تبادلۂ خیال صارف:TheAafi

    آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے

    پابندی ختم[ترمیم]

    میں نے وعدہ کر لیا ہے کہ صرف ایک صفحہ رشید حسرت برقرار رکھ کر میں خود بھی اپنے دیگر سارے صفحے ختم کرنا چاہتا ہوں۔ لیکن جہاں بھی ترمیم کی کوشش کرتا ہوں پابندی آڑے آ جاتی ہے۔ از راہِ مہربانی پابندی اٹھائی جائے۔ 119.160.116.96 10:41، 13 فروری 2022ء (م ع و)

    جرنلسٹ انورشاہ اورکزئی[ترمیم]

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته...میں پاکستان سے ہوں جامعہ حقانیہ اکوڑہ خٹک دیوبند ثانی کا فاضل ہوں.عاقب انجم بھائی میں نے کئی بار انورشاہ اورکزئی کا صفحہ بنایا اردو ویکیپیڈیا پر اورانگلش ویکیپیڈیا پر لیکن حذف کردیا جاتا ہے کیا وجہ ہے؟حالانکہ انورشاہ اورکزئی مشہور جرنلسٹ ہے۔ — سابقہ غیر دستخط شدہ تبصرہ بدست 103.103.43.113 (تبادلۂ خیالشراکتیں)

    103.103.43.113۔ جہاں تک آپ کے صفحہ ابو سہیل کی بات ہے، تو یہ یک سطری ہے اور اس میں معروفیت کی کوئی دلیل ہے اور نہ کوئی قابل اعتبار حوالہ جات۔ ویکیپیڈیا پر کسی بھی مضمون کو لکھنے سے قبل براہ مہربانی وپ:معروفیت پڑھ لیں، اور خلاصے کے طور پر ویکیپیڈیا:حیات، کائنات اور ہر شئے کا جواب کو پڑھیں۔ کوئی صحافی کتنا مشہور ہے، اس سے اس کی معروفیت ثابت نہیں ہوتی۔ ─ حضرت عافی (تبادلۂ خیال) 07:20، 28 فروری 2022ء (م ع و)

    جیڈن یون زینگ کھائی[ترمیم]

    آسلام علیکم عافی، ہہ پیج جیڈن یون زینگ کھائی نوٹبل صفحہ تھا، اور میرے نزدیک WP:MUSICIAN کو کوالیفائی کرتا ہے۔ اور یہ صفحہ کسی طور پر spammy نہیں تھا۔۔ براہ مہربانی اس کے خذف کیے جانے پر نظر ثانی کریں۔ شکریہ۔ Abdulhaseebatd (تبادلۂ خیالشراکتیں) 13:04، 25 اپریل 2022ء (م ع و)

    وعلیکم السلام۔ اگر آپ یہ بات واضح کردیں کہ یہ بندہ معروفیت کی اس گائڈلائن کو پاس کرتا ہے، تو میں صفحہ بحال کردوں گا، لیکن فی الوقت ایسا کچھ مجھ نہیں لگ رہا۔بہت شکریہ۔ ─ عافیؔ (تبادلۂ خیال) 18:02، 26 اپریل 2022ء (م ع و)
    TheAafi تو آپ میری بات سے اتفاق کرتے ہیں کہ یہ صفحہ کسی طور پر بھی "spam" نہیں تھا، اور نہ ہی "speedy deletion" کا مجاز نہیں تھا۔ اگر آپ کو مطلقہ صفحہ کی معروفیت کی گائیڈ لائن کو پاس یا فیل ہونے پر شک تھا تو آپ قوانین و روایات کے تحت کسی طور پر خود صفحہ کو حذف نہیں کرسکتے بلکہ اس کو WP:AfD میں لے جا سکتے تھے۔ براہ مہربانی اپنے سابقہ فیصلے پر نظر ثانی کریں۔ شکریہ Abdulhaseebatd (تبادلۂ خیالشراکتیں) 08:56، 20 مئی 2022ء (م ع و)
    اس سلسلے میں تقریباً چھ سال پہلے سے اشتہار بازی کا کام چل رہا ہے اور مجھے اس مضمون سے معروفیت کا ہی مسئلہ نہیں؛ اگر وہ ہوتا تو فوری حذف شدگی درست عمل نہیں. کئی چیزیں اس مضمون کو اسپیم کا حصہ بناتی ہیں. کیا آپ بتاسکتے ہیں کہ آپ کا زینگ کھائی سے کیا تعلق ہے؟ — ─ حضرت عافی موبائل پر (تبادلۂ خیال) 09:09، 20 مئی 2022ء (م ع و)
    میرا اس صفحہ کے ساتھ وہ ہی تعلق جو ان تمام صفحات کے ساتھ ہے۔ میں نے یہ تمام صفحات لکھے ہیں، اور انکا جائز دفاع میرا حق ہے۔ کیا آپ مجھ پر اس جملے کا مطلب واضح کرسکتے ہیں؛ "اس سلسلے میں تقریباً چھ سال پہلے سے اشتہار بازی کا کام چل رہا ہے"؟ اور کیا آپ مجھے اُن کئ چیزوں میں سے چند ایک کا بتا سکتے ہیں جو اس صفحہ کو فوری خذف کردیے جانے کے میعار پر پورا اترنے میں آپکی مددگار ہوئیں؟ Abdulhaseebatd (تبادلۂ خیالشراکتیں) 13:12، 20 مئی 2022ء (م ع و)

