پئوت

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
پئوت
اس مضمون سے متعلق ہلاخاہ متن
تورات:کتاب_احبار 19:27
بابلی تلمود:Makkot 20a
مشناہ تورات:Avodath Kokhavim 12:6
شولحان عاروخ:Yoreh Deah 181
پئوت رکھا ہوا ہندستانی کوچنی یہودی

پئوت ( عبرانی میں פֵּאָה) پائوث اشکنازی تلفظ ہے، عبرانی جانبی پٹھے لٹھ کنڈلی یا قلم کے لیے استعمال ہوتا ہے. پئوت کچھ راسخ_العقیدہ_یہودی مرد اور لڑکے بائبل کے ایک حکم کی تویل پر یعنی سر کے "جانب کے کے بال نہ کاٹنے " کے تحت جانبی لٹھ رکھتے ہیں۔ لفظ، پیہ کا مطلب ہے "کونے، طرف، کنارے". حاریدی / حسیدی ، یمنی اور چردل یہود میں پئوت رکھنے کے مختلف انداز ہیں . یمنی یہود اپنے جاںبی لٹھ کو سمونیم کہتے ہیں (لفظی، "نشانیاں"، ان کے طویل گھونگریالے لٹھ یمنی معاشرے میں ایک واضح نشانی کے طور پر دیکھی جاتی ہیں ، (جو ان کو ان کے غیر یہودی پڑوسیوں سے نمایاں کرتا ہے ).

ربیائی تشریح[ترمیم]

تورات کا کہنا ہے کہ، "آپ پئوت( خط کے بال) اپنے سر کی پشت سے (کاٹ کر) گول نہیں کریں "   "( [Leviticus 19:27] ). لفظ پئوت کا مطلب لیا گیا تھا کانوں کے سامنے ناک کی سطح پر رخساری ہڈی کے نیچے تک کے بال ( تلمود - مکوت 20A). [1] مشناہ نے ان قوانین کو صرف مردوں کے لیے استعمال کیا تھا۔ اس طرح یہ بعض حلقوں میں یہ روایت بن گئی کہ کانوں کے اوپر کے بال بڑھا کر لٹھ لٹکا لیے جائیں. [2] موسی بن میمون مطابق، کانوں کے اوپر کے بال کاٹنا ایک ملحدانہ روش تھا. [3] ہلاخاہ میں اس موضوع پر سیر حاصل بحث موجود ہے کہ پئوت کا اصل مقام کہاں ہے اور کن طریقوں سے کاٹنا ختم کیا جائے . [4]

تاریخ[ترمیم]

جیسے جیسے قبالہ کی تعلیمات سلاوی علاقوں میں میں پھیلی ، پئوت کی روایت وہاں قابل قبول ہوتی گئی۔ 1845 ء میں، روسی سلطنت میں اس طرز عمل یہ پابندی عائد کی گئی . [2] کریمیائی کرائیتی پئوت نہیں رکھتے تھے اور کریمیائی تاتار انہیں زلف از کفتلار (زلف والے یہود ) کہتے تاکہ کرمچکوں سے انکا امتیاز ہو سکے جنھیں وہ زلف یکفتلر) کہتے یعنی(بغیر زلف کے یہود) بہت سے حسیدی اور یمنی یہود اپنے لٹھ اور کنڈلی لمبی کر لیتے ہیں۔ کچھ حریدی مرد چھوٹی لٹھ رکھتے ہیں اور کانوں کے پیچھے موڑ دیتے ہیں ، لیکن ان کو ان کے پیچھے چھوڑے یا ٹھوس رکھیں. حتی کہ جو یہود واضح پئوت نہیں بھی رکھتے اکثر ان کے لڑکے بار متسواہ کی عمر تک رکھتے ہیں .

