صحرائے گوبی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
:چھلانگ بطرف رہنمائی، تلاش
صحرائے گوبی
Gobi Desert
(Говь)
صحرا
ممالک منگولیا, عوامی جمہوریہ چین
منگولیا کے صوبے بیانخونگور, دورنوگوبی, دوندگوبی, گوبی-التائی, گوبی سومبر, اومنوگوبی, سخباتار
چین کا خود مختار علاقہ اندرونی منگولیا
Range Govi-Altai Mountains
سنگ میل Nemegt Basin
لمبائی 1,500 کلومیٹر (932 میل), SE/NW
چوڑائی 800 کلومیٹر (497 میل), N/S
رقبہ 1,295,000 کلومیٹر2 (500,002 مربع میل)
صحرائے گوبی عوامی جمہوریہ چین اور منگولیا میں واقع ہے۔
صحرائے گوبی عوامی جمہوریہ چین اور منگولیا میں واقع ہے۔
چین میں صحرائے گوبی کا ایک منظر

صحرائے گوبی (Gobi Desert) (تلفظ: /ˈɡ.bi/; منگولیائی زبان: Говь, Govi, "نیم صحرا"; چینی: 戈壁; پینین: Gēbì) چین اورجنوبی منگولیا کا ایک بہت بڑا صحرا ہے۔ صحرا کے شمال میں کوہ التائی اور منگولیا کے میدان، جنوب مغرب میں سطح مرتفع تبت اور جنوب مشرق میں شمالی چین کے میدان ہیں۔ منگولین زبان میں گوبی کا مطلب "بہت بڑا اور خشک" کے ہیں۔ یہ ایشیا کا سب سے بڑا صحرا ہے۔

تاریخ میں گوبی منگول سلطنت کا حصہ ہونے اور شاہراہ ریشم پر متعدد اہم شہروں کے باعث معروف ہے۔یہ صحرا1,295,000 2 مربع کلومیٹر رقبہ پر پھیلا ہوا ہے۔ یہ ایک شدید سرد صحرا ہے ۔سال کا طویل عرصہ اس کا درجہ حرارت نقطہ انجماد سے کم رہتا ہے اس کے ٹیلوں پر برف باری ہوتی رہتی ہے یہ سطح سمندر سے 910 میٹر تا 1520میٹر بلند ہےسالانہ بارش کی اوسط مقدار7.6انچ ریکارڈ کی گئی ہےسائبیریا سے آنے والی شدید سرد ہواؤں کے باعث یہاں شدت کی سردی پڑتی ہے موسم سرماکے دوران درجہ حرارت 40 - سینٹی گریڈ تک پہنچ جاتا ہے ۔جنوری میں درجہ حرارت 26.5 - سینٹی گریڈ تک جبکہ جولائی کے ایام میں17.5 سینٹی گریڈ ناپا گیا ہے یہاں برفانی طوفان چلتے ہیں جن میں ریت شامل ہوتی ہے۔

صحرائے گوبی میں قدیم جانور(ڈائنوسارس)کی باقیات اور ان کے انڈے دریافت ہوئے ہیں شدید سرد آب وہوا کے باوجود یہاں جنگلی حیات بھی پائی جاتی ہیں مثلاََ کالی دم والا ہرن،دوکوہانوں والا اونٹ،بلی نما جانور marbled polecat۔،منگولیہ کا جنگلی گدھا، برفانی چیتا،بھورا ریچھ اوربرفانی بھیڑیا اور کئی قسم کے پرندے شامل ہیں۔

یہاں کی نباتا ت میں جھاڑی نما پودے پائے جاتے ہیں جو خشکی اور پانی کی کمی کو برداشت کرسکتے ہیں نوکدار گھاس پائی جاتی ہے۔