برف جھیل

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
برف جھیل
Snow Lake under twilight.jpg
چاندنی کے نیچے برف کی جھیل
قسم جھیلبند طاس
پہاڑی جھیل
Monomictic
نکاسی طاس ممالکپاکستان
زیادہ سے زیادہ. لمبائی61 کلومیٹر (38 میل)
زیادہ سے زیادہ. چوڑائی16 کلومیٹر (9.9 میل)
سطح بلندی16,000 میٹر (52,000 فٹ)

برف جھیل ( اردو: برف جھیل ) ، یا لوپے لاؤ ، شمالی پاکستان کے گلگت بلتستان کے علاقے میں قراقرم پہاڑی سلسلے کا ایک اونچائی والا برفانی طاس ہے۔ [1] اس کے نام کے باوجود یہ جھیل نہیں ہے۔

اسنو جھیل سطح سمندر سے 16،000 فٹ (4،877 میٹر) بلندی پر واقع ہے ، اور اس کی چوڑائی تقریبا 10میل (16کلومیٹر ) ہے   ) ۔ یہ طاس بیافو اور ہسپار گلیشیروں کے سر پر واقع ہے ، جو ہسپار درہ سے مخالف سمتوں میں پھیلا ہوا ہے ، جو 61 میل (100کلومیٹر) برف کے دریا کی تشکیل کرتا ہے   جو قطبی خطوں سے باہر دنیا کے طویل ترین گلیشیر نظاموں میں شامل ہے۔

مشہور سیاح[ترمیم]

چاندنی کے نیچے برف کی جھیل

مارٹن کان وے ، جو پہلے غیر ملکی سیاح تھے ، نے سن 1892 میں اسنو جھیل کو نام دیا تھا۔ مارٹن کان وے نے اسنو جھیل کو اس طرح بیان کیا ہے "پہاڑوں کے بہترین نظارے کو دیکھنے کے لئے، یہ کبھی بھی میری نظر میں رہا ہے ، اور نہ ہی میں یقین کرتا ہوں کہ دنیا اس سے بھی بہتر ہوسکتی ہے۔" [2] تاہم ، سنو جھیل تک پہنچنا بہت مشکل ہے ، اور ہر سال صرف 200 ہی لوگ اس تک رسائی حاصل کرسکتے ہیں۔ [3] 1899 میں ، ولیم ہنٹر ورک مین اور فینی بلک ورک مین کی شوہر کی بیوی ٹیم آئی اور انہوں نے قیاس آرائی کی کہ برف جھیل قطبی خطوں میں پائی جانے والی آئس کیپ کی طرح ہوسکتی ہے ، جہاں سے گلیشیر ہر طرف سے بہہ جاتا ہے ، اور اس کی کل سائز کا اندازہ 300 مربع میل (116 مربع کلومیٹر) لگایا ہے۔

وہاں پہنچنا[ترمیم]

اسنو جھیل سے مشرق کی طرف

اسنو جھیل کا سفر عام طور پر اسکردو سے شروع ہوتا ہے ، جو اسلام آباد سے ہوائی جہاز یا جیپ کے ذریعے پہنچا جاسکتا ہے۔ اسکردو سے ، ایک جیپ مسافروں کو براڈو گھاٹی سے آسکول کے گاؤں لے جاتی ہے۔ آسکول کا سفر ابتدائی طور پر کے 2(K2) کی طرف بڑھتا ہے ، پھر شمال مغرب میں بیافو گلیشیر سے اسنو جھیل کی طرف موڑ دیتا ہے۔ واپسی میں نزول چڑھائی سے مختلف ہے ، وادی ہنزہ سے ہوتا ہوا گلگت میں اختتام پذیر ہوتا ہے ، جہاں سے ہوائی جہاز یا جیپ کے ذریعے اسلام آباد واپسی کا انتظام کیا جاسکتا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Ice and isolation in the Karakoram". 
  2. David Noland.
  3. David Noland.