    یوتھ انسٹی ٹیوٹ آف ٹیکنالوجی[ترمیم]

    یوتھ انسٹی ٹیوٹ آف ٹیکنالوجی کو حذف کرنے سے پہلے اس کا تاریخچہ تو چیک کر لیتے۔ اس پر بات چیت ہو چکی تھی۔ آپ اب براہ راست کوئی صفحہ حذف کیا کریں بلکہ انہیں حذف شدگی کے نامزد کیا کریں۔ جن پر اکثریتی رائے حذف کی ہو بس انہیں ہی حذف کیا کریں۔--امین اکبر (تبادلۂ خیالشراکتیں) 17:35، 26 اپریل 2022ء (م ع و)

    @امین اکبر:، بات دراصل یہ ہے کہ اس صفحے کا لنک میرے پاس بین الویکی اینٹی۔ اسپیم میں آیا تھا، جس کہ وجہ سے میں نے اسے حذف کیا، لیکن جوں ہی فیصل صاحب نے مجھےتوجہ دلائی کہ یہ صفحہ نبح بندی سے ہو کر کے گزرا ہے، اور یہ کہ کلی طور پر یہ صفحہ اسپیم میں شامل نہیں ہے، میں نے اسے بحال کرنے والا تھا، لیکن وہ آپ کرچکے۔ مجھے اس بات کا احساس ہے کہ مجھے اسے جلد بازی سے حذف نہیں کرنا چاہیے تھا، جس کا اب سے بھرپور خیال رکھا جائے گا۔ بین الویکی اسپیم کے حامل صفحات کے لیے نبح بند نہ تومناسب جگہ ہے اور نہ اردو ویکیپیڈیا پر ایسا کوئی مقام ہے جہاں ایسے صفحات/صارفین پر تبصرے کیے جائیں۔ ہاں، جیسا میں نے اس صفحہ اور دیگر صفحات سے متعلق اپنی بین الویکی جواب دہی میں کہا کہ میں نے فقط ان صفحات کو حذف کیا ہے جو UA85 spam کے مکمل طور سے وابستہ ہوں، اور بقیہ صفحات جو معروفیت پر کھرے نہیں اترتے ان کو حذف شدگی کے لیے نامزد کرکے اردو ویکیپیڈیا کمیونیٹی کی رائے سے ہی رکھا جائے گا یا حذف کیا جائے گا۔ امید ہے کہ میرے اس جواب سے آپ کو تسلی ہو۔ بروقت تنبیہ کے لیے شکریہ۔ تنبہیات ہی وہ چیز ہے جن سے یہ دائرہ کئی سارے صارفین مل کر سنبھالتے ہیں۔ ─ عافیؔ (تبادلۂ خیال) 17:57، 26 اپریل 2022ء (م ع و)

    درخواست[ترمیم]

