سائرہ پیٹر

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
سائرہ پیٹر[1]
معلومات شخصیت
عملی زندگی
پیشہ گلو کارہ  ویکی ڈیٹا پر (P106) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

سائرہ پیٹر برطانوی پاکستانی پس پردہ گلوکارہ اور کراچی میں سائرہ آرٹس اکیڈمی کی بانی ہیں۔ [2] [3] انہیں پہلی پاکستانی صوفی اوپرا گلوکارہ کے طور پر جانا جاتا ہے۔ [4] [5]

زندگی[ترمیم]

سائرہ پیٹر سندھ کے صدر مقام کراچی میں پلی بڑھیں۔وہ ایک عیسائی المذہب ہیں ۔انہوں نے سب سے پہلے اپنے چرچ میں گانا سیکھا۔ انہوں نے جامعہ کراچی میں انڈرگریجویٹ کی حیثیت سے تعلیم حاصل کی ، کیمسٹری میں ایم ایس سی کی سند حاصل کی ، اور بعد میں کوئین میری یونیورسٹی آف لندن سے اسلامی تاریخ میں ماسٹر ڈگری حاصل کی۔

پیٹر کو بنیامین برٹین کے سابق طالب علم ، اور روزیری ایشے ، پال نائٹ نے بطور اوپرا گلوکار کی حیثیت سے تربیت دی تھی ، اور چیتروپ گپتا نے راگڈاری میں تربیت حاصل کی تھی۔ وہ اوپرا اور صوفی شاعری کو ملانے کی لئے کے لئے صوفی شاعر شاہ عبد اللطیف بھٹائی کے مزار کے خادم سید وقار حسین شاہ سے متاثر تھیں۔

کراچی میں ہوٹل پرل کانٹیننٹل میں انہوں نے اپنی پہلی پرفارمنس سے پیشہ ور گلوکاری کے کیریئر کا آغاز کیا۔ اس کے بعد وہ موہٹہ محل ، کراچی کے گورنر ہاؤس اور لاہور کے الحمرا آرٹ سنٹر میں پرفارم کر چکی ہیں۔ پیٹر نے پاکستان کے یوم آزادی پر لندن ، ہائی کمیشن آف پاکستان کے لئے بھی پرفارم کیا ہے۔ [6] نائٹ کے اشتراک سے اس کا پہلا البم ریپلینڈنٹ 18 مارچ ، 2017 کو جاری کیا گیا۔

آرٹسٹری[ترمیم]

ایکسپریس ٹریبون کے مطابق ، پیٹر کی خواہش ہے کہ وہ صوفی شاعری کا ترجمہ مغربی موسیقی کے لئے کرے تاکہ وہ پاکستانی عوام اور ان کی امن کی خواہش کو سمجھ سکیں۔ اس کی موسیقی کو مغربی اور پاکستانی کلاسیکی موسیقی کا ایک فیوژن قرار دیا گیا ہے ، جس میں وہ روایتی پاکستانی گانوں کو مغربی طرز پر پیش کرتی ہیں۔

ایوارڈ[ترمیم]

  • بہترین موسیقی کی پرفارمنس کے لئے آئی اے ایف ایوارڈ [7]

ڈسکوگرافی[ترمیم]

  • ریسپلنڈنٹ(2017)
  • رقص روح (2018)

فملو گرافی[ترمیم]

  • ضروری تھا - 2015 [8]
  • پیر پواندی ساں ۔2015
  • آؤ رانا - 2015
  • آپ میرے دوست ہیں (You Are My Friend)- 2015

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "صوفی سٹار سائرہ کی پی این سی اے میں پرفارمنس". دی ایکسپریس ٹریبیون. 24 اکتوبر 2017. 
  2. "Saira Peter to establish music academy for young female amateur singers of Gilgit-Balistan". Daily Pakistan Global. October 9, 2019. 
  3. "Saira Peter". The Express Tribune. 
  4. "Pakistan's first Opera singer enthralls audiences". gulfnews.com. 
  5. desk، you. "Pakistan's first sufi-opera singer". www.thenews.com.pk. 
  6. "Saira Peter performs at Pakistan HC London on Independence Day". www.thenews.com.pk. 
  7. "IAF19 AWARDS – ISLAMABAD ART FESTIVAL". 
  8. "Pakistan's first Opera singer Saira Peter releases debut album | SAMAA". Samaa TV.