دینک بھاسکر

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
Dainik Bhaskar
Dainkbhaskarlogo.jpg
Dainik Bhaskar.jpg
قسمDaily اخبار
ہیئتبروڈ شیٹ
مالکD B Corp Ltd.
آغاز1948؛ 73 برس قبل (1948); as Subah Savere in بھوپال and Good Morning India in گوالیار
1957؛ 64 برس قبل (1957); as Bhaskar Samachar
1958؛ 63 برس قبل (1958); as Dainik Bhaskar
زبانہندی زبان
صدر دفتربھوپال, مدھیہ پردیش
تعداد اشاعت4,579,051 Daily[1]
ساتھی اخباراتDainik Bhaskar
Divya Bhaskar
Dainik Divya Marathi
ویب سائٹwww.bhaskar.com


روزنامہ بھاسکر بھارت کا ایک مشہور ہندی اخبار ہے۔ ہندوستان کی 12 ریاستیں (اور 65 ورژنوں میں مرکزی علاقوں ) سے شائع ہوتا ہے۔ بھاسکر گروپ کی اشاعتوں میں ڈیوہ بھاسکر (گجراتی) اور ڈی این اے (انگریزی) اور میگزین آہ زندہگی بھی شامل ہیں۔ 2015 میں ، یہ ملک کا سب سے زیادہ پڑھا جانے والا اخبار بن گیا۔

تاریخ[ترمیم]

سال 1956 میں ، ڈینک بھاسکر نے بھوپال میں اپنا پہلا اخبار شائع کیا۔ لیکن اس وقت اس کا نام صبح رکھا گیا تھا۔ سال 1956 میں ، گوالیار نے انگریزی کا نام گڈ مارننگ انڈیا کے ساتھ شائع کیا۔ ایک سال کے بعد ، سن 1956 میں ، یہ نام پھر سے بھاسکر سماچار رکھ دیا گیا۔ سال 2010 میں ، اس کا نام ڈنک بھاسکر رکھ دیا گیا ، جو اس وقت بھی موجود ہے۔ اس وقت سے اب تک یہ ہندوستان کا سب سے پہلے روزنامہ ہے۔

1995 میں ، یہ مدھیہ پردیش کا سب سے اوپر اخبار بن گیا۔ اس کے بعد ، قارئین کے مابین اس سروے کے بعد یہ روزانہ سب سے بڑا نمٹنے والا اخبار بتایا جاتا ہے۔ اس کے بعد اس نے فیصلہ کیا کہ اسے مدھیہ پردیش کے باہر بھی پھیلانا چاہیے۔ راجستھان کے دار الحکومت جے پور کے لیے مناسب سمجھا جاتا تھا۔

1996 میں ، اس نے جے پور میں ایک اخبار شروع کیا۔ یہاں اس نے ایک ہی دن میں مزید 50،000 کاپیاں فروخت کیں اور دوسرا مقام حاصل کیا۔ اس کے لیے 200،000 اخبارات لینے والے خاندانوں کے مابین ایک سروے کیا گیا۔ یہ کام 700 سروے کاروں نے کیا تھا۔ اس کے بعد اس نے اخبار کو مثال کے طور پر دیا اور مزید 1.50 روپے وصول کیے۔ جبکہ یہ 2 روپے ہوتا تھا۔ اس کے بعد ، ڈائنک بھاسکر نے 19 دسمبر 1996 کو مدھیہ پردیش کے باہر پہلی بار اخبار شائع کیا۔ اس دن اس نے 1،72،347 کاپیاں فروخت کیں ، اس سے پہلے نمبر پر راجستھان پیٹریکا پہلے نمبر پر رہا۔ اس کے بعد ، 1999 میں یہ راجستھان میں پہلے نمبر پر آیا تھا۔

