ویکیپیڈیا:ٹائیگر ترمیمی دوڑ/2019ء

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ٹائیگر ترمیمی دوڑ 2.0
صفحہ اول
Emoji u1f42f-2.0.svg


سنہ 2018ء اور 2019ء میں ویکیمیڈیا فاؤنڈیشن اور گوگل نے سینٹر برائے انٹرنیٹ و سوسائٹی (سی آئی ایس) اور ویکیپیڈیا انڈیا چیپٹر (ڈبلیو ایم آئی این) کے تعاون سے ایک تحریری مسابقہ کا انتظام کیا ہے تاکہ متعلقہ موضوع پر معیاری مواد فراہم کرنے اور تحریر کرنے میں بھارتی زبانوں کی برادریوں کی حوصلہ افزائی کی جا سکے۔

ٹائیگر ترمیمی دوڑ کے منصوبے میں ان مضامین پر توجہ دی جارہی ہے جو صارفیں نے خود تجویز کئے ہیں مگر وہ کسی بھی بھارتی زبان کی ویکیپیڈیا پر تا حال موجود نہیں ہیں۔ اس کے ذریعے ہم زیادہ سے زیادہ قارئین کی علمی تشنگی بجھا سکتے ہیں

تمام زبانیں تین ماہ تک باہم مسابقہ کریں گی۔ انفرادی انعامات کے علاوہ فاتح برادری کو ایک خاص ٹریننگ دی جائے گی جس کی مدد سے وہ ویکیپیڈیا کے تئیں زیادہ صلاحیت مند ہو سکیں گے۔

اصول و ضوابط

مزید نکات
  • خانہ معلومات، سانچوں وغیرہ کا حجم شمار نہیں کیا جائے گا۔
  • مضمون میں موزوں حوالہ جات کا اندراج لازمی ہے؛ مضمون میں درج مشکوک یا متنازع مواد کے لیے قابل تصدیق حوالے درکار ہونگے۔
  • مضمون مکمل طور پر مشینی ترجمہ شدہ نہ ہو، اگر مضمون ترجمہ شدہ ہے تو اس کی زبان سلیس اور بامحاورہ ہونی چاہیے، لفظی ترجمہ قابل قبول نہیں ہوگا۔
  • مضمون میں ویکی اصولوں کی خلاف ورزی (مثلاً کاپی رائٹ کی خلاف ورزی، غیر معروف شخصیت پر مضمون وغیرہ) نہ کی جائے۔
  • مضمون معلومات افزا ہونا چاہیے۔
  • مضمون اس فہرست موضوعات ہی سے بنائیں۔ اگر آپ کسی مخصوص زمرے میں مزید موضوعات شامل کرنا چاہتے ہیں تو براہ مہربانی تبادلہ خیال پر اس کی درخواست دیں۔ ہم ان موضوعات کو شامل کرنے کی بھرپور کوشش کریں گے۔
  • کسی منتظم کے تحریر شدہ مضامین کا جائزہ دوسرے منتظمین لیں گے اور وہی اس کے رد و قبول کا فیصلہ کریں گے۔
  • اردو ویکیپیڈیا کے حَکَم حضرات اس بات کا فیصلہ کریں گے کہ آیا یہ مضمون قابل قبول ہے یا نہیں۔

انعامات (صرف بھارتی صارفین کے لیے)

  • ہر مہینے اردو ویکیپیڈیا کے تین فائق صارفین کو علیحدہ علیحدہ انعامات سے نوازا جائے گا، جو ان کی ماہانہ کارکردگی کو دیکھ کر دیے جائیں گے۔ انعامات کی قیمت بالترتیب 3,000 بھارتی روپے، 2000 بھارتی روپے اور 1,000 بھارتی روپے ہوگی۔
  • تین ماہ کی طویل ترمیمی دوڑ کے بعد اردو ویکی برادری سمیت دیگر بھارتی زبانوں کی ویکی برادریوں میں سے جو برادری سب پر فائق ہوگی اس پوری برادری کو ایک انعام ملے گا۔ نیز فتحمند برادری کے لیے سہ روزہ تربیتی تقریب کا انعقاد کیا جائے گا۔

شمولیت

آپ 11:59 PM (بھارتی معیاری وقت)، 20 جنوری 2020ء تک کسی بھی وقت شامل ہو سکتے ہیں۔

مضامین کا اندراج

اگر آپ اب شمولیت اختیار اور منصوبہ کے اصول پڑھ چکے ہیں تو کیا آپ اردو ویکیپیڈیا کے ٹائیگر تحریری مسابقے میں شرکت کرنا چاہتے ہیں؟

پکی بات ہے کہ آپ نئے مضامین تحریر یا پہلے سے موجود مضامین میں اضافہ کر کے کم از کم 300 الفاظ اور 3000 بائٹ کی شرط پوری کر پائیں گے؟!
اگر ہاں تو براہ مہربانی اس مقصد کے لیے تیار کردہ ایک خاص انٹرفیس سے اپنی شراکتوں کا اندراج کریں:--
اگر آپ کو اوپر دیے گئے ربط سے اندراج کرنے میں دشواری پیش آ رہی ہے تو براہ مہربانی تبادلۂ خیال کے صفحہ پر اس کی شکایت کریں اور اپنی شراکتوں کے بارے میں بھی عرض گزاریں۔

ناظمین

مسابقے کے مندرجہ بالا اصولوں کے متعلق کسی بھی قسم کا تذبذب ہو تو آپ بلا تکلف مذکورہ بالا صارفین میں سے کسی سے بھی اس کے تبادلۂ خیال پر رابطہ کر سکتے ہیں

تخلیق شدہ / توسیع شدہ مضامین

ٹائیگر ترمیمی دوڑ 2019ء کے موقع پر تحریر شدہ مضامین کی تعداد 562 ہے اور توسیع شدہ مضامین کی تعداد 128 ہے۔

تخلیق شدہ

توسیع شدہ