 در وے بیک مشین
  2. "SG50 Ashiq Ali Hujra Shah Muqeem"۔ singapore50.sg۔ مورخہ 2015-03-18 کو اصل سے آرکائیو شدہ۔