مسک بن یافث

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
مسک بن یافث
معلومات شخصیت
والد یافث[1]  ویکی ڈیٹا پر (P22) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
بہن/بھائی

نام و نسب[ترمیم]

دنیا جیسا کہ عبرانیوں کو جانا جاتا ہے۔ یہ 1854 کا نقشہ [2] تقریباً جنوبی قفقاز میں میشیک؛مسک کو گوگ اور ماجوج کے ساتھ مل کر تلاش کرتا ہے۔

بائبل میں، مسک یا موسوک ( عبرانی: מֶשֶׁך‎ بائبل میں، Meshech یا Mosoch (عبرانی: מֶשֶׁך Mešeḵ "قیمت" یا "قیمتی") کو پیدائش 10:2 اور 1 تواریخ 1:5 میں یافث کے بیٹے کے طور پر نامزد کیا گیا ہے۔

ایک اور میشک کا نام 1 تواریخ 1:17 میں شیم کے بیٹے کے طور پر دیا گیا ہے (پیدائش 10 میں میش کی شکل کے مطابق)۔

تاریخی تشریحات[ترمیم]

مسک کا تذکرہ توبل (اور روش ، بعض تراجم میں) کے ساتھ حزقیل 38:2 اور 39:1 میں "جوگ، ماجوج کا شہزادہ" کی سلطنتوں کے طور پر کیا گیا ہے۔ اور اسے ایک جافیٹی قبیلہ سمجھا جاتا ہے۔ جس کی شناخت فلاویس جوزیفس نے کیپاڈوشین "موسوچینی" کے ساتھ کی تھی۔ " ( مشکی, جو فریگیئنز یا برجز سے بھی منسلک ہے ) اور ان کا دارالحکومت مزاکا ۔ روم کی تاریخ (234 AD) کے Hippolytus میں ، " Illyrians " کی شناخت میشیک کی اولاد کے طور پر کی گئی تھی۔ اس کے علاوہ، جارجیائیوں کی روایات ہیں کہ وہ، اور دیگر قفقاز کے لوگ جیسے کہ آرمینیائی ، مسک (جارجیائی: Meskheti )، Tubal ، اور تجرمہ سے تعلق رکھتے ہیں۔

1498 میں Annio da Viterbo نے Pseudo-Berossus کے نام سے جانے والے ٹکڑے شائع کیے، جو اب ایک جعلسازی سمجھے جاتے ہیں۔ اور یہ دعویٰ کرتے ہیں کہ بابل کے ریکارڈوں میں دکھایا گیا ہے کہ یافث کے ایک بیٹے کو Samothes کہتے ہیں، جو بعد میں نمرود کے 13ویں سال میں گال بن گیا تھا۔ بعد کے مورخین جیسے کہ رافیل ہولنشیڈ (1577) نے ساموتھیس کی شناخت میشک کے طور پر کی، اور زور دے کر کہا کہ اس نے سب سے پہلے برطانیہ میں بھی حکومت کی تھی۔

16ویں صدی کے آغاز سے، کچھ یورپی اسکالرز نے یہ خیال پیش کیا کہ ماسکوائٹس میشک سے پیدا ہوئے تھے۔ سر والٹر ریلی (c. 1616) اس رائے کو فلپ میلانچتھون (1497–1560) اور بینیٹو ایریاس مونٹانو (1571) سے منسوب کرتے ہیں، اور بعد میں جوناتھن ایڈورڈز (1703–1758) نے بھی اس کی پیروی کی۔ مزید برآں، کیوان Synopsis (1674) میں پہلی بار ظاہر ہونے والی ایک لیجنڈ کے مطابق، ماسکو ( Moskva ) کی بنیاد بادشاہ مسک بن یافث (یعنی Meshech)، اور اس کا نام اس کی بیوی، Kva کیوا کے لئے رکھا گیا تھا۔ اس افسانے میں، ان کے بارے میں یہ بھی کہا جاتا ہے کہ ان کا ایک بیٹا، یا، اور بیٹی، ووزا تھا، جس نے اپنے نام قریبی دریائے یاوزا پر رکھا۔

آرچیبالڈ سائس کے مطابق، میشک کی شناخت مسکا سے کی جا سکتی ہے، یہ نام آشوری نوشتہ جات میں ظاہر ہوتا ہے، اور عام طور پر یہ خیال کیا جاتا ہے کہ وہ مشکی کا حوالہ دیتے ہیں۔

Flavius Josephus کے بعد سے زیادہ تر حوالہ جاتی کتابیں عام طور پر Ezekiel کے زمانے میں Meshech کو جدید ترکی کے ایک علاقے کے طور پر شناخت کرتی ہیں۔ [3]

رابرٹ ولکنسن کا نوح کے بیٹوں کی اولاد کا 1823 کا نقشہ جو میشچ کو اٹلی کے ساتھ شناخت کرتا ہے

مزید دیکھو[ترمیم]

  • موشیا

حوالہ جات[ترمیم]

  1. فصل: 10 — باب: 2
  2. From Historical Textbook and Atlas of Biblical Geography by Coleman (1854)
  3. International Dictionary of Historic Places: Southern Europe Trudy Ring, Robert M. Salkin, Sharon La Boda - 1994 - Page 288 1884964028 "The Hebrew Bible also mentions both Tubal (Tabal) and Meshech (Muski)"