ہوو ٹو ٹرین یور ڈریگن (فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ہوو ٹو ٹرین یور ڈریگن
(انگریزی میں: How to Train Your Dragon ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ہدایت کار
ڈین ڈی بلائوس
کرس سینڈرز  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف فنٹاسی فلم،  بچوں کی فلم،  مہم جویانہ فلم،  مزاحیہ فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
فلم نویس
ڈین ڈی بلائوس
کرس سینڈرز  ویکی ڈیٹا پر (P58) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 98 منٹ  ویکی ڈیٹا پر (P2047) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ پیراماؤنٹ پکچرز[1]
میزانیہ 165000000 امریکی ڈالر[2]  ویکی ڈیٹا پر (P2130) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
باکس آفس
تاریخ نمائش 18 مارچ 2010
25 مارچ 2010 (جرمنی اور ہنگری)[3][4]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v379338  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0892769  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ہوو ٹو ٹرین یور ڈریگن (انگریزی: How to Train Your Dragon) ایک 2010 کی امریکی کمپیوٹر متحرک ایکشن فنسیسی فلم ہے جو 2003 میں اسی نام کی کریسیڈا کوول کی کتاب پر مبنی ہے ، جو ڈریم ورکس انیمیشن کے ذریعہ تیار کی گئی ہے اور پیراماؤنٹ پکچرز کے ذریعہ تقسیم کی گئی ہے۔ اس فلم کی ہدایتکاری کرس سینڈرس اور ڈین ڈی بلائس نے اسکرین پلے سے ڈیو ڈیوس ، سینڈرز اور ڈی بلوائس نے کی تھی۔ اور جے باروچیل ، جیرڈ بٹلر ، کریگ فرگوسن ، امریکہ فریرا ، جونا ہل ، کرسٹوفر منٹز پلاسی ، ٹی جے ملر ، اور کرسٹین وگ کی آوازوں پر ستارہ ہیں۔ یہ کہانی ایک افسانوی وائکنگ دنیا میں رونما ہوئی ہے جہاں ہِک اپ نامی ایک نوجوان وائکنگ نوعمر اپنے قبیلے کی ڈریگن خونی بننے کی روایت پر عمل کرنے کی خواہش مند ہے۔ آخر کار اس نے اپنا پہلا اژدہا ، نائٹ روش پر قبضہ کرنے کے بعد ، اور قبیلے کی قبولیت حاصل کرنے کے آخری موقع پر ، اسے پتا چلا کہ وہ اب اس اژدہا کو مارنا نہیں چاہتا ہے اور بجائے اس سے دوستی کرتا ہے ، یہاں تک کہ اسے ٹوتھلیس بھی کہتے ہیں۔

کہانی[ترمیم]

ایک دور دراز جزیرے پر واقع کلن برک کا وائکنگ گاوں پر ڈریگن کے ذریعہ اکثر حملہ ہوتا ہے ، جو مویشیوں ، مال کو نقصان پہنچانے اور جان کو خطرے میں ڈالنے والے جانور لے جاتے ہیں۔ گاؤں کا سردار ، اسٹوک دی واسٹ کا عجیب و غریب پندرہ سالہ بیٹا ہچکی ، ڈریگنوں سے لڑنے کے لئے بہت سخت اور کمزور سمجھا جاتا ہے ، لہذا اس کے بجائے وہ گاؤں کے لوہار کے ساتھ اپنی ملازمت کے تحت میکانی آلات تیار کرتا ہے ، حالانکہ ہچکی کی ایجادات اکثر بیک فائر ایک حملے کے دوران ، ہچکی نائٹ روش کو گولی مارنے کے لئے بولس لانچر کا استعمال کرتی ہے ، یہ ایک خطرناک اور نایاب اژدہا ہے جس میں سے بہت کم معلوم ہوتا ہے ، لیکن کوئی بھی اس پر یقین نہیں کرتا ہے ، لہذا وہ خود گرے ہوئے ڈریگن کی تلاش کرتا ہے۔ اسے جنگل میں اژدہا مل گیا ، اپنے جال میں الجھ گیا ، لیکن اسے مارنے کے لئے خود کو نہیں لاسکتا ، اور اس کے بجائے اسے آزاد کر دیتا ہے۔

