موبائل

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

ایک موبائل فون ( سیل فون ، یا  ہینڈ فون )  جو کبھی کبھی صرف موبائل ، سیل یا محض فون پر اکتفاء کیا جاتا ہے،  ایک پورٹیبل ٹیلیفون ہے جو ریڈیو فریکوینسی لنک پر کال کرتا ہے اور کال وصول کرتا ہے۔ ٹیلیفون سروس ایریا۔ ریڈیو فریکوینسی لنک موبائل فون آپریٹر کے سوئچنگ سسٹم سے رابطہ قائم کرتا ہے، جو پبلک سوئچڈ ٹیلیفون نیٹ ورک (PSTN) تک رسائی فراہم کرتا ہے۔  جدید موبائل ٹیلیفون خدمات سیلولر نیٹ ورک فن تعمیر کا استعمال کرتی ہیں  اور اسی وجہ سے ٹیلیفون میں موبائل ٹیلیفون کو سیلولر ٹیلیفون یا سیل فون کہا جاتا ہے۔ ٹیلی فون  کے علاوہ ،  ڈیجیٹل موبائل فون (2G ) متعدد دوسری خدمات پیش کرتے ہیں،  جیسے ٹیکسٹ میسجنگ،  ایس ، ایم ، ایس ، ای میل ، انٹرنیٹ تک رسائی ، مختصر فاصلے پر وائرلیس مواصلات (اورکت ، بلوٹوتھ)،  بزنس ایپلی کیشنز ،  ویڈیو گیمز اور ڈیجیٹل فوٹو گرافی۔ سادہ طور پر صرف یہ خدمات پیش کرنے والے موبائل فون کو فیچر فونز کے نام سے جانا جاتا ہے۔ وہ موبائل فون جو اعلی درجے کی کمپیوٹنگ کی صلاحیتوں کو پیش کرتے ہیں انہیں اسمارٹ فونز کے طور پر جانا جاتا ہے۔ میٹل آکسائڈ سیمیکمڈکٹر (MOS) بڑے پیمانے پر انضمام (LSI) ٹکنالوجی،  انفارمیشن تھیوری اور سیلولر نیٹ ورکنگ کی ترقی کے نتیجے میں سستی موبائیل مواصلات کی ترقی کا سبب بنی۔  پہلے ہینڈ ہیلڈ موبائل فون کا مظاہرہ جان ایف مچل  اور موٹرولا کے مارٹن کوپر نے 1973 میں کیا،  جس کا وزن سی ہینڈسیٹ تھا۔ 2 کلو گرام (4.4 پونڈ)۔ 1979 میں،  نپون ٹیلی گراف اور ٹیلیفون (این ٹی ٹی) نے جاپان میں دنیا کا پہلا سیلولر نیٹ ورک لانچ کیا۔ 1983 میں  ڈائناٹیک 8000 ایکس تجارتی طور پر دستیاب پہلا ہینڈ ہیلڈ موبائیل فون تھا۔  1983ء  سے 2014ء  تک،  دنیا بھر میں موبائل فون کی تعداد 7  بلین سے زیادہ ہوگئی۔  زمین پر ہر فرد کے لئے ایک فراہم کرنے کے لئے کافی ہے۔  2016 ء کی پہلی سہ ماہی میں   اسمارٹ فون ،  ایپل اور ہواووی سب سے اوپر سمارٹ فون ڈویلپر تھے۔ اسمارٹ فون کی فروخت موبائل فون کی کل فروخت میں 78 فیصد کی نمائندگی کرتی ہے۔   فیچر فونز (سلیگ: "ڈمبون فون") کے لئے 2016 ء تک  سب سے زیادہ سیمسنگ   نوکیا  اور  الکاٹیل تھے[1]۔

