کرن ارجن

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
Karan Arjun
Karan Arjun.jpg
Poster
ہدایت کار Rakesh Roshan
پروڈیوسر Rakesh Roshan
تحریر Sachin Bhowmick
Ravi Kapoor
Anwar Khan
ستارے شاہ رخ خان
سلمان خان
کاجول دیوگن مکھرجی
راکھی گلزار
ممتا کلکرنی
امریش پوری
Aashif Sheikh
Arjun
Ranjeet
موسیقی Rajesh Roshan
سنیماگرافی Kaka Thakur
ایڈیٹر Sanjay Verma
پروڈکشن
کمپنی
Film Kraft
تقسیم کار Digital Entertainment (DEI)
Eros Entertainment
Rapid Eye Movies
تاریخ اشاعت
  • 13 جنوری 1995ء (1995ء-01-13)
دورانیہ
169 minutes
ملک India
زبان Hindi
بجٹ کروڑ[1] ($1.85 million)[2]
باکس آفس 53.58 crore (US$16.54 million)

کرن ارجن ایک 1995 بھارتی کارروائی ڈراما فلم ابنیت شاہ رخ خان ، سلمان خان ، کاجول ، Rakhee ، ممتا کلکرنی ، امریش پوری ، Aashif شیخ اور رنجیت . فلم راخ روشن کے ذریعہ ہدایت کی گئی تھی اور سچن بومک ، روی کپور اور انور خان نے لکھا تھا. کرن ارجن ایک اعلی درجے کی بالی ووڈ کے موسیقار کا ایک موازنہ ہے اور ایک ایکٹ فلم ہے جس کے ساتھ مذہبی اضافے کے ساتھ ہے. دہلی دلہنیا لی جے جے کے بعد، جس نے شاہ رخ خان اور کاجول بھی ادا کیا. یہ 1995 کا دوسرا سب سے زیادہ گروہ بھارتی فلم تھا۔

دوگھا سنگھ ( راحی ) ایک غریب خاتون ہے جو اس کے دو محبوب بیٹوں کرنن سنگھ ( سلمان خان )، بزرگ اور ارجن سنگھ ( شاہ رخ خان ) جوان تھے۔ ارجن اور کران گھر سے چلتے ہیں جہاں وہ کام کرتے ہیں، وہ اپنی ماں کے لیے کچھ چوڑیاں ملتی ہیں جو کہتا ہے کہ وہ اپنی بہووں کو دے دیں گے. جب ایک عمر بڑھنے ٹھکور ( اشوک سرف ) کے منین دھگ سے گفتگو کرتے ہیں، کرن اور ارجن جانتے ہیں کہ ان کے والد مر چکے ہیں۔ درگا سے پتہ چلتا ہے کہ ان کے والد ٹھاکور کا بیٹا تھا، جو اس نے اپنے والد کی خواہشات کے خلاف شادی کی تھی. دھنجان سنگھ ( امرشوری )، ٹھاکور کے ایک رشتہ دار نے دوگہ کے شوہر کو قتل کر دیا تھا، اسے دوگرا یا اپنے بیٹوں کو ٹھاکر کے اسٹیٹ سے وراثت سے روکنے کے لیے. کرن اور ارجن اس سے سیکھتے ہیں کہ مرنے والے ٹھاکر اپنی جائداد کو اپنے والدین کو مرنے سے پہلے مرنے کے لیے چاہتا ہے کیونکہ یہ ان کی پیدائشی حق ہے۔

درجن نے ٹھاکور کو قتل کر دیا، ان سے انکشاف کیا کہ اس نے ان کے بیٹے کو ان سال پہلے ہی قتل کیا تھا اور جب وہ اسٹیٹ پر کران اور ارجن کو دستخط کرنے کے لیے اپنے منصوبوں سے سیکھتا ہے۔ اس کے بعد وہ بے شک طور پر کرن اور ارجن دونوں کو قتل کرکے ان کے بھائی سودوں کو نوار ( ارجن ) اور شمشیر ( جیک گوڈ ) کی مدد سے دھگڑا کے سامنے لے کر قتل کر دیتے ہیں۔ دوگا قبول نہیں کرسکتے ہیں کہ ان کے بیٹوں کو مر گیا اور انہیں واپس لانے کے لیے دیوی کالی کی دعا ہوتی ہے۔ بدقسمتی سے، دوگا کی نمازیں سنا جا رہی ہیں اور اس کے بیٹوں کو دوبارہ پیدا کر دیا گیا ہے، لیکن مختلف خاندانوں میں ان کی زندگیوں کے بارے میں کوئی علم نہیں ہے - درگا اس معجزہ سے واقف ہے۔ 20 سال تک، وہ اپنے گاؤں کے لوگوں کو قائل کرتی رہتی ہے کہ کرن اور ارجن واپس آئیں گے. درجن اور اس کے خاندان نے مذاق کرتے ہوئے کران اور ارجن کی تصویر ڈالنے کے لیے اپنی گڑھیں دی ہیں۔ دھگڑا نے اپنے مریضوں کو گڑھوں کو رکھنے کی کوشش کی ہے۔