اسٹوک ڈریگنوں کا گھونسلہ ڈھونڈنے کے لئے ایک بیڑے کو جمع کرتا ہے ، اور دوسرے نوعمروں ، فشلیگس ، سونوٹ آؤٹ ، جڑواں بچوں رفنٹ اور ٹفنٹ اور ایسٹرڈ کے ساتھ ڈریگن فائٹنگ کلاس میں ہچکی میں داخل ہوتا ہے ، جس پر ہچکی کو کچل پڑا ہے۔ ، تربیت کرنا جب وہ دور ہو۔ ہچکی جنگل میں واپس لوٹ گئی اور نائٹ روش کو ابھی بھی وہیں پائے ، جو ایک کوڑے میں پھنس گیا تھا اور اڑنے سے قاصر تھا کیونکہ ہچکی کے بولس نے غلطی سے اس کی دم کی پونچ کا آدھا حصہ پھاڑ دیا تھا۔ ہچکی نے مچھلی کی پیش کش کرکے اور اسے دانتوں کے پیچھے چھوڑنے کے بعد 'ٹوت لیس' کا نام دے کر ڈریگن سے دوستی کی۔ دانتوں سے بغل گیر ہونے کے لئے مجرم محسوس کرنا ، ہچکی نے ایک رگ اور مصنوعی مصنوعی فن تیار کیا ہے جس سے ڈریگن کو اڑنے کی اجازت ملتی ہے ، لیکن صرف ہچکی سواری کے ساتھ ہی مصنوعی جسم پر قابو پایا جاتا ہے۔

ہچکی ڈریگن کے طرز عمل کے بارے میں سیکھتی ہے جب وہ ٹوتھلیس کے ساتھ کام کرتا ہے ، اور تربیت کے دوران اس نے اسیر ڈریگن کو پوری طرح اور عدم تشدد کے ساتھ سرانجام دینے کے قابل ہوتا ہے ، جس سے اسے اپنے ساتھیوں کی ستائش حاصل ہوتی ہے لیکن اسسٹریڈ کو اس کے رویے پر تیزی سے حسد اور مشکوک ہونے کا باعث بنتا ہے۔ دریں اثنا ، اسٹوک کا بیڑا ناکام گھر پہنچ گیا ، حالانکہ اسٹیک کو ڈریگن کی تربیت میں ہچکی کی غیر متوقع کامیابی سے خوشی ملی ہے۔ ہچکی کو اس کی تربیتی کلاس کا فاتح سمجھا جاتا ہے ، اور اسے اپنے آخری امتحان کے لئے ڈریگن کو مارنا ہوگا۔ وہ ٹوت لیس کے ساتھ بھاگنے کی کوشش کرتا ہے ، لیکن ایسٹرڈ جنگل میں گھات لگا کر ڈریگن کو کھوجاتا ہے۔ ہچکی اسسٹریڈ کو سورج غروب ہونے والی پرواز کے لیتا ظاہر کرتی ہے کہ ٹوتھلیس دوستانہ ہے۔ جب آسٹرڈ ہچکی کو امتحان کی یاد دلاتا ہے تو ، ٹوتھلیس غیر متوقع طور پر جوڑی کو ڈریگن کے گھونسلے میں لے جاتا ہے ، جہاں انہیں ریڈ ڈیتھ نامی ایک زبردست اژدہا دریافت ہوتا ہے۔ چھوٹے ڈریگن خود کو کھائے جانے کے بدلے میں اسے براہ راست کھانا کھاتے ہیں۔ دونوں کو یہ احساس ہے کہ ڈریگن سختی کے تحت برک پر حملہ کر رہے ہیں۔ ایسٹرڈ گاؤں کو ان کی دریافت کے بارے میں بتانا چاہتا ہے ، لیکن ہچکی اس کے خلاف ٹوتھلیس کو بچانے کے لئے مشورہ دیتی ہے۔

