ہم آپ کے ہیں کون..!

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ہم آپ کے ہیں کون..!
Hahk.jpg
پوسٹر
ہدایت کارسورج برجاٹیا
پروڈیوسراجیت کمار برجاٹیا
کمال کمار برجاٹیا
راجکمار برجاٹیا
تحریرسورج برجاٹیا
ماخوذ ازکوہبر کی شرط
از کیشیو پرساد مشرا
ستارے
موسیقیرام لَکشمن
سنیماگرافیراجن کناگی
ایڈیٹرمختار احمد
پروڈکشن
کمپنی
تقسیم کارراجشری پروڈکشن
تاریخ نمائش
  • 5 اگست 1994ء (1994ء-08-05)
دورانیہ
199 منٹ[ا]
ملکبھارت
زبانہندی
بجٹاندازاً۔ ₹42.5 ملین[2]
باکس آفساندازاً۔ ₹2 بلین[3] [4][5]

ہم آپ کے ہیں کون ..! [6] 1994ء کی بھارتی ہندی زبان کی رومانٹک ڈرامہ فلم ہے [7] جسے سورج برجاٹیا نے تحریر اور ہدایت کاری کی اور اسے راجشری پروڈکشن نے پروڈیوس کیا ہے۔ اس فلم میں مادھوری ڈکشٹ اور سلمان خان نے اداکاری کی ہے ، اور شادی شدہ جوڑے کی کہانی اور ان کے اہل خانہ کے مابین تعلقات سے متعلق ہندوستانی شادی کی روایات کو منایا ہے۔ یہ اسٹوڈیو کی سابقہ فلم نادیہ کے پار (1982ء) کی موافقت ہے، جو کیشو پرساد مشرا کے ہندی ناول کوہبر کی شارٹ پر مبنی تھی۔ [8]

دنیا بھر میں تقریبا ₹2 بلین کمائی کی، [4] [5] ہم آپ ہیں کون ..! سب سے زیادہ کمانے والی ہندوستانی فلم بن گئی۔ اس فلم نے تقسیم کے نئے طریقوں اور کم پرتشدد کہانیوں کی طرف رخ کرنے کے ساتھ ، ہندوستانی فلمی صنعت میں تبدیلی میں مدد کی۔ یہ پہلی ہندوستانی فلم تھی جس ₹1 بلینکمائی کی، 1990ء کی دہائی میں سب سے زیادہ کمانے والی ہندوستانی فلم ہے اور اب بھی بالی ووڈ کی اب تک کی سب سے زیادہ کمائی کرنے والی فلموں میں سے ایک ہے۔ باکس آفس انڈیا نے اسے "جدید دور کا سب سے بڑا بلاک بسٹر" قرار دیا۔ [9] اس فلم کو تلگو زبان میں بھی ڈب کیا گیا تھا اور اسے پریمیلام کے عنوان سے جاری کیا گیا تھا۔ [10] 14 گانوں کا صوتی ٹریک ، جو غیر معمولی طور پر بڑی تعداد میں ہے ، بالی ووڈ کی تاریخ میں بھی سب سے مشہور ہے ، مشہور گلوکارہ لتا منگیشکر نے فلم میں 14 میں سے 11 گانوں کے لئے آواز دی ہے۔

ہم آپ ہیں کون ..! بہترین فلم، بہترین ہدایتکار، اور بہترین اداکارہ سمیت پانچ فلم فیئر ایوارڈز جیتنے کے ساتھ ساتھ بہترین پاپولر فراہم کرنے والے متناسب تفریحی پروگرام کا قومی فلم ایوارڈ بھی جیتا۔ اس فلم نے ہندوستان میں شادی کی تقریبات پر دیرپا اثر ڈالا، جس میں اکثر فلم کے گانے اور کھیل شامل ہوتے ہیں۔

کہانی[ترمیم]

پریم اور راجیش کم عمری میں ہی اپنے والدین سے محروم ہوگئے۔ وہ اپنے چچا کیلاش ناتھ کے ساتھ رہتے ہیں۔ راجیش خاندانی کاروبار سنبھالتا ہے اور اس کا خاندان اس کے لئے مناسب دلہن کی تلاش میں ہے۔ ایک دن، کیلاش کئی سالوں کے بعد اپنے کالج کے دوست سدھارتھ چودھری سے مل گیا، جو اب پروفیسر ہے۔ سدھارتھ اور ان کی اہلیہ مدھوکالا کی دو بیٹیاں ہیں جن کا نام پوجا اور نشا ہے۔ سدھارتھ اور کیلاش راجیش اور پوجا کے مابین شادی کا اہتمام کرتے ہیں۔ اپنی پہلی ملاقات سے ہی نشا اور پریم ایک دوسرے کے ساتھ فلرٹ کرنا شروع کر دیتے ہیں، اور مذاق اور شرارت پوری پوجا اور راجیش کی شادی میں جاری رہتا ہے۔

