مغربی آئرین روپیہ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

روپیہ مغربی آئرین (پہلے مغربی نیو گنی) کی 1963 اور 1973 کے درمیان ایک الگ کرنسی تھی. اس نے ویسٹ نیو گنی گولڈن کو مساوی طور پر تبدیل کیا اور 1 انڈونیشین روپیہ 1 ویسٹ آئرین روپیہ = 18.9 انڈونیشی روپیہ کی شرح سے اس کی جگہ لے لی۔

تاریخ[ترمیم]

نیدرلینڈ نیو گنی میں ڈچوں کی موجودگی اس معاہدے کے بعد ہی 1949 میں انڈونیشیا سے ڈچوں کے انخلا کے لئے بات چیت کے بعد اختلاف رائے کا باعث رہی تھی۔ ڈچ انڈونیشیا کے کنٹرول کو ختم کرنے کے لئے تیار نہیں ، اس کے بجائے پاپوا ریاست قائم کرنے کو ترجیح دیتے ہیں۔ انڈونیشی باشندوں نے بالآخر 17 اگست 1960 کو ڈچ کے ساتھ سفارتی تعلقات منقطع کردیئے۔ صوبے کی حیثیت سے متعلق انڈونیشیوں کی بغاوت اور الجھن کی وجہ سے ، اقوام متحدہ نے یکم اکتوبر 1962 کو اقوام متحدہ کے عارضی ایگزیکٹو اتھارٹی کے ماتحت مغربی نیو گنی کے طور پر کنٹرول حاصل کرلیا۔ یکم مئی 1963 کو ، یو این ٹی ای ای نے اس بات پر اتفاق کیا کہ اس صوبے کو انڈونیشیا منتقل کیا جائے گا ، کیونکہ انڈونیشیا کا ایک صوبہ آئرین بارات (ویسٹ آئرین) تھا۔ٹدٹہشفنشنشنشنےش رٹنغ وردرش ود رٹن ٹرفنرغ ونرفش دنرفش ٹنےفش ٹرنےش رٹلنےغ ٹرنے نےغ

سکورنو کے صدارتی فرمان کے ذریعہ ، یکم مئی ، 1963 کے دن ، موجودہ نیدرلینڈ نیو گائنی گلڈن کو واپس لے لیا جانا تھا ، جسے مساوی طور پر تبدیل کیا گیا تھا ، جس میں حکومت کی طرف سے جاری سکے ، حکومت 1 اور 2½ روپیا نوٹوں کے ساتھ ، بڑے مالیت والے نوٹ جاری کیے جانے تھے بینک انڈونیشیا (حکومت کے درمیان ایک ہی ڈویژن (عرف خزانے کے نوٹ) اور بینک نوٹ جیسے انڈونیشی روپیہ کے لئے موجود ہے)۔ چونکہ مغربی آئرین روپیا گلڈین کی جگہ لے رہا تھا ، جو انڈونیشیا کے روپیا سے کہیں زیادہ مضبوط کرنسی تھا ، لہذا ایرانی کرنسی کی قدر کو برقرار رکھنے کے لئے ، انڈونیشیا کی کرنسی آئرین میں درست ٹینڈر نہیں تھی۔ رنش فنے فنےش ونےش فنےش نفےش نفے

انڈونیشیا میں ہائپر انفلیشن (جس سے علیحدہ مالیاتی پالیسی اور کرنسی کی وجہ سے ، آئرین کو تکلیف نہیں پہنچی ، اگرچہ مہنگائی اب بھی موجود تھی) ، دسمبر 1965 میں قومی کرنسی کی ایک ہزار سے ایک قدر کی کمی کی ضرورت تھی۔ یہ 13 دسمبر 1965 کے صدارتی فرمان کا ارادہ تھا کہ 'روپیہ بارو' (نیا روپیہ) تمام انڈونیشیا کی متفقہ قومی کرنسی بن جائے ، جو آریئن بارات کے روپئے کے برابر تھا۔ تاہم ، اس کے نتیجے میں 15 ستمبر 1966 کو ، انڈونیشیا سے آنے والے انڈونیشی روپیہ کو واپس بلا کر ، آئرین رقم کی جواز بحال ہوگئی۔ رنش رٹفنےغ فنےغ نےش لسغ لسغ لس نسے س

