مندرجات کا رخ کریں

ڈبل دھمال

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
ڈبل دھمال
ہدایت کار
اداکار سنجے دت
ملکا شراوت
ارشد وارثی
ریتیش دیشمکھ
کنگنا راناوت
جاوید جعفری   ویکی ڈیٹا پر (P161) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
فلم ساز اندر کمار   ویکی ڈیٹا پر (P162) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف مزاحیہ فلم   ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ
زبان ہندی   ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک بھارت   ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مقام عکس بندی ہانگ کانگ   [1] ویکی ڈیٹا پر (P915) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کنندہ ریلائنس انٹرٹینمنٹ   ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تاریخ نمائش 2011  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دیگر فلمیں
دھمال (فلم)   ویکی ڈیٹا پر (P155) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
 
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v540273  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
tt1728239  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ڈبل دھمال ، جسے 420 یے یا سپر کمیناس بھی کہا جاتا ہے، ( ترجمہ Double fun ) 2011ء کی بھارتی ہندی زبان کی مزاحیہ فلم ہے اور 2007ء کی کامیاب فلم دھمال کا سیکوئل ہے اور دھمال فلم سیریز کی دوسری قسط ہے۔ اس فلم کی ہدایت کاری اندر کمار نے کی اور پروڈیوس کی ہے اور اسے اشوک ٹھاکریا نے بھی پروڈیوس کیا ہے۔

سنجے دت، ریتیش دیش مکھ، ارشد وارثی، آشیش چودھری اور جاوید جعفری پچھلی فلموں کے اپنے کرداروں کو دوبارہ پیش کرتے ہیں، کنگنا راناوت اور ملکا شیراوت نئے اضافے کے ساتھ۔ فلم کا تھیٹر ٹریلر 6 مئی 2011ء کو فلم ہینٹیڈ کے ساتھ سامنے آیا تھا۔ یہ فلم 24 جون 2011ء کو جاری ہوئی۔ [2]

جاری ہونے کے بعد، فلم کو ناقدین کی طرف سے ملے جلے جائزے ملے، جس میں کارکردگی کی تعریف کی گئی لیکن اس کے مزاح اور کلچ کے لیے تنقید ہوئی۔ اس کے باوجود یہ باکس آفس پر کاروباری طور پر مشہور رہی۔ [3]

ٹوٹل دھمال کے عنوان سے ایک سیکوئل فروری 2019ء میں جاری کیا گیا تھا، جس میں مرکزی تین فنکار ارکان (دیش مکھ، وارثی اور جعفری) نے اپنے کرداروں کو دوبارہ ادا کیا تھا۔

کہانی[ترمیم]

کہانی پچھلی فلم سے جاری ہے۔

چار اچھے دوست رائے، آدی، بومن اور مناو اب بھی لوگوں کو روزی روٹی کے لیے مجبور کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ وہ اپنے پرانے دشمن کبیر کو پرتعیش مرسڈیز بنز چلاتے ہوئے دیکھتے ہیں اور اس کی کامیابی کا راز جاننے کی کوشش کرتے ہیں۔ چھان بین کرنے پر پتہ چلتا ہے کہ وہ اپنی 'بیوی' کی دولت سے گزارہ کر رہا ہے۔