پریم کا راجیش کی گرم دل بہن نیشا کے ساتھ ایک دوستانہ رشتہ ہے۔ وقت کے ساتھ، پوجا اور راجیش کو ایک دوسرے سے اپنی محبت کا احساس ہو گیا، اور پتا چلا کہ پوجا کسی بچے کی توقع کر رہی ہیں۔ سدھارتھ اور مدھوکالا بچے کی آنے والی آمد کے موقع پر تقریب کے لئے کیلاش کے گھر نہیں آسکتے ہیں۔ اس کے بجائے وہ نشا بھیج دیتے ہیں، جو پیدائش کے وقت موجود ہے۔ ادھر، نشا اور پریم ایک دوسرے سے پیار کرتے ہیں، لیکن اسے ایک خفیہ رکھتے ہیں۔ سدھارتھ اور مدھوکالا اپنے پوتے کی پیدائش منانے کے لئے کیلاش کے گھر آئے۔ جب وقت آنے کا وقت آتا ہے تو ان کے میزبان خاص طور پر پریم سے ناکارہ ہوجاتے ہیں۔ وہ اور نشا ایک دوسرے سے وعدہ کرتے ہیں کہ وہ جلد ہی ہمیشہ کے لئے مل جائیں گے۔

پوجا کو ان کے والدین کے گھر رہنے کے لئے مدعو کیا گیا ہے، اور پریم اسے وہاں لے گیا۔ جب وہ پہنچیں تو پوجا کو معلوم ہوا کہ پریم اور نشا محبت میں ہیں، اور نشا کو بطور نشان ہار دیا ہوتا ہے، نشا اور پریم، ایک دوسرے سے شادی کا وعدہ کر چکے ہوتے ہیں۔ اس کے فورا بعد ہی، پوجا غلطی سے پھسلتی، سیڑھیاں سے نیچے گرتی ہے، اور بالآخر سر کی چوٹ سے دم توڑ گئی۔ ہر ایک اس سانحے سے بکھر جاتا ہے۔

نشا، پوجا اور راجیش کے بیٹے کی اچھی دیکھ بھال کرتی ہے۔ لہذا، سدھارتھ اور کیلاش محسوس کرتے ہیں کہ نشا بچے کی بہت بڑی ماں ہوگی۔ انہوں نے نیشا کی شادی راجیش سے کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ نیشا نے سدھارتھ اور مدھوکالا کو کیلاش کے کنبے میں اس کی شادی کے بارے میں بات کرتے ہوئے سنا ہے اور سوچتی ہے کہ وہ اس کی شادی پریم سے ہونے والی شادی پر تبادلہ خیال کررہے ہیں ، جس سے وہ متفق ہیں۔ بعد میں، ایک شادی سے پہلے کی تقریب میں اسے پتہ چلا کہ وہ واقعتا راجیش سے شادی کرنے جارہی ہے۔

پریم اور نیشا نے راجیش اور بیٹے کے لئے اپنی محبت کا نذرانہ پیش کیا۔ شادی سے چند لمحے قبل، نیشا نے پریم کے کتے ٹفی سے پوچھ لیا تھا کہ وہ پریم کو ایک ہار دے رہی ہے، پوجا نے اسے ایک خط کے ساتھ دیا تھا۔ ٹفی، نشا کے کمرے سے باہر نکل گیا اور اس پریم کو خط لینے کی بجائے راجیش کے پاس پہنچا۔ راجیش نے خط پڑھ کر احساس کیا کہ پریم اور نشا ایک دوسرے سے محبت کرتے ہیں۔ اس کے بعد، وہ شادی کو روکتا ہے اور نشا اور پریم دونوں کا سامنا کرتا ہے۔ آخر میں، نشا اور پریم نے اپنے اہل خانہ کی رضامندی سے ایک دوسرے سے شادی کی۔

کردار[ترمیم]

نغمے[ترمیم]