    بند کیوں کردیا گیا؟ آگے سے خیال رکھا جائے گ مولانا سید ایمان احمد (تبادلۂ خیالشراکتیں) 16:27، 6 جولائی 2022ء (م ع و)

    @مولانا سید ایمان احمد: ویکیپیڈیا ایک دائرتہ المعارف ہے اور اس میں اشتہاربازی کے لیے کوئی جگہ نہیں۔ صارفی صفحہ میں کوئی بھی صارف خود سے متعلق کچھ معلومات ےتحریر کرتا ہے لیکن وہاں بھی پرموشن اور اشتہاربازی کی کوئی جگہ نہیں۔ اس وجہ سے میں نے آپ کے صارفی صفحہ پر تمام مواد کو حذف کردیا۔ آپ پھر سے اپنے بارے میں وہاں لکھ سکتے ہیں لیکن یاد رہے کہ اس سے آپ خود کے بارے میں اشتہاربازی نہ کریں۔ شکریہ۔ ─ عافیؔ (تبادلۂ خیال) 05:59، 7 جولائی 2022ء (م ع و)

    صفحہ منتقلی کی درخواست[ترمیم]

    السلام علیکم و رحمۃ اللّٰہ و برکاتہ جناب عافی صاحب! آپ سے ایک گزارش ہے کہ صفحہ اوڈیشا کو اڈیشا کی جانب منتقل کر کے اڈیشا کے نام سے اصل اور مرکزی صفحہ کے طور پر باقی رکھ کر اوڈیشا کو رجوع مکرر رکھنا ہے۔ والسلام مع الاکرام Khaatir (تبادلۂ خیالشراکتیں) 15:02، 4 اگست 2022ء (م ع و)

    Khaatir، YesY تکمیل۔ ─ عافیؔ (تبادلۂ خیال) 15:57، 4 اگست 2022ء (م ع و)
    شکریہ Khaatir (تبادلۂ خیالشراکتیں) 16:00، 4 اگست 2022ء (م ع و)

    اعزاز آپ کے لیے![ترمیم]

    Special Barnstar Hires.png خصوصی اعزاز
    ماشاء اللّٰہ! آپ نے ویکیپیڈیا پر علمائے دیوبند کے لیے گراں قدر خدمات انجام دی ہیں!! آگے بھی آپ سے اللّٰہ خوب کام لے!! Khaatir (تبادلۂ خیالشراکتیں) 20:22، 4 اکتوبر 2022ء (م ع و)

    مسلسل صفحہ کا حذف[ترمیم]

    میرا نام محمد عاصم مبشر امروہی ہے کیا وجہ ہے کہ میرا مضمون بار بار حذف کیا جارہا ہے محمد عاصم مبشر (تبادلۂ خیالشراکتیں) 17:14، 21 اکتوبر 2022ء (م ع و)

