سیدی ابو مدین مسجد

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
سیدی ابو مدین مسجد
Sidi Boumediene Mosque
مسجد شعيب أبو مدين
Tlemcen, Sidi Boumediène.jpg
بنیادی معلومات
مقامتلمسان، الجزائر
مذہبی انتسابسنی اسلام
ملکالجزائر
تعمیراتی تفصیلات
نوعیتِ تعمیرمسجد
بانیمرین سلسلہ شاہی
تاریخ تاسیس1339

سیدی ابو مدین مسجد ( عربی: مسجد شعيب أبو مدين ) یا عبادت گزاروں کی مسجد ( عربی: مسجد العباد ) تلمسان، الجزائر کا ایک تاریخی اسلامی مذہبی کمپلیکس ہے ، جو بااثر صوفی بزرگ ابو مدین کے لیے وقف ہے۔ ابو مدین سیویل سے تعلق رکھنے والا تھا اور اس نے المغرب کے خطے میں تصوف کے پھیلاؤ میں بہت تعاون کیا تھا۔

کمپلیکس[ترمیم]

اس کمپلیکس میں مسجد ،مدرسہ اور ترکی حمام سمیت متعدد دینی عمارتیں ہیں۔ اس مسجد کی بنیاد مراکش کے مرین شاہی حکمرانوں نے 1339 میں رکھی تھی اور یہ کمپلیکس سیدی الحلاوی مسجد سے مشابہت رکھتا ہے جو اس کی شکل میں 1335 میں تعمیر کیا گیا تھا۔ مدرسہ کی بنیاد مسجد کے آٹھ سال بعد رکھی گئی تھی ، جہاں ابن خلدون نے ایک بار پڑھایا تھا۔ [1] دارالسلطان محل بھی اسی کمپلیکس کے نچلے حصے میں قائم ہوا تھا ، جہاں سلطان مسجد کے دورے کے دوران ٹھہرے تھے۔ [2]

فن تعمیر[ترمیم]

اس مسجد میں مرکزی دروازہ ہے جو کئی دیگر موری فن تعمیروں سے ملتا ہے جیسے قرطبہ سے قیروان ۔ دروازہ پینٹنگز کی گیلری کی طرف بھی جاتا ہے۔ گنبد کے سب سے اوپر مقرنہ موجود ہے۔ یہ ان سیڑھیوں تک جاری رہتی ہے جو پیرٹا ڈیل سول ، ٹولیڈو سے ملتے جلتے ہیں۔ لکڑی کے دروازے پیتل کے ساتھ سجے ہیں اور وہ درمیان میں فاؤنٹین کے ساتھ شاہ کی طرف جاتا ہے اور اس کے چاروں طرف راہداریوں اور نماز ہال سے گھرا ہوا ہے۔

تصاویر[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Madrasa Sidi Abu Madyan. Archnet. Retrieved January 7, 2018.
  2. Dar al-Sultan. Archnet. Retrieved January 9, 2018.

کتابیات[ترمیم]

  • جارجز ماریس ، لارچائچر مِسلمین ڈی آکسیڈنٹ ، تیونسی ، ایلگیری ، ایسپگین ایٹ سسلی ، پیرس ، آرٹس اور مٹیئرز گرافیکس ، 1954 ، صفحہ 267
  • جارجز ماریس ، لیس وائلس ڈارٹ کالبرس۔ ٹیلسمین ، éd. ڈو ٹیل ، بلیڈا ، 2003 ، روڈ۔ ڈی لوورج پارو این 1950 à لا لائبریری رینارڈ (پیرس)