ہم آپ ہیں کون کے نغمے
نمبر.عنوانبولگلوکار(ہ)طوالت
1."مئے نی مائے"دیو کوہلیلتا منگیشکر4:21
2."دیدی تیرا دیور دیوانہ"دیو کوہلیلتا منگیشکر، ایس پی بالا سبرامنیم8:05
3."موسم کا جادو"رویندر راوللتا منگیشکر، ایس پی بالا سبرامنیم5:03
4."چاکلیٹ لایم جوس"دیو کوہلیلتا منگیشکر4:27
5."جوتے دو، پیسے لو"رویندر راوللتا منگیشکر،ایس پی بالا سبرامنیم4:36
6."پہلا پہلا پیار"دیو کوہلیایس پی بالا سبرامنیم4:25
7."ڈھٹکٹنا(حصّہ 1)"رویندر راولایس پی بالا سبرامنیم5:20
8."بابل"رویندر راولشاردا سنہا3:44
9."مجھ سے جدا ہو کر"دیو کوہلیلتا منگیشکر، ایس پی بالا سبرامنیم6:02
10."سمدھی سمدھن"رویندر راوللتا منگیشکر، کمار سانو5:51
11."ہم آپ ہیں کون"دیو کوہلیلتا منگیشکر، ایس پی بالا سبرامنیم4:00
12."واہ واہ رام جی"رویندر راوللتا منگیشکر، ایس پی بالا سبرامنیم4:15
13."لو چلی میں"رویندر راوللتا منگیشکر2:53
14."ڈھٹکٹنا(حصہ 2)"رویندر راوللتا منگیشکر، ایس پی بالا سبرامنیم، ادت نرائن، شیلندر سنگھ8:07
کل طوالت:71:09

ایوارڈ اور تعریف[ترمیم]

ہم آپ ہیں کون ..! بہترین تفریح فراہم کرنے والے بہترین فلم کا قومی فلم کا ایوارڈ جیتا۔ [11] فلم کو 13 فلم فیئر ایوارڈز کے لئے نامزد کیا گیا، جن میں بہترین فلم، بہترین ہدایتکار، اور بہترین اداکارہ شامل ہیں۔ فلم نے پانچ ایوارڈز جیتتے ہوئے اسے سال کے سب سے بڑے فاتح قرار دے دیا۔ [12] [13] فلم میں 10 سے زیادہ گانے گانے والی لتا منگیشکر طویل عرصے سے ایوارڈز قبول کرنے سے ریٹائر ہوگئیں، لیکن گانے "دیدی تیرا دیوار دیوانہ" کی عوامی مانگ ایسی تھی کہ اسی سال انہیں فلم فیئر خصوصی ایوارڈ ملا۔ [14] اس فلم نے نئے متعارف کرائے گئے 'سکرین ایوارڈز' میں بھی بڑے ایوارڈز جیتا، جہاں اس نے چھ ایوارڈز جیتا۔ [15]

ایوارڈ[ترمیم]

ایوارڈ قسم ا میدوار نتیجہ Ref.
قومی فلم ایوارڈ بہترین تفریح فراہم کرنے والی بہترین مقبول فلم سورج برجاتیا فاتح [11]
بہترین کوریوگرافی جے بوراڈ فاتح
فلم فیئر ایوارڈ بہترین فلم سورج برجاتیا فاتح [12]







[14]
بہترین ڈائریکٹر سورج برجاتیا فاتح
بہترین اداکارہ مادھوری ڈکشٹ فاتح
بہترین اسکرین پلے سورج برجاتیا فاتح
خصوصی ایوارڈ لتا منگیشکر فاتح
بہترین معاون اداکار موہنیش بہل نامزد
بہترین معاون اداکار انوپم کھیر نامزد
بہترین معاون اداکارہ ریما لاگو نامزد
بہترین معاون اداکارہ رینوکا شاہانے نامزد
مزاحیہ کردار میں بہترین کارکردگی لکشمیکنت بردے نامزد
بہترین میوزک ڈائریکٹر راملکس مین نامزد
بہترین گیت نگار دیو کوہلی نامزد
بہترین مرد پلے بیک سنگر ایس پی بالسوبرامنیم نامزد
اسکرین ایوارڈ بہترین فلم سورج برجاتیا فاتح [15]
بہترین ڈائریکٹر سورج برجاتیا فاتح
بہترین اداکارہ مادھوری ڈکشٹ فاتح
بہترین خواتین پلے بیک لتا منگیشکر فاتح
بہترین اسکرین پلے سورج برجاتیا فاتح
بہترین ترمیم مختار احمد فاتح

میراث اور اثر و رسوخ[ترمیم]