    محترم محمد عاصم مبشر، ویکیپیڈیا پر معتدل نقطہ نظر کا لحاظ رکھنا ضروری ہے اور ہر مضمون اسی کے مطابق معتدل ہونا چاہیے۔ مضامین میں غیر ضروری تعریفیں، القابات کا استعمال، یا تنقید ان مضامین کے حذف ہونے کی جائز وجہ بن سکتی ہے۔ آپ سب سے پہلے زاہد حسین امروہی کو معروف ثابت کریں، مطلب یہ کہ ان کے بارے میں معتبر ذرائع جیسے کتابیں، اخبارات، رسالے وغیرہ (آزادانہ) میں اچھی خاصی طرح معلومات موجود ہوں۔ صورت دیگر میں وہ ویکیپیڈیا کی معروفیت کو پاس نہ کرپائیں گے اور مضمون پھر سے حذف کر دیا جائے گا۔ اگر آپ کو کسی مشورے کی ضرورت ہو تو یہاں ہی مجھ سے رابطہ کریں۔ بہت شکریہ۔ ─ عافیؔ (تبادلۂ خیال) 17:22، 21 اکتوبر 2022ء (م ع و)
    میں نے کچھ حوالہ جات مضمون کے درمیان میں دئے ہیں جس میں ان کی معروفیت کی جانب اشارات موجود ہیں ، شخصیت قدیم ہیں اور حضر مدنی علیہ الرحمہ کے بھی بزرگوں میں بلکہ آپ کے سرپرستوں میں رہے ہیں ، آپ نقش حیات اور تذکرہ علماء امروہہ اور مکتوبات سید العلماء ندائے شاہی تاریخ شاہی نمبر اور تاریخ ٹانڈہ وغیرہ میں ان کے متعلق پڑھ سکتے ہیں ،مزید اس کے کہ وہ میرے جد پدر ہیں اور ان کے متعلق ابھی تفصیل سے کئی مضمون نہیں تھا اس لئے میں نےاس پر کام کیا ہے آپ مجھے اس میں مدد کردیں میں اس میں کیا کم کروں اور کس چیز کا اضافہ کروں؟؟ محمد عاصم مبشر (تبادلۂ خیالشراکتیں) 17:29، 21 اکتوبر 2022ء (م ع و)
    محمد عاصم مبشر ، ویکیپیڈیا:متصادم مفاد کے مطابق آپ کو ان کے بارے میں لکھنے سے احتراز کرنا چاہیے۔ میری صلاح تو یہ ہے کہ جناب Khaatir سے رابطہ کریں۔ وہ اس طرح کے مضامین لکھنے کا شوق رکھتے ہیں اور گمان ہے کہ اس سے زاہد حسین امروہی پر لکھنے میں آسانی ہو۔ شکریہ۔ ─ عافیؔ (تبادلۂ خیال) 17:34، 21 اکتوبر 2022ء (م ع و)
    امداد اللہ مہاجر مکی اس مضمو ن میں حاجی صاحب کے خلفاء کا تذکرہ ہے جہاں 22 نمبر پر ،یہ اضافہ تین کتابوں کو جن کا تذکرہ مضمون میں موجود ہے بشمول رسالہ دارالعلوم 1954 کی بنیاد پر کیا گیا تھا ،کیا ان کی معروفہت کے لئے یہ کافی نہیں ، محمد عاصم مبشر (تبادلۂ خیالشراکتیں) 17:35، 21 اکتوبر 2022ء (م ع و)
    محمد عاصم مبشر، امداد اللہ مہاجر مکی مضمون خود بری حالت میں ہ۔ے طرز تحریر غلط ہے اور بھی دیگر مسائل ہیں۔ بہرحال یہ معاملہ الگ ہے۔ آپ محمود حسن دیوبندی مضمون ایک بار دیکھ لیں تو آپ کو کچھ اندازہ ہو سکتا ہے کہ مضمون کس طرح ہونا چاہیے۔ ─ عافیؔ (تبادلۂ خیال) 17:43، 21 اکتوبر 2022ء (م ع و)
    آپ میرا اکاونٹ ڈلیٹ کریں ،یہ آزاد دائرۃ المعارف کیسا آزاد ہے جس میں آپ نے میرے جد پدر کے نام کے ساتھ چھیڑ چھاڑ ک ی ہے محمد عاصم مبشر (تبادلۂ خیالشراکتیں) 17:44، 21 اکتوبر 2022ء (م ع و)
    اور میرا مضمو ن مجھے واپس دیں جو میری ویکی سے غائب ہے جس میں میں نے بدست چند تبدیلیاں کی تھی جو میرے اصل مضمون میں نہیں تھیں محمد عاصم مبشر (تبادلۂ خیالشراکتیں) 17:46، 21 اکتوبر 2022ء (م ع و)

    ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── محمد عاصم مبشر، معذرت چاہتا ہوں لیکن میرا مقصد آپ کی دل آزاری نہیں۔ یہ آزاد دائرتہ المعارف ضرور ہے لیکن اس کے اپنے اصول و ضوابط ہیں۔ یہاں مذہبی سوانح عمریاں اور عقیدت نامے نہیں لکھ سکتے بلکہ معتدل انداز میں معروف عنوانات کا تعارف لکھا جاتا ہے۔ جیسا میں نے کہا معروفیت اگر ثابت ہے تو آپ بے شک لکھیں، اور لوگ بھی آپ کا ساتھ دیں گے۔ لیکن ویسے ہی لکھیں جیسے ویکیپیڈیا کے اصول و ضوابط کہتے ہیں۔ عقیدت نامے فوری حذف ہوتے ہیں۔ میں نہ تو آپ کا کھاتہ حذف کر سکتا ہوں اور نہ ہی یہ عقیدت نامہ بحال کرسکتا ہوں لیکن ایک بہتر معتدل مضمون لکھنے میں آپ کی مدد ضرور کر سکتا ہوں۔ شکریہ۔ ─ عافیؔ (تبادلۂ خیال) 17:52، 21 اکتوبر 2022ء (م ع و)