انڈونیشین روپیہ آخر کار 18 فروری 1971 کو آئرین میں قانونی ٹینڈر ہوا۔ موجودہ آرین بارات کا پیسہ مئی 1971 سے 1 آئرن بارات روپیہ سے 18.9 انڈونیشی روپیہ کی شرح سے بدلا جاسکتا تھا۔ اس طرح اس وقت انڈونیشین روپیہ کے 1 $ امریکی ڈالر کی باضابطہ زر مبادلہ کی شرح کو دیکھتے ہوئے ، یہ دیکھا جاسکتا ہے کہ آرین بارات روپیہ بالآخر 0.01 امریکی ڈالر کے برابر تھا۔ نیدرلینڈ نیو گیانا گلڈن ، جو ڈچ گلڈر کے برابر تھا ، 1963 میں اصل تبدیلی کے وقت 3.62 امریکی ڈالر سے بدلا گیا تھا۔ ڈالر کے مقابلے میں اس وجہ سے 8 سالوں میں کرنسی کی اپنی قیمت کا 82٪ ختم ہوگیا۔ لنغش ےلسےش نغش

آئرین بارات روپیہ مزید 2 سال کے لئے ، 1 اپریل 1973 تک ، قانونی ٹینڈر کے طور پر ، انڈونیشیا کے روپیا کے ساتھ ساتھ گردش کرتی رہی۔

سکے[ترمیم]

سکے 1 ، 5 ، 10 ، 25 اور 50 سین کے فرقوں میں جاری کیے گئے تھے۔ سب ایلومینیم میں ٹکسال کیے گئے اور تاریخ 1962 میں۔ رائو کے لئے جاری کردہ افراد کے برعکس (دیکھیں ریو روپیہ ) ، ان کا کوئی کنارے کا نوشتہ نہیں تھا۔

بینک نوٹ[ترمیم]

بینک انڈونیشیا کے نوٹوں کو انڈونیشیا کے پرنٹر پی این پرجیجتیکن کیباجوران نے "1960" کی تاریخ سے زیادہ پرنٹنگ "آئرین بارات" کے ذریعہ 5 ، 10 ، اور صدر سوکرنو کی تصویر والی 100 روپیہ کے ساتھ چھاپی تھی۔ سرکاری نوٹ کو "1961" میں "آئرین بارات" کے ساتھ 1 اور 2½ روپیا فرقوں میں زیادہ پرنٹ ملا تھا۔

قریب ایک جیسے ، لیکن حد سے زیادہ پرنٹ کے لئے ، پہلے ہی ریو روپیا کے لئے پانچوں نوٹوں کے ورژن جاری کردیئے گئے تھے ، جبکہ وہی پانچوں نوٹ (مائنس اوور پرنٹ) بھی 1965 میں انڈونیشیا کے روپیا کے نام سے گردش کیے گئے تھے (تن تنہا 1 اور 2½ روپیا نوٹ تھے) redated، "1964")۔

سبز (1) اور نیلے (2½) نوٹوں کی مختلف شکلیں شمالی بورنیو میں جاری کرنے کا ارادہ تھیں ، جسے انڈونیشیا نے اس وقت خطے میں بجلی کے خلاء کی وجہ سے اپنے علاقے میں ممکنہ توسیع کے طور پر دیکھا تھا۔

بیرونی روابط[ترمیم]

  • [1] 'مغربی آئرین علاقہ اور رائو جزیرے برائے خصوصی انڈونیشیا' ، بینک انڈونیشیا

سانچہ:N-start سانچہ:N-before سانچہ:N-currency سانچہ:N-after |}