اس کے بعد اس نے چندی گڑھ میں ایک اخبار شائع کرنے کا سوچا۔ یہاں انگریزی اخبار ہندی اخبار سے 6 گنا زیادہ فروخت ہوا۔ اس نے جنوری 2000 میں سروے کا کام شروع کیا۔ اس نے کل 2،20،000 گھروں کا دورہ کرکے یہ کام کیا۔ اس کے بعد ، سروے سے معلوم ہوا کہ انگریزی اخبارات وہاں اس کے معیار کی وجہ سے لیے گئے تھے۔ اس کے بعد اس نے اپنے کاغذ وغیرہ کے معیار میں مزید بہتری لائی۔ اس نے ہندی کے ساتھ ساتھ انگریزی کے امتزاج سے مئی 2000 میں اس کی اشاعت کا آغاز کیا۔ اعلی درجہ کے انگریزی اخبار ، ٹری بیون ، نے 50،000 کاپیاں فروخت کیں۔ اسے پیچھے چھوڑ کر 69،000 کاپیاں بیچی گئیں اور پہلے نمبر پر آئیں۔

سن 2015 سے لے کر 2015 تک ، صرف انگریزی اخبارات ہی ملک میں سب سے زیادہ پڑھے جانے والے اخبارات تھے۔ 2015 میں پہلی بار ، دینک بھاسکر ملک کا سب سے زیادہ پڑھا جانے والا اخبار بن گیا۔

اشاعت کی جگہ[ترمیم]

یہ اخبار مندرجہ ذیل ریاستوں اور وسطی علاقوں سے شائع ہوا ہے :

رسالے[ترمیم]

بہت سے اخبارات بھی اس اخبار کے ساتھ ہیں۔ جیسے رسرنگ ، نورنگ وغیرہ۔ اس کے کچھ انتخاب بھی ہوتے ہیں۔ جیسے بال بھاسکر وغیرہ۔

مدھوریما[ترمیم]

یہ ہفتہ وار رسالہ ہے جس کو دینک بھاسکر کے ساتھ ملا ہے۔ یہ ہر بدھ کو شائع ہوتا ہے۔ اس میں مختصر کہانیاں ، مسکراہٹیں ، مقبول الفاظ ، اپنا ہندی ، منوشا وغیرہ حصے ہیں۔

رسرنگ[ترمیم]

مذموم خواہش

ہیمرشیم سنگھ-رگھوونشی اپریل 8، 2020 ہندی، غزلیں کوئی تبصرہ نہیں

سب کی آنکھیں رنگین ہیں ، کچھ کلیاں پھول بننا چاہتی ہیں۔ وہ مالی سے پردہ اٹھانا ، پردہ اٹھانا چاہتی ہے۔ ایک رگڑ ہے ، جیسے ہی یہ پھل پھولتا ہے ، خوف کو بھی چٹانوں نے کاٹ لیا ، اب آپ خود کو آگ سے بچانا چاہتے ہیں

ویتھاسا ارجو ، آنکھوں میں رات کا خوبصورت خواب ، باغبان کو بھول کر ، بازار کے سفر میں ہے اور گیراجوں کی حمایت کرنا چاہتا ہے۔

اب کلیاں ڈیوکس میں ہیں ، نہ ہی کوئی قیمت ہے۔ دنیا صرف کاروبار کی خوشبو چاہتا ہے۔

حیا کو ننگے شخص کو قدموں سے روندنا ہے ، کسی کو کسی پر کوئی رحم نہیں ہے لیکن یہ شخص اب بھی مجھ سے دوستی کرنا چاہتا ہے۔

بال بھاسکر[ترمیم]

بچوں کے لیے ایک اختیاری میگزین ہے ، جو جمعہ کو دو ہفتوں میں ایک بار آتا ہے۔

دوسرے[ترمیم]

اخباروں کے علاوہ یہ 17 ریڈیو چینلز چلاتا ہے۔ اس کے علاوہ اس کی ویب سائٹ چار زبانوں میں بھی دستیاب ہے۔ یہ سب مل کر 50 ملین بار اس ویب سائٹ کو دیکھا جاتا ہے۔ اس میں 12 ملین نئے لوگ ہیں

آن لائن ورژن[ترمیم]

الیکس کے مطابق ، ویب سائٹ بھاسکر ڈاٹ کام بھارت کی 93 ویں مقبول ویب سائٹ ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Highest Circulated Daily Newspapers (language wise)" (PDF). Audit Bureau of Circulations. اخذ شدہ بتاریخ 05 جنوری 2020. 

بیرونی روابط[ترمیم]