ریڈیو انجینئرنگ کے ابتدائی مرحلے میں ایک ہینڈ ہیلڈ موبائل ریڈیو ٹیلیفون سروس کا تصور کیا گیا تھا۔ 1917 میں ، فینیش موجد ایریک ٹائیگرسٹیڈ نے ایک "جیبی سائز کے فولڈنگ ٹیلیفون کے لئے ایک انتہائی پتلی کاربن مائکروفون" کا پیٹنٹ دائر کیا۔ سیلولر فون کے ابتدائی پیش روؤں میں جہازوں اور ٹرینوں سے ملنے والے ریڈیو مواصلات شامل تھے۔ واقعی طور پر پورٹیبل ٹیلیفون ڈیوائسز بنانے کی دوڑ دوسری جنگ عظیم کے بعد شروع ہوئی ،  بہت سارے ممالک میں پیشرفت ہو رہی ہے۔ موبائیل ٹیلی فونی میں پیشرفت کا سلسلہ لگاتار "نسلوں" میں ڈھونڈا گیا ہے ،  ابتدائی نسل  خدمات سے شروع ہوا ہے ، جیسے بیل سسٹم کی موبائیل ٹیلیفون سروس اور اس کے جانشین ، بہتر موبائل ٹیلیفون سروس۔ یہ سسٹم سیلولر نہیں تھے ، بیک وقت کچھ کالوں کو سپورٹ کرتے تھے ، اور بہت مہنگے تھے۔ موٹرولا DynaTAC 8000X۔ 1984 میں ، یہ پہلا تجارتی طور پر دستیاب ہینڈ ہیلڈ سیلولر موبائل فون بن گیا۔ دھاتی آکسائڈ سیمیکمڈکٹر (MOS) بڑے پیمانے پر انضمام (LSI) ٹیکنالوجی ، انفارمیشن تھیوری اور سیلولر نیٹ ورکنگ کی ترقی کے نتیجے میں سستی موبائل مواصلات ، اور کار فون جیسے آلات کی ترقی ہوئی۔ پہلے ہینڈ ہیلڈ موبائل فون کا مظاہرہ جان ایف مچل اور موٹرولا کے مارٹن کوپر نے 1973 میں کیا تھا جس میں 2 کلو گرام (4.4 پونڈ) وزنی ہینڈسیٹ استعمال کیا گیا تھا۔   پہلا تجارتی خودکار سیلولر نیٹ ورک  (1G ) ینالاگ جاپان میں 1979 میں نپون ٹیلی گراف اور ٹیلیفون کے ذریعے لانچ کیا گیا تھا۔  اس کے بعد 1981 میں ڈنمارک، فن لینڈ،  ناروے اور سویڈن میں نورڈک موبائیل ٹیلیفون (NMT) نظام کے بیک وقت لانچ ہوئے۔  اس کے بعد کئی دیگر ممالک نے  1980 کی دہائی کے وسط تک اس کی پیروی کی۔ یہ پہلی نسل (1G ) سسٹم کہیں زیادہ بیک وقت کالوں کی حمایت کرسکتے ہیں لیکن پھر بھی ینالاگ سیلولر ٹکنالوجی کا استعمال کرتے ہیں۔ 1983 میں ، DynaTAC 8000x  پہلا تجارتی طور پر دستیاب ہینڈ ہیلڈ موبائیل فون تھا۔ ڈیجیٹل سیلولر نیٹ ورکس  1990  کی دہائی میں شائع ہوئے،  جس میں MOSFET پر مبنی RF پاور ایمپلیفائرز (پاور MOSFET اور LDMOS) اور RF سرکٹس (RF CMOS) نے وسیع پیمانے  پر اپنانے سے ڈیجیٹل سگنل کو متعارف کرایا۔  وائرلیس مواصلات میں پروسیسنگ۔ 1991 میں،  دوسری نسل (2 (G ڈیجیٹل سیلولر ٹکنالوجی کو فن لینڈ میں جی ڈی  ایس معیاری  پر ریڈیولنجا نے لانچ کیا۔  اس سے اس شعبے میں مسابقت پیدا ہوگئی کیونکہ نئے آپریٹرز نے موجودہ) 1 (G نیٹ ورک آپریٹرز کو چیلنج کیا۔  جی  ایس  ایم  معیار ایک یورپی اقدام ہے جس کا اظہار سی ای  پی  ٹی "کنفرینس یوروپینی ڈیس پوٹس ایٹ ٹیلی مواصلات"  یورپی پوسٹل اور ٹیلی مواصلات کانفرنس  میں کیا گیا ہے۔ فرینکو جرمن آر اینڈ ڈی تعاون نے تکنیکی فزیبلٹی کا مظاہرہ کیا،  اور 1987 میں 13 یوروپی ممالک کے مابین مفاہمت کی یادداشت پر دستخط ہوئے جو 1991 تک تجارتی خدمت شروع کرنے پر راضی ہوگئے تھے۔  جی  ایس  ایم  (2 جی) معیار کے پہلے ورژن میں 6000 صفحات تھے۔ آئی  ای  ای  آر ایس  ای نے تھامس ہاگ اور فلپ ڈوپوس کو 2018 کے جیمز کلرک میکسویل میڈل میں پہلا ڈیجیٹل موبائیل ٹیلیفون کے معیار میں ان کی شراکت کے لئے نوازا۔  2018 میں  جی  ایس  ایم  220 سے زیادہ ممالک میں 5  ارب سے زیادہ افراد استعمال کرتے تھے۔ GSM (2G) (3G)   (4G) اور) 5 (G میں تیار ہوا ہے[2]۔

