ہارون لپاپہ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

ہارون بن اسحاق لپاپہ( 1674ء- 1590ء) مشرقی ربی اور تالمودی کاتب اور عالم تھا۔ وہ مینسا ، ترکی کا پہلا ربی تھا اور بڑھاپے کی عمر میں سمیرنہ کے شہری معاملات میں قاضی تعینات کیا گیا۔ 1665ء میں، جب سباتائی زیوی تحریک اپنے عروج پر تھی، وہ ان چند راہبوں میں سے ایک تھا جس نے جھوٹے نبی کی مخالفت کرنے کی جرات اور تکفیر کی تھی۔ سباتائی زیوی اور اس کے پرستاروں نے اس کا جواب اسے معزول کرکے شہر چھوڑنے پر مجبور کرکے دیا اور اس کا دفتر اس کے ساتھی اور پرستار، حایم بینیوینسٹی کو دیا ۔ سباتائی کے قبول اسلام کے بعد، لپاپہ کو واپس بحال کر دیا گیا ۔

لپاپہ ابراہیم موتل کا شاگر اور سليمان الغازی کا داماد تھا۔ اس نے : بینی اہارون، جوابِ مسائل اور نویلائے (سمیرنہ، 1674ء)؛ تیشوبوٹ ، جوابِ مسائل، ( سالونیکا ، 1714ء) کے اباک دیراکیم میں شائع کردہ باروخ کالومیٹی، ید اہارون ، فہرست تلمود اور ربیائی ادب ( بن یعقوب، اذرہا - سیفریم دیکھیں )لکھے۔ دو دوسرے کام ر۔ یروہامکی ٹولدوتآدم وےچاواہ کی تشریح اور تلمودی کتابچوں پرمختلف حاشیوی شرحوں کا ایک مجموعہ شیطوت میکوباذوت،جن کا داؤد کونفورٹے اور ازولائے کی جانب سے ذکر کیا جاتا رہاہے۔ ایک گمنام رہبانی فیصلہ ، جس کی ترمیم ابراہیم پلاچی نے کی ابراہیم اذکر (سمیرنہ، 1889ء) میں اور کوبیز ال یاد میں سائمن برنفلڈ (شائع کردہ از مکیزے نردامن برلن، 1899ء) کو اس (ابراہیم لپاپہ)سے منسوب کیا جاتا ہے۔

یہودی دائرۂ المعارف کتابیات[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  •  اس مضمون میں شامل متن ایک اشاعت سے ماخوذ ہے جو اب دائرہ عام میں ہے: اِسیڈور سنگر؛ اور دیگر۔ (ویکی نویس.)۔ "Lapapa, Aaron b. Isaac"۔ یہودی دائرۃ المعارف۔ نیو یارک: فنک اینڈ ویگنلز کمپنی۔ "لپاپا، ہارون ب. اسحاق " . یہودی انسائیکلوپیڈیا . نیویارک: فاکک اور وگن .
  • "ترجمہ سکھلائی"۔