تاج خان کرانی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
تاج خان کرانی
معلومات شخصیت
تاریخ پیدائش 1500ء کی دہائی  ویکی ڈیٹا پر (P569) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تاریخ وفات سنہ 1566 (60–61 سال)  ویکی ڈیٹا پر (P570) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
شہریت Bengal Sultanate Flag.gif شاہی بنگلہ  ویکی ڈیٹا پر (P27) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اولاد نسل
خاندان کرانی خاندان  ویکی ڈیٹا پر (P53) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

تاج خان کرانی ( 1564-1566ء پر حکومت کیا) کرنانی خاندان کا بانی تھا ، وہ کرلانی - پشتون نسل کا ایک پشتون خاندان تھا جس نے بنگال ، اڑیسہ اور بہار کے کچھ حصوں پر راج کیا تھا۔

کردار[ترمیم]

تاج خان کرانی بنگال ، اڑیسہ اور بہار کے کچھ حصوں پر حکمرانی کرنے والے افغان نسل کے کارانی خاندان کا بانی تھا ۔

تاج خان پہلے افغان شہنشاہ شیر شاہ شوری کا ملازم تھا ۔ اس نے جنوب مشرقی بہار اور مغربی بنگال کے بڑے علاقوں پر قبضہ کیا۔ اس نے اس وقت کے بنگال کے سلطان کو مار ڈالا اور بنگال کا کنٹرول سنبھال لیا۔

تاج خان کا چھوٹا بھائی سلیمان خان کرنانی اس کا جانشین بنا۔


تاریخ[ترمیم]

تاج پشتون شہنشاہ شیر شاہ سوری کا سابق ملازم تھا۔ انتشار کے وقت اسلام شاہ سوری کی موت کے بعد ، پہلا قدم وہ اب آخری سور بادشاہ عادل شاہ سوری کے خلاف لڑ رہا تھا۔ عادل شاہ نے ہیمو کو آگرہ سے 40 کوس کے فاصلے پر ، چبرا مائو یا چھترماؤ کی لڑائی میں اسے شکست دینے کے لیے روانہ کیا۔ تاہم تاج سو ہاتھیوں کی فوج (ہلکا) کے خزانے پر قبضہ کرتے ہوئے فرار ہونے میں کامیاب ہو گیا اور پھر وہ اپنے بھائیوں ، عماد ، سلیمان خان اور خواجہ الیاس کے ساتھ ملنے کے لیے بھاگ گیا ، جنہوں نے گنگا کے کنارے اور خواص پور ٹانڈا میں متعدد اضلاع پر قبضہ کیا تھا ۔ اس کے بعد ، کرانی اور عادل شاہ کی لشکر گنگا کے مخالف کنارے پر ملے لیکن کچھ عرصے تک کوئی لڑائی نہ ہونے کے باوجود ، ہیمو کی طاقت آخر کار فاتح رہی۔ اس کے بعد تاج خان بنگال بھاگ گیا جہاں اس نے اس علاقے کی بین جماعتی صورت حال کی وجہ سے احتیاط سے کام کیا [1] ۔ دہلی پر دوسرے مغل بادشاہ ، ہمایوں کی فتح حاصل کرنے کے بعد ، تاج اپنے بھائی کے ہمراہ بنگال فرار ہو گیا ، اس نے جنوب مشرقی بہار اور مغرب کے ایک وسیع خطے پر قبضہ کرنے سے قبل ، بین السطور راستوں کی صورت حال کا بغور فائدہ اٹھایا اور غیاث الدین شاہ سوم کو قتل کیا۔ بنگال۔ اس طرح بنگال میں کرانی خاندان کی بنیاد رکھی گئی [2]

تاہم تاج اپنی فتح کے اسی سال میں مر گیا۔ تاج کے چھوٹے بھائی سلیمان خان کرانی نے ان کی جگہ لی۔

ماقبل 
Ghiyasuddin Shah III
کرانی خاندان
1564-1566
مابعد 
Sulaiman Khan Karrani

یہ بھی دیکھیں[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]