    نبی کریم ﷺ سے دشمنی[ترمیم]

    آپ جیسا گستاخ پہلی دفعہ دیکھا ہے۔ خورشید ناظر صاحب کے صفحہ میں ﷺ کو حذف کرنا سراسر بےغیرتی ہے۔ وللہ الحمد کا صفحہ مکمل حذف کردینا جہالت ہے۔ اگر آپ میں ہمت ہے تو ایک صفحہ غیرمنقوط لکھ کردیکھائیں۔ آپ کی اس بےغیرتی پر بحثیتِ غلام نبی کریم ﷺ ، قیامت کو گریبان پکڑوں گا۔ Dr abdullah saleem (تبادلۂ خیالشراکتیں) 15:44، 7 نومبر 2022ء (م ع و)

    نوشتہ حذف شدگی پر اعتراض[ترمیم]

    جناب TheAafi آپ نے پانچ صفحات کو اختیارات سے تجاوز کرتے ہوئے ویکیپیڈیا کے اصول و ضوابط کے خلاف بغیر تبادلہ خیال کے حذف کیا ہے اعتراض یہ لگایا کہ اشتہار بازی۔ غیر معروف، بلا حوالہ مجھے بہت افسوس سے کہنا پڑ رہا ہے کہ آپ بلا حوالہ کا ذکر کر کے غلط بیانی کررہےہیں چار کتابوں میں باقاعدہ حوالہ موجود تھا پانچویں کتاب پر نماز پڑھنے کیلئے زیر تعمیر کا ٹیگ میں نے لگایا تھا جسے 10 منٹ میں آپ نے حذف کردیا ان میں تین صفحات اس مصنف کے غیر منقوط کتابوں پر ہیں اور چوتھی کتاب صنعت توشیح پر مشتمل شاید ویکیپیڈیا پر پہلی کتاب یہی تھی جسے آپ غیر معروف اور اشتہار بازی کہہ کر حذف کر رہے ہیں غیر منقوط کتاب لکھنا کوئی معمولی کام ہےآپ دو لائنیں لکھ کر دکھا دیں جسے آپ غیر معروف اوراشتہار بازی لکھ رہے ہیں غیر منقوط کتابوں پر تقریباً تمام مضامین میں نے لکھے ہیں اگر یہ اشتہار بازی اور غیر معروف ہیں تو انہیں بھی حذف کر دیں لیکن مجھے اشتہار بازی اور غیر معروف کی وضاحت تو بتائیں اس میں کیا اشتہار بازی ہے؟ ابو السرمد محمد یوسف (تبادلۂ خیالشراکتیں) 16:08، 7 نومبر 2022ء (م ع و)