اگلے ہی دن گاؤں میں واپس آنے پر ، ہچکی کو اپنے آخری امتحان میں ایک اسیر راکشس ڈراؤنے خواب ڈریگن کا سامنا کرنا پڑا۔ تاہم ، اسے مارنے کے بجائے ، وہ اسے ثابت کرنے کی کوشش میں اسے محکوم رکھنے کی کوشش کرتا ہے کہ ڈریگن پرامن ہوسکتے ہیں۔ جب اسٹیک نادانستہ طور پر ڈریگن کو حملہ کرنے پر طیش دیتا ہے تو ، ٹوتھلیس ہچکی کو بچانے کے لئے کوب سے فرار ہوجاتا ہے ، لیکن اس عمل میں وائکنگز نے اسے پکڑ لیا۔ ہچکی نے اتفاقی طور پر اسٹوک پر انکشاف کیا کہ ٹوتھلیس ڈریگنوں کے گھونسلے کا مقام جانتا ہے۔ ہچکی نے اپنے والد کو انتباہ کے باوجود کہ اسے موت کی موت کا سامنا کرنا پڑے گا ، اسٹوک نے اپنے بیٹے سے انکار کر دیا ، اور بطور گائڈ جہاز میں ٹوتھلیس سے جکڑے ہوئے گھونسلے کے لئے روانہ ہوا۔ وائکنگز کے رخصت ہونے کے بعد ، ہچکی تباہی مچ گئی ، لیکن ایسٹرڈ اسے اس احساس پر پہنچنے کا اشارہ کرتا ہے کہ اس نے دانتوں کو ہمدردی اور ہمدردی سے بچایا ، نہ کہ کمزوری سے۔ اس کے بعد ہچکی نے ٹوتھلیس کے پیچھے جانے اور اسے آسٹرڈ اور دیگر نوعمروں کے ساتھ بچانے کے اپنا اعتماد دوبارہ حاصل کرلیا ، اور تربیت والے ڈریگنوں سے دوستی کرنے کا طریقہ انھیں دکھاتا ہے۔

وائکنگ حملہ آوروں نے ڈریگن کا گھونسلہ تلاش کیا اور توڑ دیا ، جس کی وجہ سے زیادہ تر ڈریگن باہر نکل جاتے ہیں ، بلکہ ریڈ ڈیتھ کو بھی بیدار کرتے ہیں ، جو جلد ہی وائکنگز پر حاوی ہوجاتے ہیں۔ ہچکی ، ایسٹرڈ ، اور ان کے ساتھی شاگرد برک کے اسیران ٹریننگ ڈریگن پر سوار ہو کر ، آگ کی آگ فراہم کرتے ہیں ، اور ریڈ ڈیتھ کو بھڑکا رہے ہیں جبکہ ہچکی نے ٹوتھلیس کو آزاد کیا۔ ایسا کرتے وقت ہچکی تقریبا ڈوب گئی ، لیکن اسٹوک نے اپنے بیٹے کے ساتھ صلح کرتے ہوئے ان دونوں کو بچایا۔ ٹوتھلیس اور ہچکی نے اپنے پروں کی جھلیوں کو پنکچر کرکے ریڈ ڈیتھ کو تباہ کردیا اور پھر جانور کو دھوکہ دیا جس سے وہ منہ میں فائر بال کا گولیاں چلانے کے بعد نہیں کھینچ سکتا ہے۔ ٹوت لیس ہچکی کو ہلاک ہونے سے بچاتا ہے ، لیکن ہچکی اپنی بائیں بازو کی ٹانگ کھو دیتی ہے۔ ہچکی بیک پر واپس جاگ گئی ، جب اسے معلوم ہوا کہ گوبر نے اس کو مصنوعی اعضا بنادیا ہے ، اور اب اسے آسٹرڈ سمیت اس کے گاؤں نے بھی داد دی ہے ، جو اسے گاؤں کے سامنے چومتا ہے۔ برک نے ایک نئے دور کا آغاز کیا ، جس میں انسان اور ڈریگن ہم آہنگی میں زندگی گزار رہے ہیں۔

کاسٹ[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. http://catalog.afi.com/Film/66506-HOW-TOTRAINYOURDRAGON?sid=2bac247e-f45d-470f-97f5-c80ca87c0866
  2. ^ ا ب http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=howtotrainyourdragon.htm — اخذ شدہ بتاریخ: 3 اکتوبر 2010
  3. http://www.imdb.com/title/tt0892769/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 20 اگست 2016
  4. http://nmhh.hu/dokumentum/158992/2010_filmbemutatok_osszes.xlsx
  5. ^ ا ب پ ت "Viking-Sized Cast", How to Train Your Dragon Blu-ray
  6. ^ ا ب پ ت ٹ ث ج چ ح خ د ڈ ذ "How to Train Your Dragon (2010)". Behind the Voice Actors. اخذ شدہ بتاریخ 20 جولا‎ئی 2021. 
  7. "Gerard Butler Interview, Movies Online". July 22, 2009 میں اصل سے آرکائیو شدہ. 

بیرونی روابط[ترمیم]