اطالوی صومالی لینڈ روپیہ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
چار بیسہ
Vittorio Emanuele III; below L. GIORGI (Luigi Giorgi, engraver) Denomination and date in four lines.
Æ; Rome mint, 1909

1909 سے 1925 تک صومالی روپیا (جمع: روپی ، صومالی : روپیا) اطالوی صومالی لینڈ میں کرنسی تھی۔ اسے 100 بیسہ میں تقسیم کردیا گیا (واحد: بیسہ، صومالی: بيزا).

تاریخ[ترمیم]

1909 اور 1910 کے درمیان صومالی روپیا متعارف کرایا گیا تھا۔ سب سے پہلے ، بیسیہ میں نامزد کردہ کانسی کے سکوں کو متعارف کرایا گیا ، اس کے بعد 1910 میں روپیہ میں چاندی کے نقش نمایاں تھے۔ روپیا نے متعدد کرنسیوں کی جگہ لی تھی ، جن میں ماریہ تھریسا تھلر اور ہندوستانی روپے شامل تھے ، جس کے برابر تھے۔ اس روپیا کی جگہ اطالوی صومالی لینڈ لیرا نے یکم جولائی ، 1925 ، اور 30 جون ، 1926 ء کے مابین عبوری دور کے دوران [1] 8 لیرا = 1 روپیا کی شرح سے تبدیل کیا۔

روپیا کی جگہ لے جانے کے بعد سے ، متعدد کرنسیوں نے اطالوی صومالی لینڈ کے بارے میں گردش کرلی ہے ، جس میں اطالوی مشرقی افریقی لیرا ، مشرقی افریقی شلنگ ، اطالوی صومالی لینڈ صومالیہ اور صومالی شلنگ شامل ہیں۔

سکے[ترمیم]

سن 1909 میں ، کانسی کے سکے 1 ، 2 اور 4 بیسہ کی مالیت میں متعارف کروائے گئے تھے۔ ان کے بعد ، 1910 میں ، چاندی کے ساتھ ، ¼ اور 1 روپیا۔ چاندی کے سککوں کو وہی نرخ بنایا گیا جو ہندوستانی روپے کی تھیں۔ چاندی کے سککوں کو 1921 تک مارا گیا تھا ، اس کے بعد کانسی کا مقابلہ 1924 تک جاری رہا۔

بینک نوٹ[ترمیم]

اٹلی کے صومالی لینڈ سے متعلق پہلی پہلی کرنسی 1893 سے 1896 کے درمیان جاری کیا گیا تھا ، زنزیبار میں اٹلی کے سابق قونصل ، ونسنزو فلونوارڈی کے ذریعہ چلائی جانے والی نجی تجارتی کمپنی ، وی فلونارڈی اینڈ کمپنی نے جاری کی تھی۔ فلونارڈی کے 5 روپیا نوٹ پروموشنل نوٹ تھے جن کا مقصد اٹلی کے صومالی لینڈ میں پھرتی کرنسیوں کو تبدیل کرنا نہیں تھا ، جس میں ہندوستانی روپیہ اور ماریہ تھیریسا تھلر شامل تھے۔ [2] 1920 میں بنکا ڈیٹالیا کے ذریعہ سرکاری بینک نوٹ متعارف کروائے گئے تھے۔ یہ نقد سرٹیفکیٹ ( بونی ڈی کاسا ) 1 ، 5 اور 10 روپیوں کے فرقوں میں تھے۔ 10 اور 20 روپی چھاپے گئے لیکن جاری نہیں ہوئے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. http://www.pjsymes.com.au/articles/somalia(part1).htm The Banknotes of Somalia by Peter Symes
  2. Linzmayer، Owen (2012). "Italian Somaliland". The Banknote Book. San Francisco, CA: www.BanknoteNews.com. 

بیرونی روابط[ترمیم]

سانچہ:N-start سانچہ:N-before سانچہ:N-currency سانچہ:N-after

سانچہ:N-before |}