ریاو روپیہ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

روپیہ 1963 اور 1964 کے درمیان ریو جزیرہ نما کی ایک الگ کرنسی تھی۔ اس نے ملایا اور برطانوی بورنیو ڈالر کی برابری کی جگہ لے لی اور اس کی جگہ انڈونیشین روپیہ نے 1 ریو روپیا = 14.7 انڈونیشی روپیہ کی شرح سے لے لی۔

تاریخ[ترمیم]

ریائو ، اگرچہ ڈچ اور انڈونیشیا کے علاقے کا ایک حصہ ہے ، لیکن معاشی طور پر ہمسایہ ملایا کے زیر اثر تھا۔ [1] اس خطے میں اپنے مالی حصص کی تصدیق کے لئے ، 15 اکتوبر 1963 کو ملایا اور برطانوی بورنیو ڈالر (گردش کرنسی) کی جگہ انڈونیشیا سے جاری کرنسی ، ریائو روپیا ، کو تبدیل کرنے کے لئے ایک فرمان منظور کیا گیا جس نے ڈالر کی برابری کی جگہ لے لی۔ اگرچہ روپیہ ظاہری شکل میں انڈونیشیا کے روپیہ سے ملتا جلتا ہے ، لیکن اس کی قیمت بہت زیادہ تھی۔ یکم نومبر 1963 سے ملایا کی کرنسی نکالی گئی۔ ریائو روپیہ انڈونیشی روپیہ کے ساتھ غیر ملکی کرنسی کے طور پر بدلا جاسکتا تھا۔

ریاو روپیا مغربی آئرین روپیہ (جو مئی 1963 ء سے 1971 ء تک گردش کرتے تھے) کے مقابلے میں بہت کم زندگی گزار رہا تھا ، اور ، 1 جولائی 1964 ء سے نافذ ہونے والے صدارتی فرمان کے مطابق ، ریائو روپیہ اب کوئی جائز کرنسی نہیں رہا تھا ، جس کی جگہ انڈونیشی روپیہ کی جگہ تھی۔ شرح 1 ریائو روپیہ = 14.7 انڈونیشی روپیہ۔ [2]

سکے[ترمیم]

سکے 1 ، 5 ، 10 ، 25 اور 50 سین کے جاری کیے گئے تھے۔ سب ایلومینیم میں ٹکسال کیے گئے اور تاریخ 1962 میں۔ انہوں نے اپنے کنارے پر شناختی نوشتہ "کیپولان ریائو" اٹھا لیا (سی ایف۔ مغربی آئرین روپیہ # سکے

بینک نوٹ[ترمیم]

بینک انڈونیشیا کے نوٹوں کو انڈونیشیا کے پرنٹر پی این پرجیجتیکن کیباجوران نے "1960" کی تاریخ 5 ، 10 اور 100 روپیہ کی حد سے زیادہ پرنٹ 'ریائو' کے ساتھ چھاپی تھی ، یہ سب صدر سکارنو کی تصویر رکھتے تھے لیکن رنگ اور دیگر ڈیزائن اختلافات کے ساتھ۔ انڈونیشیا (اور اس سے پہلے نیدرلینڈز انڈیز ) کے قانون کے تحت کم تر فرق کے نوٹ ، انڈونیشیا کی حکومت کی طرف سے جاری کردہ استحقاق تھے ، اور ریائو کے لئے "1968" کی تاریخ 1 اور 2 میں روپیہ فرقے سے زیادہ پرنٹ "ریائو" لگا۔

شناختی نوٹ ، لیکن زیادہ پرنٹ کے لئے ، مغربی آئرین روپیہ کے لئے 1964 میں استعمال ہوئے تھے۔ ریاو میں جاری پانچ نوٹ ، 5 ، 10 ، اور 100 روپیہ نوٹ ، مائنس "ریائو" اوور پرنٹ ، نیز 1 اور 2½ روپیا نوٹ ڈیزائن ، "1964" کو ، پھر 1965 میں بھی انڈونیشی روپیہ نوٹ کے طور پر استعمال ہوئے۔

سبز (1) اور نیلے (2½) مختلف قسم کے 1 اور 2 var نوٹ بھی چھاپے گئے تھے ، جس کا ارادہ شمالی بورنیو میں جاری کرنا تھا ، جسے انڈونیشیا نے اس وقت خطے میں بجلی کے خلا کی وجہ سے اپنے علاقے میں ممکنہ توسیع کے طور پر دیکھا تھا۔ .

بیرونی روابط[ترمیم]

سانچہ:N-start سانچہ:N-before سانچہ:N-currency سانچہ:N-after |}