 ذاتی ہینڈی فون سسٹم موبائلس اور موڈیم ، 1997– 2003  آئن بیٹری،  جدید موبائل فون کے لئے ایک ناگزیر توا نائی کا ذریعہ ہے   1991میں سونی  اور آشیکسی نے کمرشل بنایا تھا۔ 2001 میں جاپان میں تیسری نسل (3G ) کا آغاز NTT ڈوکومو نے WCDMA معیار پر کیا تھا۔   اس کے بعد تیز رفتار پیکٹ تک رسائی   (HSPA)  کنبہ پر مبنی 3.5G 3G + یا ٹربو  3G میں اضافہ ہوا   جس سے UMTS نیٹ ورک کو اعداد و شمار کی منتقلی کی تیز رفتار اور صلاحیت حاصل ہوگی۔ 2009 تک  یہ واضح ہوچکا تھا کہ  کسی وقت  تھری جی  نیٹ ورکس  اسٹینڈنگ میڈیا  جیسے  بینڈوڈتھ گنجائش  والے  ایپلی کیشنز کی نشوونما سے مغلوب ہوجائیں گے۔ اس کے نتیجے میں   اس صنعت نے موجودہ تھری جی ٹیکنالوجی کے مقابلے میں دس گنا تک رفتار میں بہتری لانے کے وعدے کے ساتھ  ڈیٹا سے بہتر چوتھی نسل کی ٹیکنالوجی کی تلاش شروع کردی۔  پہلی دو تجارتی طور پر دستیاب ٹیکنالوجی جس کا بل 4G تھا وہ وائی میکس معیاری تھا ، جو شمالی  امریکہ میں سپرنٹ کے ذریعہ پیش کیا گیا تھا ،  اور ایل ٹی  ای  معیاری  جو پہلی بار اسکیلینیویا میں پیش کیا گیا تھا ٹیلیا سونرا کے ذریعہ۔ 5 جی ایک ٹکنالوجی اور اصطلاح ہے جو ریسرچ پیپرز اور پروجیکٹس میں استعمال ہوتی ہے جس میں موبائل ٹیلی مواصلات کے معیاروں میں اگلے بڑے مرحلے کو 4 جی / آئی  ایم  ٹی  ایڈوانسڈ معیاروں سے بالاتر کیا جاتا ہے۔ 5 جی اصطلاح باضابطہ طور پر کسی بھی تصریح یا سرکاری دستاویز میں استعمال نہیں کی گئی ہے جو ابھی تک ٹیلی مواصلات کمپنیوں یا معیاری تنظیموں جیسے 3 جی  پی  پی  وائی میکس فورم یا آئی  ٹی  یو-آر  کے ذریعہ عام کی گئی ہے۔  4 جی  سے آگے کے نئے معیارات کو اس وقت معیاری اداروں کے ذریعہ تیار کیا جارہا ہے ، لیکن اس وقت انہیں 4 جی چھتری کے تحت دیکھا جاتا ہے ، کسی نئی موبائل نسل کے لئے نہیں[3]۔