ہم آپ ہیں کون ..! اسے ہندی سنیما کی باکس آفس کی تاریخ کا ایک وضاحتی لمحہ اور ہندوستانی فلم کی تقسیم کے نظام میں انقلاب کا آغاز قرار دیا گیا ہے۔ [16] [17] جب اسے ریلیز کیا گیا تھا ، کیبل ٹیلیویژن ، گھریلو ویڈیو اور فلم کی سمندری قزاقی کی وجہ سے بھارت میں سنیما زوال کا شکار تھا۔ [18] یہ فلم اصل میں صرف تھوڑی تعداد میں تھیئٹرز میں ریلیز ہوئی تھی جو اپنی سہولیات کو اپ گریڈ کرنے پر راضی ہوگئے تھے۔ فلم کے وسیع پیمانے پر مانگ کی وجہ سے ، فلم کو حاصل کرنے کے لئے بہت سارے سینما گھروں کو اپ گریڈ کیا گیا۔ اگرچہ ٹکٹ کی قیمتوں میں اضافہ کیا گیا تھا ، لیکن اپ گریڈ شدہ تھیٹر لوگوں کو واپس لے آئے جو ٹیلی ویژن سے محروم ہوگئے تھے۔ [19] نیز ، فلم میں فحاشی کا فقدان درمیانے طبقے کے خاندانی سرپرستوں کے لئے یہ اشارہ تھا کہ وہ تھیٹر میں واپس جاسکتے ہیں۔ [20] اس فلم نے اگلے سال دل والا دلہنیا لی جےینگ کے علاوہ ، صرف دو سالوں میں ہندوستانی سنیما کی حاضری میں٪ 40 فیصد اضافے میں حصہ لیا۔

فلم اتنی کامیاب تھی کہ اس نے ہندوستان میں لفظی طور پر بلاک بسٹر کو نیا معنی عطا کیا۔ باکس آفس انڈیا نے کہا ، " ہم آپ ہیں کون ..! اس نقطہ نظر میں رکھنا کہ ہم آپکے ہیں کون سے پہلے کس طرح کاروبار تبدیل ہوا [...] ایک بڑی فلم کے لئے ہندوستان کا 10 کروڑ کا حصہ بلاک بسٹر بزنس سمجھا جاتا ہے لیکن ہم آپکے ہیں کون کے بعد ..! بلاک بسٹر کاروبار میں 20 کروڑ کا اضافہ ہوا۔ " [17]

ہم آپ ہیں کون ..! متعدد ہندی فلموں کو متاثر کیا۔ یہ فلم گلیمرس خاندانی ڈراموں اور این آر آئی سے متعلق فلموں ، [21] [22] کے لئے بھی ایک رجحان ساز تھی اور بالی ووڈ کے "بڑے موٹے - شادی-فلم" کے رجحان کا آغاز کیا۔ 1998ء میں لندن میں ایک تھیٹر کمپنی ، جہاں اس فلم نے ایک سال تک ادا کیا تھا ، نے چودہ گانے ، دو شادیوں اور ایک جنازے کے عنوان سے بنائی گئی فلم کی بنیاد پر پروڈکشن نکالی۔ سیارے بالی ووڈ نے نوٹ کیا ہے کہ اس فلم کے کچھ گانوں کے بغیر کوئی شادی مکمل نہیں ہوتی ہے ، [23] اور اس کو شادی کے منصوبوں کو ڈیزائن کرنے کے لئے اسکرپٹ کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے۔ [18] اس کے بعد کئی سالوں تک ، خواتین "ارد گرد تیرا دیور دیوانہ" گانے میں مادھوری ڈکشٹ کی پہنی ہوئی جامنی رنگ کی ساڑھی پہننا چاہتی تھیں۔