    محترم ابو السرمد محمد یوسف ۔ میں بے حد خوش ہوا کہ آپ نے مجھ پر فتوے بازی لگانے کے بجائے ایک جائز وجہ دریافت کی۔ میرے نزدیک یہ تمام مضامین جو میں نے حذف کیے ہیں فوری حذف شدگی کے معیار پر کھرے اترتے ہیں، اس لیے ان کو حذف کرنے کے لیے گفتگو کو شروع کرنا سوائے ضیاع وقت کے کچھ نہیں۔ غیر منقوط یا کوئی بھی فن مشکل ضرور ہو سکتا ہے اور ہر دوسرا شخص اس کا ماہر ہونا کوئی ضروری نہیں۔ یعنی اگر کوئی ایسی کتاب لکھتا ہے تو اس کی وجہ سے وہ فن کار تو بنتا ہے لیکن ویکیپیڈیا کی نظر میں معروف نہیں۔ ویکیپیڈیا پر عمومی معروفیت کے لیے لازمی ہے کہ جس عنوان پر مضمون ہے اس پر کم سے کم تین معتبر ذرائع (کتاب، رسالہ، اخبار) میں آزادانہ معلومات موجود ہوں، جو ان سب کتابوں کے واسطے مجھے نہیں ملی۔ یعنی یہ کتابیں مشکل ضرور ہیں لیکن ویکیپیڈیا کے اصول ہائے معروفیت کو پاس نہیں کرتی۔ میرا خیال ہے کہ ان کتابوں کا مختصر تعارف خورشید ناظر صفحہ پر کیا جائے اور جب مطلوبہ معلومات دریافت ہوجائیں تب ان پر الگ سے مضمون تحریر کیا جائے۔ ویکیپیڈیا پر کسی بھی چیز کو شاہکار کہنا وغیرہ، میری نظر میں اشتہاربازی میں شامل ہے۔ میں اس سلسلے میں یہ ضرور چاہوں گا کہ آپ بہتر مضامین بنائیں لیکن ان کا انداز دائرتہ المعارف کے مطابق ہونا چاہیے۔ میں نے حذف شدہ صفحات میں سے دو تین کو پھر سے دیکھا اور مجھے ایک بھی حوالہ نہ ملا۔ جیسے ملاک و محور عالم محمدﷺ ، حمد الٰہ و مدح محمدﷺ اور خواجہ فرید کی کافیوں میں قوافی کافنی جائزہ۔ میرے اس عمل سے آپ کی دل آزاری ہوئی ہو تو معذرت چاہتا ہوں۔ ─ عافیؔ (تبادلۂ خیال) 16:29، 7 نومبر 2022ء (م ع و)
    مجھے بڑی حیرت ہوئی کے میرے سوال اختیارات سے تجاوز اور ویکیپیڈیا کے اصول و ضوابط بتانے کی بجائے آپ نے جواب دیا کہ میرے نزدیک یہ تمام مضامین جو میں نے حذف کیے ہیں فوری حذف شدگی کے معیار پر کھرے اترتے ہیں

    میں پوچھتا ہوں ویکیپیڈیا آپ کی ملکیت ہے کہ میرا خیال ایسا ہے آپ کے خیال کی کیا حیثیت ہے ؟واضح کریں آپ کی ویکیپیڈیاتشریف آوری سے بھی پہلے بارہ سال پرانے آدھی لائن کےبغیر حوالہ مضامین جو اشتہار بازی میں صراحتاً آتے ہیں ان پر فوری حذف شدگی کے سانچے ذمہ دار افراد کے لگائے ہوئےآخر کسی اصول کی تحت باقی ہیں وہ آپ کو نظر نہیں آئے اور میرا مضمون جس پر میں نے زیر تعمیر کا سانچہ بھی لگا رکھا تھا 10 منٹ بعد بغیر تبادلہ خیال آپ نے حذف کردیا۔