ارجن وجی کے طور پر دوبارہ بازی ہوئی ہے۔ وہ امیر سونیا ( کاجول ) سے محبت میں آتا ہے، لیکن نہ ہی جانتا ہے کہ سونیا درجان سنگھ کے بیٹے، سراج ( عاطف شیخ ) سے شادی کرنا چاہتے ہیں۔ کرن کو اجمی کے طور پر دوبارہ تبدیل کر دیا گیا ہے۔ وہ جلد ہی ان کے غیر قانونی ہتھیار ٹریڈنگ کے کاروبار میں سونیا کے باپ اور درجن کے ساتھی ساکینا ( رنجیٹ ) کے لیے کام کرتے ہیں۔ کرنن اور ارجن نے ابھی تک گزشتہ زندگیوں میں ان کی موت کے بارے میں خواب دیکھا ہے۔ وجی کے بارے میں سیکھنے پر، سراج نے اسے مارنے کی کوشش کی، لیکن وجے کے چچا کے فارم جلا کر ختم ہو گیا۔ سونیا اور سراج کی مصروفیت پارٹی میں، وجی آتے ہیں اور سراج پر حملہ کرتے ہیں۔ اجے کو ہلاک کرنے کے لیے بھیجا جاتا ہے اور دونوں لڑائی شروع کرتے ہیں۔

درگا کو اس کا نشانہ بنایا جاتا ہے جب اس کے بیٹوں کی تصویر پھیل جاتی ہے۔ وہ دیوی کالی کے مندر اور دعا پر چلتا ہے۔ وجی اور اجے نے اچانک بجلی کی برتریوں کے بٹ کے بعد لڑائی روک دی. ساکینا نے وجی کو گولی مار کرنے کی کوشش کی، لیکن اجنبی نے اسے روک دیا جب وہ ارجن چلانے کے لیے چمکتا تھا۔ یہ کچھ ایسی چیز ہے جو اجمی نے ان کے پچھلے پیدائش میں وجی سے کہا تھا جب وہ نھار نے حملہ کیا تھا۔ عیسی کو جیل بھیج دیا جبکہ وجے فرار ہو گئے۔ وجی اس واقعے کے بارے میں الجھن میں ہے، زیادہ تر وجہ سے اس نے کسی کو خواب دیکھا تھا کہ وہ ان کے صحیح الفاظ کو کہہ رہے ہیں۔ سنیہ کو سراج سے شادی کرنے کے لیے زبردست درجن کے گھر لے جایا گیا ہے۔ وہ وجی نے اس سے کہا کہ وہ آنے اور اسے بچانے کے لیے بھیجا.

وجی اور اس کے دوست لیایایا ( جانی لیور ) سونیا کو بچانے کے لیے سفر کرتے ہیں۔ جو کوئی اس کو دیکھتا ہے وہ پھنس جاتا ہے اور اسے ارجن کہتے ہیں۔ آخر میں وہ اپنی ماضی کی زندگی کو یاد کرتے ہیں اور دوگہ سے پھرتے ہیں، جہاں وہ اپنے بھائی کران کے بارے میں جانتا ہے، جو اب اجمی ہے۔ وجی اجے بچاتا ہے اور پوری صورت حال کو بیان کرتا ہے۔ اجے پر یقین کرنے سے انکار کر دیا، لیکن جب درجن کے بہو قوانین دوگرا پر حملہ کرتے ہیں تو وہ اپنی زندگی کو یاد کرتے ہیں۔ درجان نے کرن اور ارجن کی واپسی کے بارے میں سنبھالا، لیکن اس پر یقین کرنے سے انکار کر دیا، لہذا ان کے بھائیوں نے ان سے پہلے ان کو لانے کی کوشش کی. اس عمل میں، اجی اور وجی نے انہیں اسی طرح سے قتل کر دیا ہے کیونکہ انہوں نے کرن اور ارجن کو قتل کیا اور دگنا اپنے مردہ جسموں پر گڑبڑ رکھتی ہیں۔

دیوی کالی کے گاؤں کے مندر میں، سونیا اور سراج کی شادی کے لیے مراعات منعقد کی جاتی ہیں۔ کرنن اور ارجن نے ان کو قائل کر کے درجان سے خوفزدہ کیا. جلد ہی، Saxena اور درجن ایک گرنے کے بعد، جس کے بعد خوفناک Saxena سونیا سے بھاگنے کے لیے سونیا کو بتاتا ہے۔ سونیا نے وجی سے ملاقات کی ہے، لیکن جیسے ہی سب ان کی مدد کر رہے ہیں، درجن اور ساکینا پہنچ جاتے ہیں، انہیں احساس ہوتا ہے کہ یہ ایک غلطی تھی. اجائی اور سونیا کو فرار ہونے سے، اجزاء کو ایک متحرک بنانے میں کامیابی ملی ہے۔ وجی نے سراج کو قتل کیا، جس پر درجن بدعنوانی کے باعث سیکسینا کو مار ڈالا.

