عمارت

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
(عمارات سے رجوع مکرر)
Jump to navigation Jump to search
3,700 × 2,560; 6.01 MB

عمارت building کا لفظی معنی بنانے کا عمل ہے لیکن زیادہ تر اسے بنائی گئی میں استعمال کیا جاتا ہے۔

ایک بلڈنگ ، یا عمارت ، ایک ایسا ڈھانچہ ہے جس کی چھت اور دیواریں زیادہ سے زیادہ مستقل طور پر ایک جگہ پر کھڑی ہوتی ہیں ، جیسے مکان یا فیکٹری۔

عمارتیں مختلف اقسام ، اشکال اور افعال کی ہوتی ہیں ، اور عمارت کے مادہ سے لے کر موسمی حالات ، زمین کی قیمتوں ، زمینی حالات ، مخصوص استعمال اور جمالیاتی وجوہات کے ساتھ ساتھ بہت سارے عوامل کے لئے پوری تاریخ میں ڈھال لیا گیا ہے۔ عمارت کی اصطلاح کو بہتر طور پر سمجھنے کے لئے غیر تعمیراتی ڈھانچے کی فہرست کا موازنہ کریں۔ عمارتیں معاشرتی بہت سی ضروریات پوری کرتی ہیں۔ بنیادی طور پر موسم ، سیکیورٹی ، رہائشی جگہ ، رازداری ، اور سامان محفوظ کرنے کے لئے اور آرام سے رہنا اور کام کرنا۔ایک پناہ گاہ کی حیثیت سے ایک عمارت انسانی رہائش گاہ (آرام اور حفاظت کی جگہ) اور باہر کی جسمانی تقسیم کی نمائندگی کرتی ہے (ایسی جگہ جو کبھی کبھی سخت اور نقصان دہ ہوسکتی ہے)۔جب سے پہلی غار پینٹنگز میں ، عمارتیں بھی بہت زیادہ فنکارانہ اظہار کی اشیاء یا کینوس بن چکی ہیں۔ حالیہ دنوں میں ، پائیدار منصوبہ بندی اور عمارت سازی کے طریقوں میں دلچسپی بھی بہت ساری نئی عمارتوں کے ڈیزائن کے عمل کا ایک جان بوجھ بن گئی ہے۔

لفظ عمارت ، ایک اسم اور ایک فعل ہے: ایک خود اس کی بناوٹ اور دوسرا اس کو بنانے کا عمل۔بطور اسم ، ایک عمارت 'ایک ایسی ڈھانچہ ہے جس کی چھت اور دیواریں ہیں اور مستقل طور پر ایک جگہ کھڑی ہیں' تاہم ، لفظ ساخت کا استعمال قدرتی اور انسانی ساختہ اور تشکیل سمیت عمارت کے مقابلے میں زیادہ وسیع پیمانے پر استعمال ہوتا ہے اور ضروری نہیں کہ اس میں دیواریں موجود ہوں۔ڈھانچہ باڑ کے لیے زیادہ مستعمل ہے۔گھریلو سازی کے 18،000 قبل مسیح کے واضح ثبوت موجود ہیں۔ نیولیتھک کے دوران عمارتیں معمول بن گئیں (دیکھیں نیئولتھک فن تعمیر)۔[1]

استعمالات و معانی[ترمیم]

تعمیر؛ حویلی؛ چھت اور چاردیواری بنانے کا عمل؛عمارت؛ مکان؛ بلڈنگ جو رہایش یا کام وغیرہ کے لیے ہو؛ ڈھانچا۔

مزید دیکھیے[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. [Geographic Information Science: Second International Conference, GIScience 2002, Boulder, CO, USA, September 25–28, 2002. Proceedings "Geographic Information Science: Second International Conference, GIScience 2002, Boulder, CO, USA, September 25–28, 2002. Proceedings"] تحقق من قيمة |url= (معاونت).