اقسام[ترمیم]

ماخذ کا ڈیٹا دیکھیں یا اس میں ترمیم کریں۔

100 افراد پر موبائل سبسکرپشنز  ہر 100 باشندے متحرک موبائل براڈ بینڈ کی خریداری اسمارٹ فون مرکزی مضمون  اسمارٹ فون اسمارٹ فونز میں متعدد امتیازی خصوصیات موجود ہیں۔ بین الاقوامی ٹیلی مواصلات یونین انٹرنیٹ کنیکشن والے افراد کی پیمائش کرتی ہے ، جسے وہ ایکٹو موبائل براڈ بینڈ خریداری (جس میں گولیاں وغیرہ شامل ہیں) کہتے ہیں۔ ترقی یافتہ دنیا میں اسمارٹ فونز نے اب پہلے موبائل سسٹم کے استعمال کو پیچھے چھوڑ دیا ہے۔ تاہم ، ترقی پذیر دنیا میں ،  وہ موبائل ٹیلی فون  کا تقریبا  50 50٪  حصہ رکھتے ہیں۔ نمایاں فون مرکزی مضمون  نمایاں فون فیچر فون ایک اصطلاح ہے جو عام طور پر موبائل فون کی وضاحت کے لئے ریٹرنیم کے طور پر استعمال ہوتی ہے جو ایک جدید اسمارٹ فون کے برعکس صلاحیتوں میں محدود ہے۔  فیچر فون عام طور پر بنیادی ملٹی میڈیا اور انٹرنیٹ کی صلاحیتوں کے علاوہ  وائس کالنگ اور ٹیکسٹ میسجنگ فعالیت ،  اور صارف کی وائرلیس سروس فراہم کنندہ کی پیش کردہ  دیگر خدمات مہیا کرتے ہیں۔  ایک فیچر فون میں بنیادی موبائل فون کے اوپر اور اس سے زیادہ اضافی کام ہوتے ہیں جو صرف وائس کالنگ اور ٹیکسٹ میسجنگ کے قابل ہے۔   فیچر فونز  اور بنیادی موبائل فونز ملکیتی ، کسٹم ڈیزائنڈ سافٹ ویئر اور صارف انٹرفیس کا استعمال کرتے ہیں۔  اس کے برعکس   اسمارٹ فونز عام طور پر ایک موبائل آپریٹنگ سسٹم کا استعمال کرتے ہیں جو اکثر ڈیوائس میں عام خصوصیات کا اشتراک کرتے ہیں[4]۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "https://books.google.com/books?id=fkO9BAAAQBAJ&pg=PA1".  روابط خارجية في |title= (معاونت)
  2. "http://www.brophy.net/PivotX/?p=john-francis-mitchell-biography".  روابط خارجية في |title= (معاونت)
  3. "http://www.brophy.net/PivotX/?p=john-francis-mitchell-biography#CELLPHONEINVENTOR".  روابط خارجية في |title= (معاونت)
  4. "http://news.bbc.co.uk/2/hi/programmes/click_online/8639590.stm".  روابط خارجية في |title= (معاونت)