    کیا ویکیپیڈیا پر تمام مضامین آپ کے بتائے گئے اصول(کم سے کم تین معتبر ذرائع (کتاب، رسالہ، اخبار) میں آزادانہ معلومات موجود ہوں) کے مطابق ہیں اور صرف میرے یہ حذف شدہ مضامین اس معیار کے مطابق نہ تھے یہ ظلم ہے کہ ایک صارف گھنٹوں محنت کر کے مضمون لکھے اور جناب بغیر پڑھے حذف کر دیں
    ذاتی پسند یا ناپسند کو اگر آپ نے معیار بنانا ہے تو اصول و ضوابط میں تحریر کریں کہ یہاں جس کی لاٹھی اس کی بھینس کا قانون ہے ۔ اگر میرے مضامین آپ کو پسند نہیں تو حوالہ کے جھوٹے بہانے مت بنائیں میں اب بھی کہہ رہا ہوں چار مضامین پر حوالہ موجود تھا پانچویں پر زیر تعمیر کا سانچہ لگا ہوا تھا اسی خورشید ناظر میں ایک کتاب اب بھی موجود ہے اسے آپ نے کس اصول کے تحت باقی رکھا سوائے اس کے کہ وہ میں نے نہیں کسی اور نے لکھا
    ویکیپیڈیا کے منتظمین سے بھی درخواست ہے کہ اس طرح کی ذمہ داری کسی معقول شخص کو دیں جو ویکیپیڈیا کے اصول و ضوابط سےواقف ہو ذاتیات کے بجائے ویکیپیڈیا کی ترقی کیلئے کوشاں ہو اور کم از کم جھوٹ پر شرم محسوس کرتا ہو۔--ابو السرمد محمد یوسف (تبادلۂ خیالشراکتیں) 03:01، 8 نومبر 2022ء (م ع و)
    ویکیپیڈیا نہ میری ملک ہے نہ آپ کی۔ اگر آپ کو پرانے ایسے خراب مضامین نظر آتے ہیں تو آپ کو ایڈمن حضرات کو متوجہ کرانا چاہیے کہ اس طرح کے خراب مضامین حذف کریں۔ باقی میں سچ کہہ رہا کہ مضامین میں کوئی مناسب حوالہ نہ تھا سوائے ایک دو میں جن کا حوالہ بھی اس کتاب کا نام ہی تھا۔ توشیح اسمائےمحمد مضمون کے لیے معذرت چاہتا ہوں، زیر تعمیر ہونے کی وجہ سے اسے بحال کر دیا ہے۔ لیکن کہیں بھی ذاتیات وغیرہ کا معاملہ نہیں ہے۔ میرے سامنے جب جو مضمون اس طرح کی حالت میں آئے میں بنا یہ دیکھے کہ اس کو کس نے لکھا ہے حذف کردیتا ہے بشرطیکہ اس میں خود کچھ سدھار نہ کر پاؤں وگرنہ خود مضمون میں درستی کرلیتا ہوں۔ باقی، آپ جو سمجھیں۔ ─ عافیؔ (تبادلۂ خیال) 03:12، 8 نومبر 2022ء (م ع و)
    مضمون کلام فرید اور مغرب کے تنقیدی رویے بھی آنجناب نے ہی لکھا ہے کسی اور نے نہیں۔ اس کو باقی رکھنے کی وجہ شاید وہ ایوارڈ ہے جو اسے ملا ہے۔ لیکن میں اس ایوارڈ کے بارے میں نہیں جانتا۔ جو اصولی طور پر واضح ہے وہ واضح ہے۔ بدقسمتی ہے اردو ویکیپیڈیا پر اکثر صارفین کسی بھی بات کو دل پر لے لیتے ہیں بجائے اس کے کہ وہ اس عمل سے کچھ نیا سیکھیں۔ ─ عافیؔ (تبادلۂ خیال) 03:22، 8 نومبر 2022ء (م ع و)

    نوشتہ حذف شدگی پر آخری بات[ترمیم]

    جناب TheAafiصاحب میں نے کل سے اصول و ضوابط طلب کئے ہیں جن کی بنیاد پر آپ نےمیرے مضامین حذف فرمائے آپ ٹامک ٹوئیاں مارنے کی بجائے مختصرا لکھ دیتے اس اصول کے تحت حذف ہوئے چونکہ آپ نے اپنی انا کی تسکین کیلئے حذف کئے ہیں لہذا اتنی بحث طول پکڑ گئی۔