اس کے بعد ان کے اجنبیوں کو ہلاک کر دیا گیا، درجن کرنن اور ارجن کو مارنے کی کوشش کررہا تھا۔ وہ اس پر زور دیتے ہیں۔ وہ درگا تک چلتا ہے اور بخشش کے لیے اسے بھرا کرتا ہے۔ تاہم، وہ اپنے بیٹوں کو اس کے بدلہ لینے کے لیے حکم دیتے ہیں۔ وہ ایسا کرتے ہیں اور دوگا نے اپنے مادہ پر غلہ رکھی ہے، اس کے وعدے کو پورا کرنے کے لیے. بعد میں، دیوی کالی کے مندر میں، ارجن سونیا سے شادی کرتی ہے اور کرن اپنی محبت باندیا ( ممتا کولکرنی ) سے شادی کرتی ہے، جس کے بعد دوگا نے اپنے بیٹوں کو اس کی بہو قوانین کی کلائیوں پر باندھا ہے، جیسا کہ اس نے کران اور ارجن 20 سال پہلے وعدہ کیا. اور خاندان آخر میں دوبارہ ملا ہے.

  • شاہ رخ خان ارجن اور وجے سنگھ کے طور پر
  • سلمان خان جیسے کرن اور اجی سنگھ
  • سونج کے طور پر کاجول
  • ممتا کولکرنی باندیا کے طور پر
  • راگاہی گلزار دوگھا سنگھ کے طور پر
  • امریش پوری ٹھاکر Durjan سنگھ
  • رنجیٹ مسٹر ساکینا کے طور پر
  • لانیہیا کے طور پر جانی لیور
  • عائشہ شیخ سراج سنگھ کے طور پر
  • اشوش سرف منشجی کے طور پر
  • شمشاد سنگھ کے طور پر جیک گود
  • ارجن سنگھ سنگھ کے طور پر
  • سرخ پتلون کے ساتھ فائٹر کے طور پر گیین پیکر
  • اللا آرون راجستھان نرتھر (طبقہ "گپ چوپ" کے طور پر)
  • بش بھوشالی جیسے گائے جو باندیا سے شادی کرنا چاہتا تھا
  • سردی چٹوال گردیاری کے طور پر
  • سالم آرگنائزر کے طور پر سلیم خان ڈنگ ڈونگ
  • جان جبریلس کے طور پر پیٹر
  • ڈینش ہنگو پیسٹونجی کے طور پر
  • راج کشور جیگل کے طور پر
  • جنگ آرگنائزر کے طور پر انیل ناگاتھ
  • بانویا کے والد کے طور پر گھوشنھ راہرہ
  • Babbanlal Yadav جو باندیا سے شادی کرنا چاہتا تھا اس کے والد کے طور پر

اس فلم کا معائنہ اس وقت کے دو اہم اداکاروں، سلمان خان اور شاہ رخ خان کے ساتھ مل گیا. ہیری روشان ایک اسسٹنٹ ڈائریکٹر بن گئے، جو بالی ووڈ کے اپنے پہلے بڑے اہم کردار میں اپنے والد ریککس روشن کی مدد کرتے تھے. [3]

پوری فلم راجستھان میں گولی مار دی گئی تھی. خاص طور پر، گاؤں جو فلم میں پیش کیا گیا ہے، راجستان کے الوار ڈسٹرکٹ کے گاؤں میں سے ایک ہے، جس میں بھگوان کا نام ہے. [3]

درگا مندر جہاں اجنر کے قریب پشتکر میں گانا میں نماز کرن ارجن دعا کرتے ہیں. [3]

سرسکا محل کو ٹھاکور درجن سنگھ کے گھر کے طور پر استعمال کیا گیا تھا. [4]

اجی ڈیگن اصل میں کرن کے کردار کی پیشکش کی گئی تھی، لیکن اس نے اس وقت اختلافات کو شیڈولنگ کے باعث بدل دیا. سنن ڈیول کو کرن اور ارجن کی کردار کے لیے اجنبی ڈیگن کے ساتھ تصور کیا گیا تھا. [5]

عامر خان نے بھی فلم میں ایک کردار ادا کی تھی، لیکن انہوں نے پیشکش کو مسترد کر دیا. [6]

جوہی چاولا اور رینا ٹانڈن کو بالترتیب اور کجول اور ممتا کولکرنی کی پیشکش کی گئی.

