اسور بن سام

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے

اسور ( אַשּׁוּר سام کا دوسرا بیٹا تھا ، سام ،نوح کا بیٹا تھا۔ اسور کے بھائی عیلام ، ارفکسد ، لود اور ارم تھے ۔

بحر مردار طومانیوں کی دریافت سے پہلے ، اس بارے میں علمی حلقوں میں تنازعہ پیدا ہوا تھا کہ آیا اسور یا نمرود نے اسنوین کے شہر نینواہ ، ریزن ، رہوبوت-آئر اور کلہہ تعمیر کیے تھے ، کیونکہ اسور نام اس شخص اور ملک دونوں کا حوالہ دے سکتا ہے ( Genesis 10:8–12 اے وی اور Genesis 10:8–12 ایس وی)۔ [1] سر والٹر ریلیے نے اپنی تاریخ کی دنیا (سن 1616) میں اس سوال کے سلسلے میں ماضی کے وظائف کی تلاوت کے لئے متعدد صفحات وقف کردیئے تھے کہ آیا یہ نمرود تھا یا اسور ہی تھا جس نے اسوریہ میں شہر تعمیر کیے تھے۔ [2] جے پی ایس تنخ 1917 اور 1611 کنگ جیمز بائبل دونوں نے پیدائش 10: 11-12 کے سیپٹواجنٹ اور والگیٹ تراجموں کی زبان کو واضح کیا ہے ، جس نے واضح طور پر اسور کو نینواہ ، رحبووت ، کلاہ ، اور رسن شہروں کا بانی تسلیم کیا تھا۔

بحیرہ مردار کے طومار میں پائے جانے والے 15 جابلیوں کے طومار سے تصدیق شدہ کتاب جویلیز کے گیج ورژن نے تصدیق کی ہے کہ پیدائش 10: 8–12 میں لڑی گئی زمینوں کو اسور سے الگ کردیا گیا تھا۔ [3] جبلیس 9: 3 ریاستیں ،

"اور اسور کے لئے دوسرا حصہ نکلا ، اسور اور نینواہ اور شنار کی تمام سرزمین اور ہندوستان کی سرحد تک اور یہ ندی پر چڑھتا اور پھسل گیا۔" [4]

پہلی صدی کے جوڈیو رومن مورخ فلویس جوزفس بھی مندرجہ ذیل بیان دیتے ہیں۔

"اسور نینواہ شہر میں رہتا تھا اور اس نے اپنے مضامین کا نام اسوریوں کا نام لیا ، جو دوسروں سے کہیں زیادہ خوش قسمت قوم بن گئی" (نوادرات ، i ، vi ، 4)۔

اسور ، تکوہ کا باپ[ترمیم]

ایک اور اسور ، جو تکوہ کا باپ تھا ، 1 تاریخ 4 میں یہوداہ کی اولاد میں سے ایک کے طور پر ذکر کیا گیا ہے۔. [5]

بیویاں[ترمیم]

ہیلہ اسور کی پہلی بیوی تھی اور ناراہ ان کی دوسری بیوی تھی۔[حوالہ درکار] " نَاراہ " نام کا مطلب عبرانی زبان میں "لڑکی" یا "پہلی" ہے۔ ناراح یہوداہ کے قبیلے سے تھی اور اس نے احزام ، ہیفر ، تیمینی اور ہاہشتری کو جنم دیا ( 1 کرم 4: 5 ، 6)۔

مزید دیکھو[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Samuel Shuckford؛ James Talboys Wheeler (1858)، The sacred and profane history of the world connected، 1، صفحات 106–107 
  2. Walter Raleigh, History of the World p. 358–365
  3. VanderKam, "Jubilees, Book of" in L. H. Schiffman and J. C. VanderKam (eds.), Encyclopedia of the Dead Sea Scrolls, Oxford University Press (2000), Vol. I, p. 435.
  4. "Jubilees 9". www.pseudepigrapha.com. اخذ شدہ بتاریخ 17 نومبر 2017. 
  5. Wikisource-logo.svg ہاربرمان، چارلس، ویکی نویس (1913). "Assur (2)". کیتھولک انسائکلوپیڈیا. نیو یارک: رابرٹ اپلیٹن کمپنی.