اس کے بعد وہ اسے بلیک میل کرتے ہوئے انھیں اپنا کاروباری شراکت دار بناتے ہیں، لیکن چاروں دوستوں کو بہت کم معلوم ہے کہ کبیر اپنی گرل فرینڈ کامنی اور اس کی بہن کییا کا اپنا ایک ایجنڈا ہے۔ کبیر انھیں باٹا بھائی نام کے ایک سرمایہ کار سے ملواتا ہے جو ایک ڈان بھی ہے۔ چاروں دوست باٹا بھائی کو اپنی رقم کبیر کے تیل منصوبے میں لگانے کے لیے راضی کرتے ہیں اور پھر یہ رقم کبیر چوری کر لیتا ہے۔ کبیر کامنی اور کییا کے ساتھ ملک چھوڑ دیتا ہے اور چاروں دوستوں کو بٹا بھائی سے نمٹنے کے لیے چھوڑ دیتا ہے۔ تاہم، چاروں دوست شہر چھوڑ کر مکاؤ میں کبیر کو ٹریک کرنے میں کامیاب ہو گئے ہیں۔ وہ کبیر کی خوشی کو برباد کرنے کا منصوبہ بناتے ہیں اور بھیس میں جا کر ان کے پیسے واپس لے لیتے ہیں۔ رائے اپنے آپ کو 'ٹکیہ' کا روپ دھار کر اور اس سے محبت کرنے کا ڈراما کرتے ہوئے کییا کو "مناسب" کرتا ہے، جب کہ آدی اپنے آپ کو 'گھنٹہ سنگھ' نامی سکھ آدمی کا روپ دھار کر کبیر کے "ذاتی معاون" کی نوکری حاصل کر لیتا ہے۔ رائے بھی اپنے آپ کو 'ہیرا بھائی' کا روپ دھارتا ہے، جو ایک "گجراتی سرمایہ کار" ہے جو مبینہ طور پر کبیر کے کیسینو میں "سرمایہ کاری" کرے گا اور بومن کامنی کے ساتھ اپنے تعلقات کو توڑنے کے لیے، "کبیر سے محبت میں" اس کی بیوی کے طور پر کام کرتا ہے۔ مناؤ مختلف کرداروں کے طور پر پیش کرتا ہے۔

تاہم، کبیر، کامنی اور کییا کو ان کے منصوبوں کے بارے میں پتہ چلتا ہے اور ان کے منصوبوں کے ساتھ کھیلتے ہوئے چاروں دوستوں کے ذریعے بے وقوف بننے کا ڈراما کرنے کا فیصلہ کرتے ہیں۔ تاہم، وہ آخر میں اس بات کا انکشاف کرتے ہیں جب چاروں دوست اپنے آپ کو ظاہر کرتے ہیں، ان چاروں دوستوں کو چونکاتے اور خوفزدہ کرتے ہیں، جو تینوں کے دوبارہ دھوکے میں آنے پر ناراض ہوتے ہیں۔ فلم کا اختتام ان کے جانی بونزیلا سے فرار ہونے کے ساتھ ہوتا ہے کیونکہ کبیر نے انھیں اپنے سامنے بے نقاب کیا تھا۔

کردار[ترمیم]

  • سنجے دت بطور کبیر نائک
  • ملکا شراوت بطور کامنی
  • ریتیش دیش مکھ بطور دیش بندھو رائے/لی/تکارام سدانند کالے "ٹوکیا"/ہیرا بھائی
  • کنگنا راناوت بطور کییا نائک
  • ارشد وارثی بطور آدتیہ "آدی" شریواستو/گنتا سنگھ/ملن سپاری
  • آشیش چودھری بطور بومن کنٹریکٹر/ڈوڈو/باربرا ہوری
  • جاوید جعفری بطور مانو شریواستو/جوجو/موتی بھائی
  • ستیش کوشک بطور بابا بتانند سوامی
  • ذاکر حسین بطور محسن بھائی
  • جے برینڈن ہل بطور جانی بونزیلا
  • ہیری جوش بطور قاسم کیکرا۔
  • فرزیل پردی والا بطور میونسپلٹی ورکر
  • پان کھانے والے کے طور پر ویبھو ماتھر، شیطانوں کی بار میں آدمی
  • دودھ والے کے طور پر نیرج کھیترپال
  • سٹیون ڈیز
  • شاہد حسن کبیر کے آفس مینیجر کے طور پر
  • خورشید وکیل بطور کبیر آفس
  • چمکدار سوٹ میں مائیکل لگناس الکحل
  • لتیش شرما بطور ایگزیکٹو

حوالہ جات[ترمیم]

  1.   ویکی ڈیٹا پر (P480) کی خاصیت میں تبدیلی کریں "فلم کا صفحہ FilmAffinity identifier پر"— اخذ شدہ بتاریخ 11 جون 2024ء۔
  2. "Exclusive: First look – Its 'Double Dhamaal' time this summer!"۔ Dailybhaskar۔ 21 May 2011۔ اخذ شدہ بتاریخ 08 جولا‎ئی 2011 
  3. Soumyadipta Banerjee۔ "Bollywood women on top"۔ DNA۔ اخذ شدہ بتاریخ 28 دسمبر 2011 

بیرونی روابط[ترمیم]