بھوجپوری خطہ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
بھوجپوری خطہ
بھوجپور
 - خطہ - 
Bhojpuri Speaking Region in India.png

انتظامی تقسیم
ملک Flag of India.svg بھارت
Flag of Nepal.svg نیپال  ویکی ڈیٹا پر (P17) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم اعلیٰ اتر پردیش،  بہار  ویکی ڈیٹا پر (P131) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
قابل ذکر
زبان بھوجپوری اور ہندوستانی (ہندی-اردو) لہجے
Bhojpuri region.jpg

بھوجپوری علاقہ یا بھوج پور ایک علاقہ ہے جو شمالی ہندوستان میں بہار ، اتر پردیش اور نیپال کے باڑہ اور پارسا اضلاع کا احاطہ کرتا ہے۔ اس علاقے میں بھوج پوری زبان مادری زبان کے طور پر بولی جاتی ہے۔ بھوجپوری خطہ مغرب میں اودھ اور مشرق میں میتھلا سےملتا ہے۔ قدیم بہار کے سابقہ ضلع شاہ آباد کے اجینیا راجپوتوں نے بھوج پور ضلع کے شہر ارہ نامی شہر میں اپنا صدر مقام قائم کیا جہاں سے اس خطے کو یہ نام ملا۔

ثقافت[ترمیم]

اس خطے کی معاشی اور صنعتی نشوونما خاص طور پر ذات پات سے چلنے والی سیاسی لڑائی اور بہت بڑی آبادی کی وجہ سے رکاوٹ بنی ہوئی تھی۔ آج 19ویں صدی سے 20 ویں صدی کے ابتدا تک انگریزوں کے ذریعے یہاں سے بھیجے جانے والے متعدد ہندوستانی مزدوروں کی وجہ سے بھوجپور کی ثقافت آج بھی ٹرینیڈاڈ اور ٹوبیگو ، گیانا ، سرینام ، فجی ، ماریشیس اور جنوبی افریقہ میں موجود ہے۔ ، یہ مزدور پورونچل-بھوج پور خطے سے تعلق رکھتے تھے۔

اضلاع[ترمیم]

بھوجپوری زبان مغربی بہار ، مشرقی اتر پردیش کے اضلاع میں بولی جاتی ہے جسے نیپال کا صوبہ نمبر 2 ، پوروانچل اور درمیانی ترائی خطہ کہا جاتا ہے ۔ [1]

مزید دیکھیں[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Culture of Bhojpuri Region". 16 اپریل 2009 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 08 اپریل 2018. . Discover Bihar, official website of Bihar Tourism.

بیرونی روابط[ترمیم]