ہدا توتنجی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ہدا توتنجی
معلومات شخصیت
شہریت Flag of Saudi Arabia.svg سعودی عرب  ویکی ڈیٹا پر (P27) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
عملی زندگی
مادر علمی جامعہ جارج میسن  ویکی ڈیٹا پر (P69) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پیشہ فن کار  ویکی ڈیٹا پر (P106) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
نوکریاں جامعہ دار الحکمہ  ویکی ڈیٹا پر (P108) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ہدا احمد توتنجی ایک امریکی فنکار ہے جو سعودی عرب میں پیدا اور پرورش پائی۔ [1] توتنجی ایک ماہر خطاط بھی ہیں اور عربی خطاطی سکھانے کے لیے سند یافتہ ہیں۔ [1] اپنے خطاطی کے کام کے علاوہ، وہ مخلوط میڈیا آرٹ، تنصیبات اور نمائش آرٹ بھی تخلیق کرتی ہے۔ [2] توتنجی ہدا آرٹ، ایل ایل ڈی کے صدر ہیں، جو کلائنٹس کے لیے اپنی مرضی کے مطابق آرٹ تخلیق کرتا ہے۔ [3] توتنجی سعودی عرب کے پہلے شخص بھی ہیں جنہوں نے ہارورڈ یونیورسٹی میں لیکچر دیا۔

سیرت[ترمیم]

توتنجی ریاض میں پیدا ہوئی تھی۔ [4] اس نے جارج میسن یونیورسٹی سے بیچلر اور ماسٹر آف فائن آرٹس کی ڈگریاں حاصل کیں۔ [4] توتنجی نے اردن میں اسلامی خطاطی کا ماسٹر سرٹیفکیٹ ( اجازہ ) حاصل کیا اور آئرلینڈ میں فائن آرٹ میں پی ایچ ڈی کی ڈگری حاصل کی۔ [4] اس نے دی آرٹ انسٹیٹیوٹ آف واشنگٹن میں گرافک ڈیزائن کی تعلیم حاصل کی۔ ہدا احمد توتنجی دار الحکمہ کالج ، جدہ ، کے ایس اے میں گرافک ڈیزائن کی تعلیم دے رہے ہیں۔ وہ اکثر واشنگٹن میٹروپولیٹن علاقے کی یونیورسٹیوں میں لیکچر دیتی ہیں اور دیگر جیسے جارج ٹاؤن یونیورسٹی، جارج واشنگٹن یونیورسٹی، ہاورڈ یونیورسٹی، مونٹگمری کالج، اوریگون اسٹیٹ یونیورسٹی، پورٹ لینڈ اسٹیٹ یونیورسٹی، کنساس اسٹیٹ یونیورسٹی، پنسلوانیا اسٹیٹ یونیورسٹی، فلاڈیلفیا میں یونیورسٹی آف سائنسز، ٹیکساس اے اینڈ ایم یونیورسٹی اور برسبین، آسٹریلیا اور دیگر میں گریفتھ یونیورسٹی میں۔ [5]

اس نے دنیا بھر میں 20 سے زیادہ نمائشوں میں حصہ لیا ہے اور بصری معلوماتی ٹیکنالوجی میں ڈگری حاصل کی ہے۔ اس کی پینٹنگز پورٹریٹ سے لے کر لینڈ اسکیپ تک، اسٹیل لائف سے لے کر خطاطی تک مختلف ہوتی ہیں۔ وہ اپنی تنصیبات اور پرفارمنس میں اخبار کی کٹائی جیسی چیزوں کو ملانا پسند کرتی ہے۔ اس طرح وہ اپنی آرٹ کو نمایاں کرتی ہے، "وہ جو کچھ بناتی ہے اس میں خواتین کا وژن مرکزی حیثیت رکھتا ہے"۔ [6] 2009 میں ہدا نے دوحہ، قطر میں مسلم خاتون آف ٹومارو 2009 کانفرنس میں شرکت کی۔ وہ 75 ممالک کے دیگر 300 مسلم رہنماؤں میں سے منتخب ہوئیں جو وہاں کی مسلم خواتین کی نمائندگی کرتی ہیں۔ [7]

توتنجی کا کام پی بی ایس کی فلم محمد: لیگیسی آف اے نبی میں دکھایا گیا ہے۔ [8] اسلامک براڈکاسٹنگ نیٹ ورک (IBN) نے لکھا کہ ٹوٹنجی "مسلمان عورت کے خیال میں حقیقت اور انسانیت کا احساس لاتے ہیں۔ ہدا کا مقصد اس نظریے میں انقلاب لانا ہے کہ مسلمان خواتین محدود ہیں۔"

حوالہ جات[ترمیم]

  1. ^ ا ب "Huda Totonji". WISE Muslim Women. 13 اگست 2016 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 20 مئی 2016. 
  2. "Greenbox Dictionary of Saudi Arabian Artists". Greenbox Museum of Contemporary Art from Saudi Arabia. اخذ شدہ بتاریخ 20 مئی 2016. 
  3. "Dr. Huda Totonji to Teach Arabic Calligraphy Course at the Harvard Extension School". Project Khalid. 6 July 2012. اخذ شدہ بتاریخ 20 مئی 2016. 
  4. ^ ا ب پ "Huda Totonji". Beyond Golden Age and Decline: The Legacy of Muslim Societies in Global Modernity, 1300-1900. 2010. اخذ شدہ بتاریخ 20 مئی 2016. 
  5. Artist Biography Retrieved on 7 Feb 2018
  6. Art Show Has Creativity as Its Hallmark Retrieved on 7 Feb 2018
  7. Huda Totonji Retrieved on 7 Feb 2018
  8. "Full Credits". Muhammad: Legacy of a Prophet. PBS. اخذ شدہ بتاریخ 20 مئی 2016.