    جناب والا مجھے اردو ویکیپیڈیا پر لکھتے ہوئے آٹھ سال ہوچکے ہیں سات ہزار کے قریب میری تخلیقات ہیں ہزاروں حوالہ جات میں نے ڈالے ہیں جنہیں آج تک کسی بھی صارف یا منتظم نے یہ چیلنج نہیں کیا کہ فلاں حوالہ آپ کا قابل تصدیق نہیں کم از کم اس آٹھ سال کا ہی خیال رکھتےآپ کی موجودگی مجھ سے پانچ سال بعد ہے عمر کا خیال نہ سہی اپنی اور میری ویکیپیڈیا سے وابستگی کا ہی خیال رکھتے افسوس صد افسوس
    باقی رہی بات حذف شدگی کی جو آپ نے سرا سر زیادتی کی ہے اتنے اصول و ضوابط سے میں آگاہ ہوں کہ یہ مضامین قابل حذف نہ تھے اور مجھے یقین واثق ہے کہ جو حوالے میں یہاں پیش کر رہا ہوں آپ کو انہیں پڑھنے کی توفیق بھی نہیں ہوئی
    اگر بات اشتہار بازی کی تھی آپ کا کام نشاندہی کرنا تھا یا ان الفاظ کو حذف کرنا تھا اور مجھے تنبیہ کرنا تھا لیکن میرا اب بھی اصرار ہے کہ وہ الفاظ مجھے بتائے جائیں جو یہاں بطور اشتہار استعمال ہوئے تاکہ آئیندہ میں وہ گستاخی نہ کروں ۔
    بغیر حوالہ کا ذکر ہوا (کتاب، رسالہ، اخبار) تو میں نے کتاب کا حوالہ پیش کیا ہے کیونکہ اصول و یکیپیڈیا میں یہ لکھا ہے کہ قابل تثبیت و تصدیقیت کیلئے اشد ضروری ہے کہ
    «وہ معلومات کسی مستند ذرائع کی جانب سے شائع ہو چکی ہیں۔ لہذا مصنف یا مؤلف کے لیے لازمی ہے کہ اگر وہ ایسی معلومات درج کرے کہ جن کا حوالہ درکار ہو یا مانگا جائے تو ان کا حوالہ فراہم کرے۔»
    میرا پیش کردہ حوالہ اس تعریف پر پورا اترتا ہے میرا دعوی ہے آپ کا کام مجھ سے یہ مانگنا تھا نہ کہ حذف کرنا۔
    غیر معروف کا ذکر ہوا یہ بھی اصول و یکیپیڈیا میں لکھا ہے معروفیت سے مراد موضوع معروف یا جانا پہچانا ہونا نہیں بلکہ
    « اگر ایسے غیر معروف موضوع پر معتبر حوالہ جات فراہم کیے جاسکتے ہوں تو وہ موضوع اپنے وجود کا حقدار ہوگا۔ اور ویکیپیڈیا کا حصہ بنے گا»
    وہ حوالہ جسے آپ کتاب کا نام لکھ رہے ہیں اس بغیر حوالہ اور غیر معروف کا مکمل جواب فراہم کرتا ہے ویکیپیڈیا کے اصول و ضوابط ایک دفعہ کم از کم مطالعہ فرمالیں

    ابو السرمد محمد یوسف (تبادلۂ خیالشراکتیں) 13:42، 8 نومبر 2022ء (م ع و)

    WikiConference India 2023: Program submissions and Scholarships form are now open[ترمیم]

    Dear Wikimedian,

    We are really glad to inform you that WikiConference India 2023 has been successfully funded and it will take place from 3 to 5 March 2023. The theme of the conference will be Strengthening the Bonds.

    We also have exciting updates about the Program and Scholarships.

    The applications for scholarships and program submissions are already open! You can find the form for scholarship here and for program you can go here.

    For more information and regular updates please visit the Conference Meta page. If you have something in mind you can write on talk page.

    ‘‘‘Note’’’: Scholarship form and the Program submissions will be open from 11 November 2022, 00:00 IST and the last date to submit is 27 November 2022, 23:59 IST.

    Regards

    MediaWiki message delivery (تبادلۂ خیالشراکتیں) 11:25، 16 نومبر 2022ء (م ع و)

    (on behalf of the WCI Organizing Committee)

    WikiConference India 2023: Help us organize![ترمیم]

    Dear Wikimedian,

    You may already know that the third iteration of WikiConference India is happening in March 2023. We have recently opened scholarship applications and session submissions for the program. As it is a huge conference, we will definitely need help with organizing. As you have been significantly involved in contributing to Wikimedia projects related to Indic languages, we wanted to reach out to you and see if you are interested in helping us. We have different teams that might interest you, such as communications, scholarships, programs, event management etc.

    If you are interested, please fill in this form. Let us know if you have any questions on the event talk page. Thank you MediaWiki message delivery (تبادلۂ خیالشراکتیں) 15:21، 18 نومبر 2022ء (م ع و)

    (on behalf of the WCI Organizing Committee)