اسالیب[ترمیم]

نوجوان حسیدی کھنگریالے پئوت رکھے ہوئے
مسلمانوں جیسے پٹھے، زلفیں رکھےکانوں کے پیچھے کئےتخفیفی فرقے کے پئوت

پیوت کی لمبائی اور رکھوالی یہود کی جماعتوں میں نمایاں طور پر مختلف ہیں:

  • بیلز حسیدی اپنی پئوت کو کم نہ کرنے میں محتاط ہوتے ہیں؛ بلکہ، وہ کئی بار ان کے کانوں پر پٹھوں کو لپیٹتے ہیں.
  • بہت سے برسلوف حسیدی نے طویل بل کھاتے لٹھ رکھتے ہیں جیسا کہ ان کے ربی، برسلوف کے ناکھمن نے رکھے تھے۔ تاہم، دوسرے مختلف انداز میں پئوت(پٹھے) رکھتے ہیں جو ربی ناکھمن کی تعلیم کے مطابق ہوں مگر ان کی کوئی ایک یکساں طرز نہیں ہے. [5]
  • کھابہاب - لوبیوچ حسیدی کے پئوت پٹھے واضح تو نہیں ، لیکن وہ موجود ہوتے ہیں۔ اگر ان کے بال کانوں کے پیچھے مروڑے ہوں اور انہیں پکڑ کر توڑا جاسکتا ہو تو انہیں پٹھے (پئوت) سمجھا جائیگا -
  • کچھ گریر حسیدی اپنے لٹھ کنپٹیوں سے بڑھانا شروع کرتے ہیں اور کانوں کے پیچھے مروڑ دیتے ہیں۔ دیگر، خاص طور پر اسرائیل میں ، انہیں لٹکا لیتے ہیں .
  • سکور ہسیدیم نے اپنے کنڈلیوں کو سخت کنڈلی میں موڑ دیا اور انہیں کان کے سامنے پھینک دیا.
  • کچھ روایتی یمنی یہودی ابھی تک خاص لمبی اور پتلی لٹھیں رکھتے ہیں، جو اکثر ان کے کندھوں تک پہنچتے ہیں۔ جہاں سے لٹھ کے بال شروع ہوں وہ جگہ بہت صاف ستھری رکھتے ہیں۔

لتھوینیا کے یہود جو قبالہ کے کم زیر اثر رہے ہیں وہ بھی کسی حد تک لٹھ رکھتے ہیں جن کا طرز آپس میں کم بدلاؤ رکھتا ہے .

  • لتھواینیائی یہود اپنے پئوت کے بال کاٹ لیتے ہیں لیکن کچھ بال چھوڑ کر کانوں کے پیچھے لٹکا لیتے ہیں۔ یہ طرز یشیوا کے طالب علموں میں سب سے زیادہ عام طور پر پایا جاتا ہے، جو کبھی کبھی غیر کٹے بال کو کاٹ دیتے ہیں جب ان کی قلمیں لمبی ہوجاتی ہیں .
  • تخفیفی تحریک کے ارکان اپنے بال کو نیچے تک برش کرتے ہیں، تاکہ وہ کانوں کی لو تک پہنچ جائیں. کبھی کبھی وہ کچھ لٹھیں بن کاٹے کانوں کے پیچھے مروڑ لیتے ہیں .

مزید دیکھیے[ترمیم]

  • 613 مٹویوٹ
  • یہودیوں میں منڈوانا
  • اپسرین

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Shaving in Judaism". Judaism.about.com. 2009-06-11. اخذ شدہ بتاریخ 10 نومبر 2013. 
  2. ^ ا ب
    یہودی انسائیکلوپیڈیا
  3. "''Halachos Of Payos Harosh''". Yutorah.org. اخذ شدہ بتاریخ 10 نومبر 2013. 
  4. (سیچٹ ہار؟)؛ نماز ماسٹر (ربیبی نوچمن کی کہانیاں)، جہاں ماسٹر ہے "بالکل خاص طور پر گڑبڑ کے بارے میں نہیں؛ دیکھیں [1] ویڈیو کے لیے برسلویوں کے درمیان مختلف قسم کے سٹائل دکھائے.