فلمساز کرن جوہر نے اس کو ایک ایسی فلم کا نام دیا جس نے ان کی زندگی بدل دی۔ انہوں نے کہا ، " ہم آپکے کون کون دیکھنے کے بعد ..! مجھے احساس ہوا کہ ہندوستانی سنیما اقدار ، روایت ، لطیف ، رومانوی کے بارے میں ہے۔ اس میں بہت زیادہ روح موجود ہے۔ [...] میں نے فیصلہ کیا کہ میں آگے بڑھ کر صرف فلمساز بنوں اس فلم کو دیکھنے کے بعد۔ " [24] ہم آپ ہیں کون ..! فلموں کے ایک چھوٹے سے مجموعے سے تعلق رکھتا ہے ، جس میں کسمٹ (1943ء ) ، مدر انڈیا (1957ء ) ، مغل اعظم (1960ء ) اور شولے (1975ء ) شامل ہیں ، جو بار بار ہندوستان بھر میں دیکھا جاتا ہے اور ثقافتی اہمیت کے ساتھ حتمی ہندی فلموں کے طور پر دیکھا جاتا ہے۔ . [25]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Hum Aapke Hain Koun! (1994)". British Board of Film Classification. 14 اگست 2013 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 22 اپریل 2013. 
  2. https://www.indiatoday.in/magazine/society-the-arts/films/story/20030707-sooraj-barjatya-bollywoods-most-profitable-filmmaker-steps-out-of-the-comfort-zone-792519-2003-07-07
  3. https://www.indiatoday.in/magazine/indiascope/story/19961215-the-great-gamblers-753776-1996-12-15
  4. ^ ا ب Limca Book of Records. Limca Book of Records. Bisleri Beverages Limited. 1999. Rajshri's magnum opus Hum Aapke Hain Koun (HAHK) directed by Sooraj R. Barjatya grossed over Rs 200 crore the first year. 
  5. ^ ا ب Footman، Tim؛ Young، Mark C. (May 2001). Guinness World Records 2001. Bantam Books. صفحہ 147. ISBN 9780553583755. Highest-grossing Indian movie Hum Aapke Hain Koun..! (India, 1994) took over $63.8 million in its first year. 
  6. Ganti 2013.
  7. "Hum Aapke Hain Koun! (1994) – Sooraj R. Barjatya". آل مووی. 
  8. Choudhary، Abhishek (1 December 2013). "The tragic novel that spawned a bubblegum Bollywood hit". The Caravan (بزبان انگریزی). اخذ شدہ بتاریخ 22 مئی 2020. 
  9. "Bahubali 2 Is The Biggest Hindi Blockbuster This Century". 
  10. "Premalayam's Unbeatable Record". CineGoer. 22 فروری 2014 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 17 جنوری 2014. 
  11. ^ ا ب "42nd National Film Awards" (PDF). Directorate of Film Festivals. 03 مارچ 2016 میں اصل (PDF) سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 22 اپریل 2013. 
  12. ^ ا ب "Filmfare Nominees And Winners" (PDF). The Times Group. صفحات 88–90. 19 اکتوبر 2015 میں اصل (PDF) سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 12 جنوری 2017. 
  13. "Filmfare Awards 1995". Awardsandshows.com. 21 مارچ 2016 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 12 جنوری 2017. 
  14. ^ ا ب "Filmfare Special Award". ریڈف ڈاٹ کوم. 15 اگست 2013 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 22 اپریل 2013. 
  15. ^ ا ب "8th Annual Star Screen Weekly Awards". Screen India. 16 جنوری 2002 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 29 مئی 2016. 
  16. Sharma, Sanjukta (13 August 2011). "Cinema | Mumbai ka king kaun?". Livemint. 02 دسمبر 2013 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 14 مئی 2013. 
  17. ^ ا ب "Top Lifetime Grossers 1990–1999 (Figures in Ind Rs)". Box Office India. 15 جنوری 2013 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 20 دسمبر 2012. 
  18. ^ ا ب Lutgendorf, Philip. "Hum Aapke Hain Koun..!". South Asian Studies Program, University of Iowa. 04 مئی 2013 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 26 دسمبر 2013. 
  19. Ramnath, Nandini (20 April 2013). "Mumbai Multiplex | Liberty cinema is scripting a new ending". Livemint. 03 دسمبر 2013 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 14 مئی 2013. 
  20. Desai 2003.
  21. Soumita Sengupta, Shabdita Shrivastav (10 November 2012). "We Are Family". Box Office India. 04 اکتوبر 2013 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 25 نومبر 2013. 
  22. Ahuja, Nitin (9 March 2013). "Return Of The Native". Box Office India. 02 دسمبر 2013 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 25 نومبر 2013. 
  23. Lall, Randy. "100 Greatest Bollywood Soundtracks Ever — Part 3". Planet Bollywood. 27 دسمبر 2013 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 24 دسمبر 2013. 
  24. Masand, Rajeev. "The dream merchants: Barjatya & Johar". rajeevmasand.com. 04 اکتوبر 2013 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 20 دسمبر 2012. 
  25. Mishra 2002; Morcom 2007.

کتابیات[ترمیم]

بیرونی روابط[ترمیم]