کرنول ارجن 1995 کی دوسری سب سے زیادہ مجموعی بھارتی فلم تھی، دلیل دولھیا لی جے جے کے بعد، جس نے شاہ رخ خان ، کاجول اور امرشوری بھی ادا کیا. [7] بھارت میں عام طور پر، کرن ارجن 52   کروڑ [7] ( امریکی ڈالر 16.04   ملین) 1995 میں، 516 کروڑ (امریکی $81 ملین) برابر 2017 میں. [ب] بیرون ملک، اس فلم نے 1.58 کروڑ (500،000 امریکی ڈالر) کا مجموعی حصہ لیا. [9] عالمگیر، فلم، 1995 میں کمائی 53،58 کروڑ (US $ 16،54 ملین) کے برابر کرنے 532 کروڑ (امریکی $84 ملین) 2017 میں. [پ]

ایوارڈز[ترمیم]

فلمفیئر ایوارڈز
اسکرین ایوارڈز
  • بہترین موسیقی ڈائریکٹر - راشش روشن
  • نامزد - بہترین اداکار - سلمان خان

موسیقی[ترمیم]

راجش روشن کی موسیقی اور پس منظر کے اسکور پر مشتمل تھے اور تمام گانے، نغمے کے لیے اندیشی اشارے کی طرف اشارہ کیا گیا تھا۔ موسیقی کے حقوق اصل میں ٹائم میگنیٹکس (اب تجاویز موسیقی ) کی طرف سے خریدا گیا.

عنوان گلوکار پر تصویر. . . لمبائی
"یہ بینڈن تو" کمار سنیو ، اولت ناراین اور الکا یوگنک روحانی گلزار ، سلمان خان اور شاہ رخ خان 05:40
"یہ بینڈن تو" (2) Udit Narayan روحانی گلزار، سلمان خان، شاخ خان خان اور ممتا کولکرنی 01:38
"باندرا پایل" محمد عزیز ، سڈوش بھولس اور سدھن سرگم روحانی گلزار، سلمان خان، شاخ خان خان اور ممتا کولکرنی 07:07
"ایک منڈا" لتا منگشکر سلمان خان اور ممتا کولکرنی 07:38
"جے ماں کاالی" کمار سنیو اور الکا یوگنک سلمان خان، شاخخ خان، ممتا کولکرنی اور کاجول 07:07
"گپ چوپ گپ چپ" الکا یوگنک اور آلا ارون ممتا کولکرنی اور شیلا آر. 06:02
"جیتا هون مین" کمار سنیو اور الکا یوگنک شاخخ خان اور کاجول 06:24

اس کے علاوہ، ٹرمینٹر 2 اور آخری موہکینٹس کے موضوعات تمام فلموں کو خاص طور پر جنگ اور جیل مناظر کے دوران پیش کیا گیا.

نوٹس[ترمیم]

  1. ^ ا ب Inflation rate of 9.93 times: 29 crore domestic nett,[7] equivalent to 288 کروڑ (امریکی $45 ملین) in 2017.[8]
  2. Karan Arjun domestic gross: 52 crore,[7] equivalent to 516 کروڑ (امریکی $81 ملین) in 2017.[ا]
  3. Karan Arjun worldwide gross: 53.58 crore, equivalent to 532 کروڑ (امریکی $84 ملین) in 2017.[ا]
  1. http://boxofficeindia.com/movie.php?movieid=3032
  2. 32.418074 INR per USD in 1995
  3. ^ ا ب پ "Salman Khan, Shahrukh Khan & Hrithik Roshan on the sets of Karan Arjun in 1995"۔ One Shot One Place۔ مورخہ 2 جنوری 2012 کو اصل سے آرکائیو شدہ۔
  4. "Bollywood Movie Karan Arjun Shooting Location"۔ www.bollylocations.com (انگریزی زبان میں)۔ اخذ شدہ بتاریخ 2017-05-25۔
  5. Sushmita Sen۔ "From 'Karan Arjun' to 'Bajirao Mastani': Films Rejected by Ajay Devgn [PHOTOS]" (انگریزی زبان میں)۔ اخذ شدہ بتاریخ 2016-08-28۔
  6. Empty citation (معاونت)
  7. ^ ا ب پ ت "Box Office 1995"۔ مورخہ 31 دسمبر 2010 کو اصل سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ 29 ستمبر 2011۔
  8. "Highest Grossers In January Since 94: Real Value"۔ Box Office India۔ 19 اپریل 2017۔
  9. "TOP OVERSEAS GROSSERS 1995"۔ Box Office India۔ اخذ شدہ بتاریخ 2 نومبر 2017۔